دوربین Apple iPhone SE

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
160,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

دوربین گوشی آیفون اس ای iPhone Se کیفیت تصویر 12 مگاپیکسل دارد که برخلاف باور عموم، با دوربین استفاده شده در پرچمدار iPhone 6S یکسان نیست. درحالی که این دو دوربین یکسان نیستند اما دوربین آیفون SE همان سنسور 12 مگا پیکسلی و پردازشگر سیگنال تصویری را به عنوان پرچمدار آیفون دارد که این تصاویری با وضوح بالا برای کاربران آیفون SE فراهم می آورد. با خرید قطعات موبایل اصل برای تعویض دوربین گوشی خود می توانید مطمئن باشید که کیفیت تصویر دوربین آیفون se تان به حالت قبلش برمی گردد. 

این به ویژه در مورد پانوراما صدق می کند که در مقایسه با عکس های 28 مگا پیکسلی در آیفون 5s تا حداکثر 63 مگا پیکسل بالا می رود. به علاوه دوربین آیفون se زمان عکس گرفتن سریع تری دارد که ما این را در تست های مان متوجه شدیم. عکس ها در آزمایش ما تقریبا بلافاصله گرفته می شدند.

ضمنا دوربین iPhone SE دارای پشتیبانی از Live Photo هست که این قابلیت تاکنون فقط مختص به دوربین آیفون 6s و iPhone 6s plus بوده است. زمانی که عکس های Live در اپلیکیشن camera فعال باشد شما می توانید یک ویدئو کلیپ کوچکی از قبل و بعد عکس های گرفته شده بگیرید که می توانید آن را بعدا به صورت صوتی-تصویری در هر زمان که خواستید پخش کنید.

این برای کاربران عکس های فوری از خاطرات و لحظه ها فراهم می کند و قابلیت خوبی است برای زمان هایی است که کمی احساس دلتنگی گذشته را می کنید.

عکاسی آیفون در بهترین دوره ها همیشه بی نقص نبوده است. دوربین های اپل در شرایط روشنایی خوب بسیار عالی عمل می کنند اما همین که فضا تاریک تر شود در گرفتن عکس های با کیفیت شکست می خورند. دوربین آیفون se عکس های خوبی در روشنایی روز می گیرد که جزئیات در آن به وضوح با رنگ های پویا و اشباع دیده می شود با این حال در شرایط تاریک تر عکس ها سریعا رنگ و رو رفته می شوند. برای مثال عکس های زیر را ببینید. این عکس در روشنایی روز گرفته شده که جزئیات در آن به خوبی مشاهده می شود و وضوح و تولید رنگ خوبی دارد.

کیفیت تصویر دوربین iPhone se

حتی اگر عکس خیابان بالایی را زوم کنید قادر خواهید بود تک تک آجرهای ساختمان را ببینید یا ویژگی های افراد پیاده رو را دربیاورید.

دوربین iPhone se به اندازه دیگر اسمارت فون های پرچمدار نظیر Samsung Galaxy S7 قوی نیست اما این هرگز بدین معنا نیست که بتواند با پرچمدار 600 پوندی رقابت کند، به هر حال این مسئله ای است که در مورد پرچمدار iPhone 6s اپل وجود دارد. با این حال زمانی که عکس های گرفته شده از دوربین آیفون اس ای را با دوربین iPhone 5s مقایسه می کنیم بهبود آن کاملا به چشم می آید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

بزرگنمایی

2.4 اینچ

گیره نگهدارنده برد (clamp)

12 مگاپیکسل

چرخش هد

29mm

چراغ LED

فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز

مدل (Model)

iPhone SE

ابعاد (Dimensions)

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم