برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ و ال سی دی Samsung I9300 Galaxy S III

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

touch lcd سامسونگ i9300 s3 داری نمایشگر 4.8 اینچی و تراکم پیکسلی 306 پیکسل بر اینچ این تاچ و ال سی دی همانند خود گوشی اس 3 بوده و شفافیت و کیفیت تصویر هیچ تفاوتی با تاچ و ال سی دی قبلی خود ندارد.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • سفيد
  • آبی
فریم (قاب دور تاچ)
  • با فریم
295,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

 در این لینک به تشخیص اصلی بودن تاچ و ال سی دی می پردازیم.

مختصري درباره صفحه نمايش Samsung I9300 Galaxy S III

سامسونگ گلگسی اس تری(Samsung I9300 Galaxy S III) با ابعاد 136.6 ،70.6 ،8.6 میلی متری اش مشخصا گوشی جمع و جوری نیست اما شما به سختی می توانید چیزی بهتر از صفحه نمایش 4.8 اینچی انتظار داشته باشید.

در واقع، مهندسین سامسونگ سزاوار اعتبار برای جا دادن چنین صفحه نمایش بزرگی در یک شاسی می باشند که حدود 4.5 میلی متر عریض تر و نیز تنها یک سانتی متر بلندتر از سلف خود است. سامسونگ Galaxy S III خیلی سنگین نیست. 133 گرم وزن برای سایز این گوشی مورد قبول است و در حالی که به خوبی در جیب شما جای می گیرد ولی وزن آن قابل توجه نیست.

ما کمتر نسبت به اولین عکس های سامسونگ I9300 Galaxy S III تحت تاثیر قرار گرفتیم. این واقعیت که در این گوشی از ایده های طراحی دو گوشی هوشمند Nexus به جای ساخت و رفع عیوب سامسونگ گلگسی S II استفاده شده به ناخشنودی کاربران منجر شده است. با این حال، وقتی این گوشی را در دست خود می گیرم درمی یابیم که طراحی سامسونگ I9300 خیلی هم بد نیست. برای مثال متریال های آن بهتر از عکس های آن ها به نظر می رسند و به بیشتر محکم بودن آن کمک می کنند.  دوم ضخامت بسیار باریک آن است که واقعا زیبایی ظاهری خوبی به این دستگاه اضافه می کند.

صفحه نمایش 4.8 اینچی Super AMOLED با رزولوشن HD بخشی است که جادویی بودن Samsung I9300 Galaxy S III مشخص می شود. کیفیت تصویر آن در هر پیکسل همانطوری است که مشخصات رسمی آن اعلام می کند. با وجود رویه ی تمیز و تیره گی عمیق احتمالا بهترین انتخابی است که می توانید شما در بازار پیدا کنید.

رنگ ها به خوبی به طور پیش فرض اشباع شده اند اما منوی تنظیمات صفحه نمایش انتخابی بین 4 حالت مختلف ارائه می دهد بنابراین شما می توانید حالتی را انتخاب کنید که رنگ ها طبیعی تر باشند. ما حالت های livelier dynamic(دینامیک پویا) و standard را ترجیح دادیم اما حالت های طبیعی(natural) و movie احتمالا طرفداران خود را دارند. چیزی که در این جا مهم است این است که صفحه نمایش «گلگسی اس تری» سطحی از انعطاف پذیری را ارائه می دهد که هیچ صفحه نمایش دیگری در بازار نمی تواند آن را تامین کند.

خوانایی صفحه نمایش موبایل اس تری در زیر نور خورشید نیز عالی است. HD Super AMOLED از گزینه های خیلی درخشان موجود نیست اما بازتاب آن آنقدر کم است که حتی در خارج از روشنایی روز قادر هستید آن چه در صفحه نمایش وجود دارد را به راحتی ببینید. از آن مهم تر، گوشی Galaxy S III توانست در صدر جدول خوانایی زیر نور خورشید ما قرار بگیرد.

نسبت کنتراست تاچ ال سی دی گلگسی اس تری

در این جا می بینید که گوشی Samsung I9300 Galaxy S III چگونه در تست صفحه نمایش ما عمل کرده است.
 رنگ‌های تولید شده بسیار زنده و طبیعی بوده، متون بسیار شارپ و دقیق نمایش داده می‌شوند و زاویه دید آن نیز عالیست.

تست روشنایی تاچ ال سی دی گلگسی اس تری

توجه:
- در صورت تمایل به تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شما توسط تعمیرکاران ماکروتل با ما تماس بگیرید.
- به دلیل اصلی بودن محصولات بعد از تعویض تاچ و ال سی دی، شکل ظاهری و کیفیت تاچ و ال سی دی گوشی هیچ تفاوتی با قبل ندارد.

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

4.8 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

306 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (26)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 26 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1397-12-20

سلام.میخواستم بدونم این کالا موجود میشه یا توقف تولید شده؟.قیمت اش هم اگه موجود بشه تفاوت میکنه؟

پاسخ از ماکروتل : سلام.خیر دیگه اورجینالش تولید نمیشه به همین خاطر ماهم نمیاریم دیگه.موفق باشید
4.0
1397-07-24

سلام.ببخشيد من تاچ السيدى اس ترى قديم دارم ويه برد استرى نئو. ميخوام تاچ السيدى رو بزنم به اين برد ميخواستم بدونم ايرادى نداره ؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر .خیر باهم فرق دارن بهم نمیخوره.مدل هاش هست i9300 و i9301.موفق باشید
3.0
1397-05-06

با سلام و درود بر شما...ایا تاچ.و ال سی دی اس تری تک.سیمکارت رنگ مشکی موجود دارید???..قیمتش چند هست?

پاسخ از ماکروتل : سلام وقتتون بخیر.خرید موجود نداریم فعلا
5.0
1395-07-02
خریدار

با سلام و خسته نباشید.موبایلم اس 3 هست. من باطری موبایل رو خارج کردم و پشت گوشی که خیلی کثیف بود (بدون باز کردن پیچهاش) با کنتاکت شور ناهید خشک شستم. بعد رفته رفته رنگ صفحه نمایش آبی شد روز بعدش نصف صفحه سیاه و الان کل صفحه سیاه شده. میخواستم ببینم ایراد از lcd هست؟.گوشی من اس 3 رنگ آبی هست توی مشخصات نوشته "با فریم". میخواستم ببینم با تعویض این ال سی دی با ال سی دی سفید و خرید یک قاب پشتی سفید کل گوشیم سفید میشه یا فریم اصلی گوشی باقی می مونه؟.ممنون از راهنماییتون

پاسخ از ماکروتل : سلام احتمالا اسپری ناهید که استفاده کردید به تاچ و ال سی دی رسیده و تاچ و ال سی دی را خراب کرده..بله میتوانید با خرید هر رنگ از تاچ و ال سی دی و درب پشت رنگ گوشی رو تغییر بدین.
5.0
1395-04-18

سلام.من میخواستم یک تاچ و ال سی دی سامسونگ گلکسی s3 بگیرم موقع خرید و پرداخت گوشیم اخطار امنیتی میده و ادامه نمیشه داد. مشکل کجاس من با همین گوشی و مرورگر کروم از خیلی سایت های معتبر خرید میکنم و تا حالا این پیام رو ندیدم

پاسخ از ماکروتل : سلام هیچ مشکلی در پرداخت نداره میتونید خرید رو تکمیل کنید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم