برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Xiaomi Redmi Note 2 - BM45

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • 3 ماه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • نارنجی
125,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

مشخصات و بررسی باتری گوشی موبایل Xiaomi Redmi Note 2

گوشی Redmi Note 2 شیائومی دارای باتری جدا نشدنی با ظرفیت 3060mAh است. این باتری وظیفه ی تغذیه ی نمایشگر 5.5 اینچ گوشی را بر عهده دارد.

تست های رایج باتری یعنی زمان مکالمه ی 3G، وب گردی و پخش ویدئو را روی این گوشی انجام دادیم که نتایج جالبی بدست آمد.

زمان مکالمه ی 3G با این گوشی حدود 17 ساعت و 9 دقیقه است که زمان نسبتا خوبی است. اگر طرفدار وب گردی هستید باید بدانید که باتری این گوشی تا 7 ساعت و 36 دقیقه وب گردی را پشتیبانی می کند که زمان متوسطی به شمار می رود. زمان پخش ویدئوی این گوشی حدود 6 ساعت و 37 دقیقه است. در کل نتایج تست باتری این گوشی همگی متوسط هستند و انتظارات را برآورده نمی کنند.

از لحاظ دوام کلی باتری نیز گوشی فوق تا 49 ساعت دوام دارد که زمان کمی محسوب می شود. اگر از دو سیم کارت بر روی این گوشی استفاده کنید آنگاه دوام باتری آن تنها 2 ساعت کم خواهد شد. این عدد بدین معنی است که اگر روزانه یک ساعت وب گردی کنید، مکالمه انجام دهید، ویدئو ببینید و در بقیه ساعات روز گوشی تان در حالت Standby باشد آنگاه باتری گوشی شما حدود 2 روز دوام خواهد آورد. زمان پایداری باتری گوشی Redmi Note اورجینال شیائومی 55 ساعت بود که نشان دهنده ی ضعیف بودن عملکرد باتری فوق است.

مشخصات باتری ردمی نوت 2

یکی دیگر از تست هایی که روی باتری این گوشی انجام دادیم بررسی عمر باتری در شرایط خاص بود. در این تست، نور صفحه نمایش را روی 200nits تنظیم کردیم (که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه است) و عمر باتری گوشی آن را بررسی کردیم که عدد 7 ساعت و 4 دقیقه برای این گوشی ثبت شد. عمر باتری این گوشی تحت این شرایط متوسط است و همان گونه که در شکل زیر مشاهده می کنید عملکرد باتری این گوشی نسبت به سایر گوشی های شیائومی نظیر Mi 5، Mi 4، Redmi Note 3 و Redmi 2 به مراتب بدتر است.

مقایسه عمر باتری ردمی نوت 2

از لحاظ زمان فول شارژ شدن نیز باتری این گوشی پس از حدود 117 دقیقه (حدود 2 ساعت) شارژ می شود که برای باتری با این ظرفیت زمان خوبی به شمار می رود. زمان فول شارژ شدن باتری گوشی های شیائومی اشاره شده را در شکل مشاهده می کنید.

مقایسه زمان شارژ ردمی نوت 2

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3020mAh

مدل باتری

BM45

نوع باتری

Li-Po

ولتاژ باتری

4.4 ولت

استقامت کلی باتری

46 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

17 ساعت و 9 دقیقه

زمان پخش ویدئو

6 ساعت و 37 دقیقه

زمان وب‌گردی

7 ساعت و 36 دقیقه

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1396-03-09

٠٢١٦٦٧٠٤٤٢٩

5.0
1395-07-12

کی میارین؟

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم