برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

درب پشت Samsung Galaxy Mega 6.3 I9200

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • سفيد
  • آبی
22,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل Samsung Galaxy Mega 6.3 که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود. درب پشت اورجینال Mega 6.3 I9200 به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند.

درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی گوشی mega می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. کاور باطری یا درب باتری اورجینال galaxy mega 6.3 تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «گلگسی مگا» شما می باشد.این درب باتری از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوب از باتری گوشی تان است.

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

درب گوشی سامسونگ گلگسی mega 6.3

مختصری درباره طراحی گوشی Samsung Galaxy Mega

تمام اجزای گوشی در فریمی گنجانده شده است که ابعاد آن 167.6x 88 x 8mm و وزن 199گرم دارد.

پس جای تعجب نیست که گوشی گلگسی مگا در دست کمی بزرگ و جاگیر باشد، اگرچه ضخامت باریک و و وزن سبک تر دست گرفتن آن را از چیزی که انتظار می رود راحت تر می کند.

گوشی گلگسی مگا نسبتا به راحتی در داخل جیب جا می شود مگر این که جیب غیراستاندارد و تنگی داشته باشید.

گوشی Mega به خاطر طراحی هوشمندانه ای که دارد جایگاه خوبی در بین گوشی های سامسونگ با این رنج قیمت پیدا کرده است. حاشیه باریک و لبه های انحنادار به این گوشی ظاهری شیک داده است.

پلاستیکی با ظاهر فلز کروم دور گوشی را احاطه کرده است که باعث می شود ظاهر گوشی Mega شیک تر به نظر برسد. اگرچه قاب و شاسی پلاستیکی آن همچنان نسبت به گوشی های تماما فلزی مثل HTC One ظاهر ارزان قیمت تری دارد.

در زیر درب پشت قابل تعویض آن باتری به ظرفیت 3200 میلی آمپر قرار گرفته که ظرفیت انرژی گوشی galaxy mega را تامین می کند.

منو و کلیدهای بازگشت چند منظوره در هر دو طرف دکمه «خانه» فیزیکی قرار دارند، کلید تنظیم کننده صدا در چپ گوشی و دکمه پاور/قفل نیز در همین سمت قرار گرفته است. هر دو چینش دکمه ها به اندازه کافی برای کار کردن با یک دست راحت هستند.

همانطور که تصور می کنید کار کردن و نگهداشتن این گوشی در دست خیلی لذت بخش نیست. با این حال حتی وقتی که آن را با یک دست نیز استفاده می کنید خیلی سنگین به نظر نمی رسد اما برای کارهایی مثل پیام دادن شما مجبورید از دست دیگرتان نیز کمک بگیرید تا گوشی در دست تان محکم بایستد.

این کاملا روشن است که گوشی Galaxy Mega موبایلی است که در نگاه اول طراحی گوشی Galaxy S4 را تداعی می کند که این بار شاسی بزرگ تر و لبه های فلزی بزرگتری در لبه های آن مشاهده می شود. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم