برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

شارژر 1 آمپر اچ تی سی مدل HTC TC-E250

دستگاه های سازگار: ONE X, ONE XL, ONE S, ONE V, Desire HD, HD2, Sensation, Sensation XL, Desire S, Evo, Desire V, Desire C, HD7, HTC 7 Trophy, HTC 7 Mozart

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
درخواست شما: یک گزینه را انتخاب کنید
انتخاب رنگ
  • مشکی
135,000 تومان
410,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
توضیحات

آداپتور شارژر گوشی اچ تی سی مدل TC-E250 دارای شدت جریان 1 آمپر و ولتاژ 5 ولت می باشد. کلگی شارژر دیواری اچ تی سی TC-E250 سازگار با گوشی های HTC ONE M8, For HTC Desire C و تمام گوشی های دارای پورت میکرو usb می باشد. 

در آداپتور شارژر گوشی اچ تی سی مدل TC-E250 یک درگاه خروجی USB وجود دارد که امکان اتصال و شارژ انواع گوشی ها و تبلت های موبایل را برای شما فراهم می کند. هنگام خرید حتما به مشخصات شارژری که خریداری می کنید توجه کنید مخصوصا شدت جریان شارژر، زیرا اگر فرضا شدت جریان شارژر اصلی گوشی شما 1 آمپر باشد و شما از شارژر 2 آمپر برای شارژ آن استفاده کنید اگرچه گوشی شما را سریع تر شارژ می کند اما بعد از چند ماه با باتری باد کرده مواجه خواهید شد. 

شارژر و کابل شارژ با کیفیت و اورجینال یکی از فاکتورهای اصلی سلامت باتری دستگاه شما به شمار می رود. شارژر بی کیفیت ممکن است نه تنها به دستگاه شما آسیب وارد کند بلکه امکان دارد به خود شما نیز صدمه بزند. 

تا چند سال پیش مجبور بودیم همیشه شارژر مخصوص گوشی و تبلت خودمان را با خودمان حمل کنیم و می بایست برای تک تک دستگاه های الکترونیکی خود شارژر مخصوص به آن ها را حمل می کردیم اما در حال حاضر خوشبختانه از شر شارژرهای بزرگ و جاگیر راحت شده ایم. اکنون می توانیم حتی با یک کابل هم گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر گجت های الکترونیکی خود را شارژ کنیم. 

اکنون کابل ها جایگزین شارژرهای بزرگ و جاگیر شده اند. کابل های مختلفی در بازار عرضه می شود که متداول ترین آن ها کابل لایتنینگ، میکرو یو اس بی و یو اس بی می باشد. 

شارژرهای مختلفی در بازار عرضه می شود. از جمله شارژر فندکی، شارژر بی سیم، شارژر همراه و...برای این که بدانید کدام شارژر و کابل شارژ به بهترین شکل مطابق با نیاز و شرایط شماست. مقاله راهنمای خرید شارژر مطالعه کنید. یکی از این مدل ها،شارژر دیواری است که از یک سر آداپتور به پریز برق و از سر دیگر با کابل به گوشی مورد نظر متصل شده و آن را شارژ می کند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ولتاژ خروجی

5V

(آمپر) شدت جریان خروجی

1A

مدل آداپتور

TC E250

نوع کابل

USB به Micro-USB

طول کابل

1 متر

پشتیبانی از شارژ سریع

ولتاژ ورودی

AC 100-240V

تعداد درگاه خروجی

یک عدد

نوع درگاه خروجی

USB 2.0

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم