برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری بلک بری BlackBerry Dtek60

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

باتری بلک بری دیتک 60 دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمر است.

تعویض این باتری در دفاتر ماکروتل زیر 1 ساعت انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
390,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری بلک بری دیتک60 ( BlackBerry DTEK60 )

باتری BlackBerry Dtek60 / بلک بری دی تک 60 که ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم پلیمری (Li-Po) می باشد. باتری بلکبری Dtek60 از نوع غیرقابل تعویض است. با خرید باطری اصل بلک بری dtek60 بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم کنید چرا که باتری موبایل یکی از قطعات موبایل است که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد کلی آن می گذارد.

قطر صفحه نمایش گوشی dtek60 معادل 5.5 اینچ است و از نوع Quad HD می باشد. ظرفیت باتری آن برای تامین شارژ صفحه نمایشی با چنین ابعاد و رزولوشن، کاملا استاندارد انتخاب شده است.

گوشی بلک بری DTEK60 باتری 3000 میلی آمپری دارد و بلک بری مدعی شده است که قدرت آن برای 24 ساعت شارژ نگه داشتن در استفاده معمول روزانه کافی می باشد. این میزان ساعت عملکرد باتری بلکبری dtek60 را از نظر تئوری نشان می دهد و در عمل کاملا با آن یکی نیست. چرا که همیشه حالات و موارد استفاده مختلف وجود دارند که می توانند روی عمر باتری و طول عمر آن اثرگذار باشند.

باتری بلک بری دیتک 60 ( Blackberry DTEK60 )

تست باتری بلک بری DTEK60

می‌خواهیم بدانیم آیا در عمل باتری بلک بری دیتک 60 واقعا می تواند تا یک روز شارژ نگه دارد یا نه؟ با استفاده ی نسبتا شدید، باتری آن از صبح تا اواخر شب توانست شارژ نگه دارد. تست دیگر ما بدین صورت بود که می خواستیم بدانیم اگر فراموش کنیم شب گوشی مان را به شارژ بزنیم آیا تا فردا صبح می تواند شارژ نگه دارد یا نه. زمانی که زیر 15 درصد از شارژ گوشی در ابتدای شب باقی مانده بود باتری آن توانست تا صبح شارژ نگه دارد.

با توجه به تست های ما مشخص شد که اگر روشنایی صفحه نمایش Dtek60 را در کل روز روی حداکثر روشنایی تنظیم نکنید و درصد آن را روی 50% یا کمتر نگه دارید می توان گفت که با مصرف شارژ باتری آن مشکلی پیدا نمی کنید.

یکی از ویژگی های خوب گوشی dtek60 این است که دارای شارژر سریع 3.0 کوالکوم می باشد. به علاوه دارای شارژر که یکی از مزایای آن پورت USB-C می باشد نیز هست. این شارژر می تواند گوشی DTEK60 در تنها یک ساعت فول شارژ کند.

در تست، ما باتری بلک بری Dtek60 را در 12 ظهر از شارژ کشیدیم و پیوسته از آن استفاده کردیم که این استفاده شامل دوربین، گوگل مپ، Trip Advisor، و دیگر برنامه های مرتبط GPS می شد. باتری این گوشی در ساعت 1 شب کاملا شارژ خالی کرد یعنی گوشی Dtek60 با استفاده ی شدید تا 13 ساعت می تواند شارژ نگه دارد. این برای یک روز کاری کامل کافی است اما مسلما زیر 24 ساعت است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

مدل باتری

TLP030F2

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.84 ولت

حالت Standby

336 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

26 ساعت

زمان پخش موزیک

88 ساعت

شارژر مناسب این باتری

Fast Charger 18W

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

2

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

2.0
1399-09-22

تاریخ تولید باتری چه سالی هست؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

تاریخ 2019 هست.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم