باتری Sony Xperia ZR C5503 - BA950

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
130,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باطری  Sony Xperia Zr C5503/سونی اکسپریا زد آر ظرفیت 2300 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی می باشد. باتری xperia zr توسط خود کاربر قابل تعویض می باشد. با خرید باطری اصلی Sony Zr بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل است که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری در عملکرد کلی گوشی دارد.

مشخصات باتری سونی اکسپریا ZR

طبق اطلاعات رسمی این باتری در حالت استندبای گوشی در شبکه ی 3g تا 520 ساعت و در مکالمه ی پیوسته در همین شبکه تا 13 ساعت می تواند شارژ نگه دارد. این میزان ساعات از آن چه سونی برای گوشی موبایل xperia z متعهد شده است اندکی کمتر است. اما عملکرد باتری گوشی xperia zr در زندگی روزمره نسبت به پرچمدار 5 اینچی آن(گوشی xperia z) پیشرفت هایی داشته است. باتری sony zr توانست رتبه استقامت کلی 62 ساعت را در تست های اختصاصی ما برای خود ثبت کند که با این نتیجه توانست به آسانی بر همتای خود در هر سه تست زمان مکالمه، زمان وبگردی و تست زمان پخش فیلم برتری یابد و از نظر زمان استندبای نیز با آن هم ارز باشد. این نتیجه اندکی حیرت آور است چون باتری و چیپ ست این دو گوشی یکسان است و گوشی zr با توجه به صفحه نمایش و رزولوشنی که دارد مزیت بهتری از نظر عمر باتری دارا می باشد. مزیت قابل تعویض بودن باتری این است که هنگامی که گوشی موبایل تان شارژ تمام کرد می توانید بلافاصله باتری یدکی را جایگزین آن کنید و مجبور نیستید همیشه شارژر گوشی را با خود حمل کنید. 

ما در چند موقعیت دیدیم که مصرف باتری خیلی زیاد است که  یکی از آن ها موقعی بود که در طول شب آن را در حالت idle قرار داده بودیم. بنابراین باتری این گوشی همیشه عالی عمل نمی کند.

ما این گوشی موبایل را با استفاده از معیار استاندار خودمان تست کردیم که شامل دو ساعت مکالمه، 2 ساعت پخش فیلم و دو ساعت وبگردی می شد. شارژ باتری xperia zr بعد از موارد مذکور در طول 6 ساعت از 100%به 30% رسید.

ما همچنین از این گوشی برای 2 ساعت تماشای فیلم، 2 ساعت وبگردی و 2 ساعت بازی کردن استفاده کردیم که بعد از 6 ساعت باتری آن کاملا خالی شد.

در مقایسه با گوشی Xperia Z صفحه نمایش گوشی Zr کوچکتر است و بنابراین رزولوشن آن نیز پایین تر است. با باتری یکسان در هر دو گوشی، رزولوشن و صفحه نمایش پایین تر در گوشی موبایل sony zr باعث می شود تا عمر باتری آن بیشتر شود. به طور خلاصه می توانید انتظار داشته باشید که با استفاده ی معمول باتری xperia zr تا یک روز(از صبح تا شب) دوام بیاورد.

ضمنا سونی حالت Stamina  را در این گوشی در نظر گرفته است. موقعی که حالت stamina را فعال کنید وای فای و ترافیک داده به طور خودکار در طول زمان استندبای گوشی غیر فعال می شود در حالی که هنوز می توانید تماس های و پیام ها را دریافت کنید و هشدارها نیز فعال نگه داشته می شوند. این صرفه جویی باعث می شود که باتری گوشی Xpeia zr چند ساعتی بیشتر دوام بیاورد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2300mAh

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.8 ولت

حالت Standby

520 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

13 ساعت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم