برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Nokia 3 مدل HE330

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض باتری نوکیا 3 یک‌ساعته در دفتر ماکروتل در تهران انجام می‌شود.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
165,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی باتری نوکیا 3

گوشی Nokia 3 دارای باتری با ظرفیت 2630mAh است که به نظر می رسد ظرفیت باتری آن برای نمایشگر 5 اینچ کم باشد. مثلا گوشی Xiaomi Redmi 4 با اینکه نمایشگر هم اندازه با Nokia 3 دارد ولی ظرفیت باتری آن 4100mAh می‌باشد. قبلا در مورد نتایج ضعیف تست‌های باتری گوشی Xiaomi Redmi 4a بحث کرده بودیم و این در حالی است که ظرفیت باتری آن 3120mAh بود. حتی گوشی Xperia L1 سونی که باتری با ظرفیت 2620mAh داشت نیز بخوبی نمی توانست نمایشگر 720p LCD آن را تغذیه کند و پایداری کلی باتری آن حدود 63 ساعت بود.

بنابراین انتظار می‌رود نتایج تست باتری Nokia 3 پایین تر از حد انتظار باشد.

زمان مکالمه‌ی 3G

زمان مکالمه‌ی 3G با این گوشی حدود 10 ساعت و 17 دقیقه است که زمان نسبتا کمی است. به عبارتی دیگر شما نمی‌توانید حتی نصف شبانه روز با گوشی‌تان حرف بزنید که این ویژگی برای کاربران بسیار اهمیت دارد.

زمان وب‌گردی

اگر از کاربرانی هستید که زمان وب‌گردی با گوشی برای‌تان اهمیت دارد باید بگوییم که باتری نوکیا 3 حدود 10 ساعت وب‌گردی را پشتیبانی می‌کند که به نوبه خود زمان بدی به شمار نمی‌رود. مثلا زمان وبگردی با گوشی Nokia 5 حدود دو ساعت بیشتر از این زمان می‌باشد در حالی که ظرفیت باتری آن 3000mAh است.

پخش فیلم و ویدئو

زمان ویدئو دیدن با این گوشی نیز حدود 8 ساعت و 27 دقیقه است که زمان خوبی به شمار نمی‌رود ولی از باتری با این ظرفیت بیشتر از این انتظار نمی رود. در کل نتایج بدست آمده برای باتری گوشی Nokia 3 انتظارات را برآورده نمی‌کند و برای نمایشگر 5 اینچی آن بسیار ضعیف است.

زمان پایداری کلی باتری نوکیا 3 چقدر است؟

زمان پایداری این گوشی نیز 53 ساعت است که اصلا خوب نیست (حدود 30 ساعت کمتر از گوشی Nokia 5). در واقع اگر روزانه یک ساعت با گوشی‌تان فیلم ببینید، وب گردی کنید و مکالمه انجام دهید و در بقیه ساعات روز گوشی‌تان در حالت Stand-by باشد، آنگاه باتری نوکیا 3 بیشتر از دو روز دوام می آورد. البته این زمان در حالت خاموش بودن قابلیت های دیگر گوشی ثبت شده است و اگر این قابلیت ها روشن باشد زمان پایداری گوشی کمتر خواهد شد چرا که در این حالت مصرف انرژی بیشتر می شود.

مشخصات باتری نوکیا 3

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم می شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری گوشی Nokia 3 حدود 7 ساعت و 47 دقیقه دوام می آورد که عمر خوبی به حساب می آید. همان طور که در شکل زیر مشاهده می کنید عمر باتری این گوشی نسبت به گوشی های دیگر نوکیا یعنی Nokia 5، Nokia 6 و Nokia 8 به مراتب کمتر است.

عمر باتری Nokia 3

اگر چه نتایج ثبت شده برای باتری این گوشی جالب هستند ولی نکته ی منفی در مورد آن، سرعت شارژ شدن باتری است. مثلا باتری این گوشی پس از 45 دقیقه شارژ شدن به 50 درصد نیز نمی رسد. همان گونه که می بینید زمان فول شارژ شدن باتری این گوشی حدود 181 دقیقه است که اصلا خوب نیست و در مقایسه با گوشی های دیگر دیرتر شارژ می شود. مثلا باتری گوشی Nokia 8  و Motorola G5 Plus به ترتیب پس از 131 و 106 دقیقه فول شارژ می شوند. حتی باتری نوکیا 5 و باتری گوشی Nokia 6 نیز زودتر از گوشی فوق شارژ می شوند.

مدت زمان شارژ شدن باتری نوکیا 3

در کل باتری گوشی نوکیا 3 با توجه به ظرفیت آن و صفحه نمایشی که دارد عملکرد خوبی ارائه نمی‌دهد و انتظارات را برآورده نمی‌کند.

تعویض باتری نوکیا 3 در دفتر ماکروتل

تعویض باتری این گوشی در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران یک ساعته انجام می‌شود. برای تعویض باتری نوکیا 3 می‌توانید گوشی خود را با پیک موتوری در تهران و پست پیشتاز در شهرستان‌ها برای ما ارسال کنید.

با خرید باتری اصلی نوکیا 3 از ماکروتل بهترین بهره وری را برای گوشی خود به همراه داشته باشید.

برای مشاوره تعمیرات موبایل با شماره‌های پایین سایت تماس بگیرید و یا حضوری به دفتر ما در تهران تشریف بیاورد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2630mAh

مدل باتری

HE330

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

استقامت کلی باتری

53 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

10 ساعت و 17 دقیقه

زمان پخش ویدئو

8 ساعت و 27 دقیقه

زمان وب‌گردی

10 ساعت و 2 دقیقه

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

2

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

2.0
1400-01-09

آیا میشه برای نوکیا ۳از باطری گوشی های دیگه استفاده کرد09146990557

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

خیر فقط مدل خودش میشه استفاده کرد چون باتری ها از لحاظ فلت، سوکت، اندازه، میلی آمپر و ... متفاوتن و داخل گوشی دیگه قرار نمیگیره.

موفق باشید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم