برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Xiaomi Redmi Note 4 مدل BN41

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض باتری اصلی ردمی نوت 4 در دفاتر تعمیر موبایل ماکروتل با ضمانت مهلت تست.

  • ظرفیت: 4100mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 4.4v ولت
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر داخلی
  • مدل باتری: BN41
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
مدت زمان تعویض 1 ساعت
هزینه تعویض در دفتر ماکروتل 180,000 تومان
440,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>4 امتیاز ماکروپوینت 4 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 2,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

مشخصات باتری گوشی Xiaomi Redmi Note 4

گوشی Redmi Note 4 شیائومی دارای باتری با ظرفیت 4100mAh است که به نظر می رسد برای تغذیه ی نمایشگر 5.5 اینچی آن کافی باشد. در ضمن ظرفیت باتری این گوشی 200mAh بیشتر از باتری گوشی Mi 5 است.

تست های رایج باتری یعنی زمان مکالمه ی 3G، وب گردی و پخش ویدئو را روی این گوشی انجام دادیم که نتایج جالبی بدست آمد. زمان مکالمه ی 3G با این گوشی حدود 15 ساعت و 26 دقیقه است که خیلی خوب است. البته این زمان برای گوشی Mi 5 حدود 4 ساعت بیشتر بود.

اگر طرفدار وب گردی هستید باید بدانید که باتری این گوشی تا 12 ساعت و 31 دقیقه وب گردی را پشتیبانی می کند که تقریبا مشابه زمان وب گردی با گوشی Mi 5 است. زمان پخش ویدئوی این گوشی حدود 13 ساعت و 36 دقیقه است که زمان خوبی به شمار می رود.

از لحاظ دوام کلی باتری نیز گوشی فوق تا 84 ساعت دوام دارد. اگر از دو سیم کارت بر روی گوشی تان استفاده کنید آنگاه باتری آن تا 80 ساعت دوام دارد. این عدد بدین معنی است که اگر روزانه یک ساعت وب گردی کنید، مکالمه انجام دهید، ویدئو ببینید و در بقیه ساعات روز گوشی تان در حالت Standby باشد آنگاه باتری گوشی شما بیشتر از 3 روز دوام خواهد آورد.

اگر چه نتایج ثبت شده برای باتری این گوشی نسبتا خوب هستند ولی ما بیشتر از این انتظار داشتیم. همان طور که اشاره شد این گوشی باتری بزرگتر، تراشه ی کارآمد تر و پردازنده ی بهینه تری دارد که بایستی عمر باتری را نسبت به مدل قبل بهبود بخشد اما در عمل شاهد آن نیستیم.

این گوشی به مانند Mi 5 از شارژر Quick Charge 3.0 پشتیبانی می کند. در واقع پس از 50 دقیقه شارژ کردن این گوشی با شارژر اشاره شده، باتری آن حدود 60 درصد شارژ می شود. زمان فول شارژ شدن باتری این گوشی نیز حدود دو ساعت می باشد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
redminote4

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

4100mAh

مدل باتری

BN41

نوع باتری

Li-Po non-removable

ولتاژ باتری

4.4 ولت

استقامت کلی باتری

119 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

34 ساعت و 40 دقیقه

زمان پخش ویدئو

15 ساعت و 30 دقیقه

زمان وب‌گردی

17 ساعت و 56 دقیقه

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399-06-10

سلام و خسته نباشید آیا واقعا باطری اصلی و فیک نیست؟ چون میگین اصلیش تو بازار نیست

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود وقت بخیر

باتری اورجینال هست و بهترین کیفیتی هست که تولید شده و داخل بازار وجود داره. برای تست این مورد، باتری همراه با 7 روز مهلت تست و مرجوعی در اختیار شما قرار می‌گیره و در صورتی که خلاف واقع باشه، می‌تونید باتری رو مرجوع کنید و وجه پرداختی رو عینا پس بگیرید.

4.0
1397-08-10

سلام باتشکر از سایت خوبتون ببخشید من گوشین نت4 هست هین کار با گوشی گوشی بسیار داغ میکند و زمانی که شارژ میزنم هم خیلی داغ میشه والبته مثلا 100 درصد که باشد حین کار کمتر از 1ساعت میاد روی 50 درصد یا گاهی مواقع 100 درصد شارژ داره بدون کار کردن باطری خالی میشه من میخام بدونم این ایراد از باطری هست یا خیر اگه از باطری باشه میخام این مدل باطری را بخرم و لطفا بهم بگید این باطری اصلی هست یا نه ایا گارانتی دارند این باطری ها ؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.اول گوشی رو فلش نرم افزاری کنید اگر مشکلتون حل نشد اقدام به تعویض باتری کنید.باتری ها اصل هست و دارای 3 ماه گارانتی معتبر هستن.موفق باشید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم