باتری BlackBerry Z3 - TLP025A2

گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
78,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باطری گوشی موبایل BlackBerry Z3/بلک بری زد 3 ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) می باشد. باطری بلک بردی Z3 از نوع غیرقابل تعویض است. با خرید باتری اصلی گوشی بلک بری Z3 بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم آورید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل است که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر شگرفی بر عملکرد کلی گوشی می گذارد.

طبق اطلاعات رسمی باتری این گوشی در مکالمه ی پیوسته تا 15.5 ساعت و در حالت استندبای گوشی تا 384 ساعت می تواند دوام بیاورد. عمر باتری یکی از ویژگی های مهم هر گوشی می باشد. باتری 2500 میلی آمپری بلک بری Z3 از نظر مدت زمان استفاده هیچ کم و کاستی ندارد. در شبکه ی 3g ما توانستیم به سادگی تا حدود یک و نیم روز با استفاده ی مداوم و دو الگوی متفاوت استفاده از این گوشی استفاده کنیم. یکی از دلایل عمر خوب این باتری رزولوشن پایین این گوشی می باشد که مصرف برق زیادی ندارد.

این گوشی تکنولوژی یا گزینه های نرم افزاری صرفه جویی باتری ضعیفی دارد بنابراین ساده ترین راه برای صرفه جویی باتری آن، همان راه قدیمی پایین آوردن نور پس زمینه و خاموش کردن اتصالات بی استفاده می باشد.

تست باتری  BlackBerry Z3

ما عملکرد این باتری را از طریق قرار دادن آن در دو یا 3 تست مورد آزمایش قرار دادیم.

در تست الگوی استفاده ی شدید روزانه، ما تمام روز بدون توقف از این گوشی برای فعالیت های رزومره استفاده کردیم تا باتری آن تخلیه شد. از آن جایی که توصیه می شود قبل از رسیدن شارژ باتری به 10% گوشی به شارژ زده شود ما هم تست های خود را تا زمانی که شارژ آن به 10 درصد بحرانی برسد انجام دادیم. این جا تفکیک کرده ایم که در طول این تست از گوشی Z3 برای چه فعالیت هایی و در چه مدت استفاده کرده ایم:

  • روشنایی به طور متناوب بین 50% و 75% قرار داده می شد.
  • حدود 5 تا 8 دقیقه تماس تلفنی
  • یک حلقه فیلم(p360) کامل در مدت 2 ساعت و نیم پخش شد در حالی که روشنایی آن بین 50 تا 75 درصد بود و بیشتر از نصف زمان روشنایی آن در حالت 75% تنظیم شده بود.
  • مدت زمان اندکی برای ویرایش متون، خواندن ایمیل ها، وبگردی و رفرش کردن جدول زمانی توییتر
  • حداقل 20 دقیقه پخش یک نسخه ی بارگیری Temple Run برای اندروید
  • اصلا GPS استفاده نشده بود
  • حدود 30 دقیقه پخش رادیوی محلی در شبکه ی 3G با TuneIn Radio
  • حدود 10-15 دقیقه پخش موزیک پس زمینه
  • اینترت روشن در شبکه ی 3G
  • در تمام طول مدت این تست، شاید این گوشی بیشتر از 5 دقیقه از دست من کنار گذاشته شد و می توان گفت تقریبا تمام طول روز با من بود.

فکر می کنید با فعالیت های بالا شارژ باتری این گوشی بعد از چند ساعت به 10% رسید؟ 6 ساعت. از نظر مقایسه ای باتری گوشی لومیا 630 نتیجه ی مشابهی کسب کرد حتی در تست گوشی لومیا به اندازه ی نیم ساعت از GPS استفاده شده بود. در حالی که باتری Lumia 630 ظرفیت 1830 دارد و بلک بری z3 ظرفیت 2500.

آیا عمر باتری 6 ساعت در استفاده ی شدید از گوشی BlackBerry Z3 برای شما کارآمد است؟ به یاد داشته باشید که استفاده ی «شدید» بستگی به استفاده ی شما دارد ممکن است استفاده ی شدید شما از این گوشی خیلی پایین تر از چیزی باشد که ما در این تست اعمال کرده بودیم. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2500mAh

مدل باتری

TLP025A2

نوع باتری

Li-ion

حالت Standby

384 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

15 ساعت و 30 دقیقه

زمان پخش موزیک

84 ساعت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم