برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باطری گوشی BlackBerry Porsche Design P9983

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
210,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باطری گوشی BlackBerry Porsche Design P9983/بلک بری پورشه دیزاین پی 9983 ظرفیت 2100 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) می باشد. این باطری قابل تعویض است. با خرید باطری اصل پورشه دیزاین p9983 بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل می باشد که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد گوشی می گذارد.

گوشی بلک بری Porsche Design P9983 با زمان مکالمه پیوسته 14 ساعت و زمان استقامت 12 روز در حالت استندبای گوشی با باتری 2100 میلی آمپر ساعت از این نظر خوب عمل می کند و اگر با ملاحظه از گوشی خود استفاده کنید یعنی NFC را موقعی که استفاده نمی کنید خاموش کنید آن گاه تا بیشتر از یک یا دو روز نیازی به شارژر خود پیدا نمی کنید.

به علاوه باتری این گوشی مزیت قابل تعویض بودن را دارد که می توانید هر گاه نیاز شد آن را با باتری یدکی دیگری تعویض کنید.

اتصالات 4G، NFC، 3G، GPS، بلوتوث 4.0 و وای فای نشان می دهد که گوشی  P9983 از نظر اتصالات امکانات گسترده ای ارائه می کند.

دوربین 8 مگاپیکسلی آن قادر است تا جزئیات خیره کننده ای را با تعادل رنگ بالا بگیرد اما همچنان در نور کم دچار بی عیب عمل نمی کند.

باطری بلک بری Porsche design P9983

همانطور که قبلا ذکر شد این گوشی یک کپی کربنی از باتری موبایل بلک بری Q10 با چند بروزرسانی جدید می باشد که با برچسب قیمت بالا دست به دست هم داده و این گوشی را برای مصرف کنندگان عمومی بی فایده کرده است اما برای کاربران وفادار بلک بری که تنها افرادی هستند که به خرید این گوشی مبادرت می کنند گوشی خوب و مناسبی می باشد.

اما صرف نظر از قیمت، ما خرید Q10 را به جای آن پیشنهاد می کنیم.

همانند گوشی Q10 گوشی پورشه دیزاین p9983 نیز روی پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی QUALCOMM MSM8960 اجرا می شود و رم آن نیز 2 گیگابایت می باشد.

عملکرد این گوشی نه خیلی سریع است و نه خیلی کند و همانند گوشی های رده متوسط  هنگام باز کردن اپلیکیشن ها کمی کند عمل می کند ولی جابه جا شدن بین منوها کاملا سریع صورت می گیرد.

تنها تفاوت بین این گوشی و Q10 در حافظه داخلی آن هاست که از 16گیگ به 64 گیگ افزایش یافته است که از طریق اسلات میکرو Sd کارت قابل افزایش است.

گوشی P9983 با سیستم عامل بلک بری 10 مزیت استفاده از صدها کلیدمیانبر صفحه کلید را فراهم می کند که گشت و گذار در این گوشی را بسیار راحت می کند و بهره وری فیزیکی QWERTY را همراه با بسیاری از ویژگی های مشابه Q10 را افزایش می دهد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2100mAh

نوع باتری

Li-ion

حالت Standby

288 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

14 ساعت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم