برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

قاب و شاسی HTC Desire 12

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • نقره ای
38,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با کیف چرمی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy s7  مارک Nillkin صفحه نمایش گوشی خود را از خطر شکسته شدن و ترک خوردن محفوظ بدارید. بدیهی است که با استفاده از کیف و کاور موبایل صفحه نمایش گوشی تان بدون گرد و خاک و تمیزتر باقی می ماند.

کیف و قاب موبایل یکی از لوازم جانبی موبایل می باشد که وجود آن برای محافظت از صفحه نمایش گوشی حیاتی است. قاب موبایل یا کاور گوشی های زیادی در بازار عرضه می شوند اما بدیهی است که برندهای معروف تر کیفیت بهتر و قدرت محافظت کنندگی بیشتری ارائه می کنند. یکی از این برندهای معروف برای کیف و کاور موبایل برند Nilkin می باشد که امتحان خود را در عرضه محصولاتی با دوام و با کاربری آسان پس داده است.

ویژگی ها یا دلایل خرید

  • نمایش زمان و شماره تماس گیرنده
  • محافظت همه جانبه فراهم می کند بدون این که وزن و حجم زیادی به گوشی اضافه کند
  • ساختار چرمی با دوام آن محافظت خوبی فراهم می کند
  • سازگار با عملکرد Sleep / Wake
  • دسترسی به پورت ها و امکانات گوشی

توضیحات محصول

1-وجود پنجره نمایش گر

کیف چرمی نیکلین Big View Window به درستی نام گرفته است چرا که در قسمت جلویی آن پنجره مربعی وجود دارد که به شما اجازه می دهد تماس های ورودی و نیز زمان را در یک نگاه سریع به پنجره آن ببینید بدون این که مجبور باشید جلوی کیف گوشی را باز کنید.

2-فراهم کردن محافظت همه جانبه بدون افزون وزن و حجم

این کیف چرمی به محکمی به پشت گوشی تان متصل می شود سپس زمانی که مورد نیاز نباشد به سمت عقب تا می خورد. این بدان معنی است که مهم ترین بخش گوشی یعنی صفحه نمایش آن از هر گونه آسیب مصون می ماند بدون این که حجم و وزن قابل توجهی به گوشی اضافه کند.

ساختار چرمی با دوام آن در عین باریکی و نازکی محافظت بسیار خوبی ارائه می کند.

کیف چرمی گوشی Galaxy s7 از متریال چرمی فوق العاده با کیفیت ساخته شده است که صفحه نمایش این گوشی را مثل روز اولش نو و تمیز نگه می دارد.

به علاوه پوشش چرمی این کیف آنقدر مقاوم و بادوام هست که با استفاده روزمره به سختی دچار آسیب دیدگی می شود بنابراین هم گوشی و هم کاور آن تا مدت ها تمیز و نو باقی می مانند.

در ضمن این کیف موبایل چرمی دارای بافتی پرزرق و برق و شیک می باشد که جلوه گوشی شما را منحصربه فرد نشان می دهد.

3-سازگار با عملکرد Sleep / Wake

کیف چرمی پرزرق و برق نیلکین با عملکرد خواب/بیداری گوشی Galaxy S7 سازگار است. هنگامی که در کیف را باز می کنید گوشی به حالت بیدار منتقل می شود و هنگامی که در آن را می بندید به طور اتوماتیک به حالت خواب می رود و نیاز به فشردن هیچ دکمه دیگری نمی باشد. به همین سادگی!

4-دسترسی به پورت ها و امکانات گوشی

مکان های دقیق برش خورده برای جای پورت ها و دکمه ها باعث می شود که به راحتی به عملکرهای گوشی تان دسترسی داشته باشید. نه تنها این کیف چرمی برند Nillkin شیک و هوشمند است بلکه بسیار کاربردی نیز می باشد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

مدل (Model)

HTC Desire 12

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم