برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری بلک بری BlackBerry DTEK50 مدل TLp026E2

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

باتری اصلی گوشی موبایل بلک بری BlackBerry Dtek50 با ظرفیت 2610 میلی آمپر و از نوع لیتیوم یون است. تعویض باتری بلک بری Dtek50 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل زیر 2 ساعت انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
مدت زمان تعویض 1 ساعت
هزینه تعویض در دفتر ماکروتل 200,000 تومان
370,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>4 امتیاز ماکروپوینت 4 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 2,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

باتری بلک بری دیتک50 ( BlackBerry DTEK50 )

باتری گوشی BlackBerry Dtek50/ بلک بری دی تک 50 ظرفیت 2610 میلی آمپرساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) می باشد. باطری dtek50 از نوع غیرقابل تعویض است. با خرید باطری اصل بلک بری Dtek50 بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل می باشد که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد گوشی می گذارد.

راهنما: تشخیص باتری اصلی از تقلبی در گوشی موبایل

چیپ ست اسنپ دراگون 617 هشت هسته ای این گوشی با 4 هسته 1.5 گیگاهرتزی و چهار هسته 1.2 گیگاهرتزی چیپ‌ست معروفی است و در موفقیت گوشی های نسل چهارم خط تولید Moto G و HTC One A9 نقش بسزایی داشته است.

در اکثر مواقع ترکیب هسته های CPU و رم 3 گیگی باعث می شود که اجرای گوشی Dtek50 بدون هیچ مشکلی باشد. این گوشی مشخصا در سطح فلگ شیپ نیست اما در کل راه اندازی اپلیکیشن ها و وظایف چندگانه آن بدون هیچ اشکالی انجام می شود. اما گاهی اوقات بازی هایی با گرافیک بالا کمی سرعت عمل آن را کند می کند اما معمولا می توانیم مقدار زمان زیادی در Asphalt 8 با انجام تنظیمات بصری قبل از هر گونه کاهش سرعتی، بازی کنیم.

اگرچه گاهی اوقات، این گوشی شروع به هنگ کردن می کند حتی در انجام کارهای بسیار اساسی و در نهایت به حالت نرمال باز می گردد. من این کندی و هنگ کردن را در گوشی های دیگر با چیپ ست 617 ندیدم ولی این بدان معنا نیست که آن ها از کاهش سرعت های گاه به گاه مصون هستند.

باتری گوشی بلک بری دیتک50 Dtek50

من معمولا حافظه گوشی را با پاک کردن برنامه های در حال اجرا خالی نگه می دارم و گمان می کنم که این مشکل کندی سرعت، زمانی اتفاق می افتد که گوشی تان در معرض گرمای شدید تابستان قرار بگیرد.

عملکرد باتری بلک بری DTEK50

در عین حال باتری گوشی Dtek50 عملکرد موفقی نداشته است. شرکت بلکبری و TCL گوشی با باتری 2610 میلی آمپری غیرقابل تعویض ارائه کردند که اغلب با فعالیت های معمول روزمره می تواند تا یک روز و چند ساعتی شارژ نگه دارد.

با استفاده مدوام و ترکیبی این گوشی توانست تا 14 ساعت شارژ نگه دارد. این استفاده ها شامل تعداد زیادی تماس تلفنی، ایمیل و ضبط کردن صدا بود.

این هم ارز با چیزی است که در دیگر گوشی های سطح متوسط دیده بودیم و این باعث می شود که عملکرد Dtek50 در تست زمان اجرای ویدئوی استاندارد ما خیلی خوب عمل نکند.

در این تست ما فیلمی با کیفیت 720p را به طور پیوسته در سطح روشنایی 50 درصد و با وای فای روشن پخش کردیم که باتری آن توانست تا 8 ساعت دوام بیاورد. این نتیجه آن را کاملا زیر گوشی LG G5 که باتری با سایز مشابه دارد قرار می دهد. انصافا، این الگوی مصرف درستی نیست و ما نمی دانیم چه تعداد افرادی هستند که روزانه 8 ساعت فیلم تماشا می کنند اما این روشی است برای حداکثر استفاده از باتری موبایل برای این که بتوانیم عملکرد باتری گوشی ها را با هم مقایسه کنیم. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2610mAh

مدل باتری

TLP026E2

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.84 ولت

حالت Standby

576 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

17 ساعت

زمان پخش موزیک

40h

شارژر مناسب این باتری

Fast Charger 18W

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

1

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

1.0
1399-07-24

سلام باطریو عوض کنیم دیگ nfc گوشی کار نمیکنه؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

خیر NFC ارتباطی به تعویض باتری نداره.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم