برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی (Samsung Galaxy J6 2018 (SM-J600

قیمت تاچ و ال سی دی Samsung Galaxy J6 2018 با هزینه تعویض بوده و تعویض این قطعه در ماکروتل زیر 30 دقیقه انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
2,200,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و LCD گلکسی j6 2018

در چند سال گذشته یکی از پرفروش ترین سری موبایل های شرکت سامسونگ، سری جی (J) است. اکثر موبایل هایی که در سری J قرار می‌گیرند، جزو دسته های میان رده و پایین رده به حساب می‌روند؛ البته نمونه هایی مانند j7 Max نیز وجود دارد که تا حدودی می‌توان به آن یک موبایل قدرتمند و نسبتا رده بالا گفت. سامسونگ در ساخت گلکسی J6 2018 از یک تاچ و ال سی دی ۵.۶ اینچی یا برای درک بهتر ۱۴ سانتی متری استفاده کرده است تا این دستگاه به یک موبایل خوش تراش و خوش دست تبدیل شود. رزولوشن نمایشگر گلکسی J6 از نوع اچ دی پلاس و 720 x 1480 می‌باشد.

تراکم یا چگالی پیکسلی نیز به ۲۹۴ پیکسل بر اینچ (294ppi) می‌رسد که متاسفانه خیلی رضایت بخش نیست و حتی می‌توانید در بعضی از متون یا تصاویر، پیکسل ها را به صورت جداگانه تفکیک و تشخیص دهید. اگر بخواهیم کمی عمیق و دقیق‌تر به رزولوشن نگاهی بیاندازیم، باید این نکته را متذکر شویم که با توجه به ابعاد تصویر ۱۸.۵:۹ و هم‌چنین افزایش پیکسلی که فقط در محور عمودی مشاهده می‌کنیم، باید گلکسی J6 2018 را هم‌چنان یک موبایل  HDخواند. سامسونگ برای حفاظت هر چه بیشتر از تاچ و ال سی دی، از محافظ های گوریلا گلس (Gorilla Glass) استفاده کرده که البته نوع آن مشخص نیست ولی به احتمال زیاد نسخه ۲ خواهد بود.

بررسی دقیق‌تر و عمیق‌تر ال سی دی و پنل گلکسی j6 2018

روشنایی صفحه نمایش J6

میزان نور صفحه نمایش یکی از فاکتور های مهم می‌باشد و اگر فردی هستید که زمان زیادی را در محیط های روشنپشت سر می‌گذارید، از اهمیت نور نمایشگر نباید غافل شوید. میزان روشنایی در حالت حداکثری به حدود ۳۰۰ نیت می‌رسد که متاسفانه خیلی رضایت بخش نیست و اگر به جدول زیر نگاهی بیاندازیم، متوجه نور بالاتر در موبایل های همرده یا هم‌قیمت J6 می‌شویم:

تاچ و ال سی دی گلکسی j6

نکته: نیت یا nit واحد سنجش میزان روشنایی نمایشگر است.

با اینکه میزان روشنایی خیلی در سطح بالایی قرار ندارد اما هم‌چنان تماشای متون و تصاویر در زیر نور مستقیم خورشید خیلی دشوار و آزار دهنده نمی‌باشد. تمام موبایل ها به صورت یکسان نمی‌توانند نور را در سطح نمایشگر ساطع کنند که طبیعی است. در عکس زیر می‌توانید درصد پخش روشنایی را در تاچ و ال سی دی Galaxy J6 2018 مشاهده کنید:

ال سی دی گلکسی جی 6

مفهوم و میزان PWM در پنل گلکسی j6 2018

PWM مخفف عبارت Pulse-width modulation است که به آن مدلاسیون پهنای پالس می‌گویند. با استفاده از فناوری PWM می‌توان نوسانات مربوط به شدت و میزان روشنایی ال سی دی های لپ تاپ، موبایل، تبلت یا هر دستگاهی که دارای صفحه نمایش است را کنترل کرد و تغییر داد. نرخ PWM در تاچ و ال سی دی گلکسی جی ۶ به مقدار ۲۴۵ هرتز می‌رسد و حداقل استاندارد های لازم در این زمینه را دارا می‌باشد. تقریبا نیمی از تبلت و موبایل هایی که امروزه تولید می‌شوند از PWM برای کاهش و افزایش نور ال سی دی استفاده می‌کنند و حداقل میزان و نرخ پیشنهادیآنحدود ۲۰۰ هرتز است. این فناوری معایبی مانند خشکی چشم یا سر درد موقت را برای افرادی که به آن حساس هستند را به ارمغان می‌آورد؛ البته به هیچ وجه نیازی به نگرانی نیست و همانطور که در پاراگراف بالاتر ذکر شد، نرخ pwm درj6 2018 در حد مناسبی قرار دارد. به هر حال برای جلوگیری از آسیب احتمالی بهتر است نور صفحه نمایش را روی کم‌ترین یا بیشترین درجه‌ی ممکن نگذارید.

زمان یا نرخ پاسخگویی تاچ گلکسی j6

در تعریف ساده و به صورت قابل فهم، به مدت زمانی که طول می‌کشد که یک پیکسل از رنگی مشخص به رنگ مشخص دیگری تبدیل شود، Response Time یا زمان پاسخ دهی می‌گویند. هر چقدر میزان آن کمتر باشد ، میزان واکنش تاچ و ال سی دی به لمس سریع‌تر است و صد البته قیمت تمام شده موبایل یا تبلت برای خریدار و تولید کننده نیز افزایش پیدا خواهد کرد. زمان پاسخ‌دهی در تاچ و ال سی دی گلکسی J6 2018 به صورت میانگین برای تبدیل از رنگ سیاه به سفید یا بالعکس ۴ میلی ثانیه و برای تبدیل از رنگ خاکستری کم رنگ به خاکستری پر رنگ، فقط و فقط ۴.۸ میلی ثانیه طول می‌کشد که بسیار راضی کننده است.

زمان پاسخگویی تاچ و ال سی دی گلکسی j6 2018

 کاربرد واقعی زمان پاسخگویی را در بازی های آنلاین و مخصوصا سبک شوتر، بیشتر احساس می‌کنید. با اینکه گلکسی J6 2018 در دسته‌ی موبایل های قدرتمند جای نمی‌گیرد اما از نظر نرخ پاسخ‌دهی نمایشگر، دستگاه مناسبی برای بازی های آنلاین به شمار می‌رود. شاید برای شما نیز جالب باشد که نرخ پاسخگویی گلکسی J6 حتی از تاچ و ال سی دی گلکسی A50 نیز بیشتر است.

زاویه دید

با توجه به آنکه گلکسی J6 2018 جزو گوشی های میانرده به شمار می‌رود ولی با اینحال میزان روشنایی و نور نمایشگر در حد تقریبا مطلوبی قرار دارد و به لطف استفاده از پنل Super AMOLED استفاده از این گوشی در بیرون از محیط های بسته کماکان بدون مشکل خواهد بود و تصاویر باز هم از زاویه های مختلف به خوبی بنظر می‌رسند؛ شاید فقط کمی از شدت و غلظت رنگ خود را از دست بدهند.

خرید و تعویض تاچ و ال سی دی گلکسی جی ۶

شما برای خرید و تهیه تاچ ال سی دی با کیفیت و اورجینال سامسونگ گلگسی J6 2018 می‌توانید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید یا به صورت آنلاین آن را سفارش دهید و در صورت نیاز به مشاوره درباره‌ی این محصول، با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد تماس بگیرید. اگر در تهران سکونت دارید  برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک موبایل خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران هستید به دلیل حساسیت قطعات تاچ و LCDمتاسفانهنمی‌توان آن را برای شما ارسال کرد؛ مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست برای دفتر تعمیر ماکروتل که آدرس آن را در پایین سایت مشاهده می‌کنید، بفرستید. در صورت مراجعه‌ی حضوری، تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسیJ6 2018 در کمتر از یک ۳۰ دقیقه برای شما مشتریان عزیز انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.6 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1480 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

293 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم