برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری نوت 5 سامسونگ Samsung Galaxy Note5

96% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

تعویض باتری اصلی گلکسی نوت 5 در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل با گارانتی مهلت تست.

  • ظرفیت: 3000mAh میلی آمپر ساعت
  • ولتاژ: 3.8v ولت
  • نوع باتری: لیتیوم پلیمر داخلی
  • مدل باتری: EB-BN920ABA
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • نقره ای
680,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری اورجینال سامسونگ گلکسی نوت 5 ( Samsung Galaxy Note 5 )

گوشی گلکسی Note 5 که در سال 2015 عرضه شد دارای باتری جدا نشدنی Li-Po با ظرفیت 3000mAh است که از ظرفیت 3200mAh باتری نوت 4 که در سال پیش عرضه شد کمتر است. البته نتایج تست باتری نوت 5 نشان داد عملکرد آن تقریبا مشابه باتری مدل قبل است و ظرفیت کمتر ( 200mAh ) آن خیلی تاثیرگذار نیست.

زمان مکالمه با باتری نوت 5

زمان مکالمه‌ی 3G با این گوشی حدود 28 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که واقعا عالی است. به عبارتی دیگر شما می‌توانید بیشتر از یک شبانه روز با گوشی‌تان حرف بزنید که این ویژگی برای طرفداران آن بسیار مناسب است.

زمان وب‌گردی با باتری Note5

اگر از کاربرانی هستید که زمان وب‌گردی با گوشی برای‌تان اهمیت دارد باید بگوییم که باتری این گوشی حدود 10 ساعت و 43 دقیقه وب‌گردی را پشتیبانی می‌کند که زمان خوبی است و برای صفحه نمایش بزرگ این گوشی بسیار مناسب می‌باشد. مثلا زمان وب‌گردی با باتری نوت 8 که پرچمدار سری نوت سامسونگ است حدود یک ساعت کمتر از این زمان می‌باشد.

زمان ویدئو دیدن با باتری گلکسی نوت 5

زمان ویدئو دیدن با این گوشی نیز حدود 13 ساعت و 51 دقیقه است که زمان نسبتا خوبی به شمار می‌رود. زمان مکالمه‌ی 3G، وب‌گردی و پخش ویدئوی مدل قبل یعنی گلکسی Note 4 به ترتیب 28 ساعت و 34 دقیقه، 10 ساعت و 44 دقیقه و 17 ساعت و 25 دقیقه می‌باشند.

در واقع عملکرد دو باتری تقریبا یکسان است و فقط زمان ویدئو دیدن با گوشی گلکسی Note 4 حدود 3 ساعت و 30 دقیقه بیشتر است.

زمان پایداری کلی باتری این گوشی

زمان پایداری باتری نوت 5 نیز 85 ساعت است که واقعا فوق العاده‌ست. در واقع اگر روزانه یک ساعت با گوشی‌تان فیلم ببینید، وب‌گردی کنید و مکالمه انجام دهید و در بقیه ساعات روز گوشی‌تان در حالت Stand-by باشد، آنگاه باتری گوشی نوت 5 حدود چهار روز دوام می آورد.

مشخصات باتری نوت 5 سامسونگ Samsung Galaxy Note 5

هم چنین ما تست باتری را تحت شرایط دیگر نیز انجام دادیم. در این تست، نور تاچ ال سی دی نوت 5 روی 200nits ( تقریبا در وسط نوار تنظیم نور) تنظیم می‌شود که نور کافی برای استفاده از گوشی در خانه می‌باشد. پس از انجام دادن تست عمر باتری در این شرایط مشاهده کردیم که باتری گوشی گلکسی Note 5 حدود 9 ساعت و 11 دقیقه دوام می آورد که عمر عالی به حساب می‌آید.

همان گونه که در شکل می بینید عمر باتری این گوشی به مراتب بیشتر از عمر باتری گوشی های LG G4، HTC One M9 و iPhone 6 Plus است.

عمر باتری سامسونگ نوت 5 چقدر است؟

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد باتری‌ها مهم است مدت زمان شارژ شدن آنها می‌باشد. همان‌گونه که می‌بینید زمان شارژ شدن باتری نوت 5 حدود 81 دقیقه است که خیلی خوب است وحدود 15 دقیقه زودتر از گوشی گلکسی Note 4 شارژ می شود.

( برای خرید فست شارژر سامسونگ نوت 5 روی لینک کلیک کنید )

هم چنین دو حالت ذخیره‌ی باتری به نام های Power Saving و Ultra Power Saving روی این گوشی وجود دارد. این حالات قابلیت‌های غیر ضروری گوشی را خاموش می‌کنند تا گوشی شما چند ساعت بیشتر دوام آورد.

باتری نوت 5 چند ساعته شارژ می‌شود؟

تعویض باتری نوت 5 در دفتر ماکروتل

تعویض باتری گوشی Samsung Galaxy Note 5 در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران 1 ساعته انجام می‌شود.

اگر گوشی شما رنگ آبی یا طلایی باشد، ممکن هست هنگام تعویض باتری، بالای صفحه نمایش که رنگی هست کمی رنگ پریدگی پیش بیاید که در عملکرد تاچ و ال سی دی تاثیری نخواهد داشت ( فقط از نظر ظاهری ال سی دی آسیب میبیند )

توجه: برای دسترسی به باتری نوت 5 باید ال سی دی این گوشی با حرارت از بدنه جدا شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

مدل باتری

EB-BN920ABA

نوع باتری

Li-Po non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

استقامت کلی باتری

85 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

28 ساعت

زمان پخش ویدئو

13 ساعت و 51 دقیقه

زمان پخش موزیک

64 ساعت

زمان وب‌گردی

10 ساعت و 43 دقیقه

شارژر مناسب این باتری

Fast charging 15W

Wireless Charging Qi

پرسش و پاسخ (31)

متوسط امتیاز مشتریان

3.6

از مجموع 31 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401-06-12

سلام و وقت بخیر، موجودی فعلی شما تاریخ تولید چه سالی هست؟ متشکرم

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر برای اطلاع از تاریخ تولید با شعبه موردنظر تماس بگیرین.
4.0
1400-08-17

البته احتمالا نگارنده نوت ۵ دیگه ای مد نظرش هست چون نوت۵ سامسونگی که من دارم دوام باتریش تو ویدئو دیدن یکساعت، وبگردی ۲ ساعت و اگر از مکان نماش استفاده کنی نیم ساعت هست.

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر باتری های که فیک و تقلبی باشن در 7 روز اول حداکثر تا 14 روز به مشکل میخورن و مشخص میشه فیک هستن و اگر گوشی شما شارژش سریع خالی میشه ممکنه از شارژر باشه که احتمال فیک بودن شارژر هستش و اگر از اصل بودن شارژر مطمن هستید، گوشیتون هم باید چک بشه که مشکلی از سمت گوشی نباشه که برای اینکار می‌تونید به ماکروتل مراجعه کنید و اگه باتری رو از ما خریداری کردید و مشکل از سمت ما بود حتما شامل گارانتی خواهید شد. باتشکر
5.0
1400-08-14

از باطری راضی نیستم دوبار باطری سامسونگ نوت ۵ خریدم دفعه اول یک سال کار کرد و دفعه دوم حدود شش ماه کار کرد و تقریبا خراب شده در حالی که باطری اچ تی سی هم از ماکروتل خریدم خیلی خوب کار کرده و هر دفعه دوسال کار کرده اما سامسونگ نوت پنج رو راضی نیستم

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر باتری‌ها موجود اصل هستند دارای 7 روز مهلت تست و 30 روز گارانتی تعویض هستند و باتری فیک در این مدت مشخص میشه، شما اگه از سلامت گوشی و اصل بودن شارژر مطمن نیستید می‌تونید شما می‌تونید با گوشی همراهتون و به همراه شارژر گوشی به دفاتر ماکروتل مراجعه کنید و براتون تست بگیرن که از سلامت گوشی و اصل بودن شارژر مطمن بشید. باتشکر
3.0
1400-04-14

سلام ببخشید محبت کنید شماره تلفن دفتر شیراز و یا ادرس بفرستید
ممنون

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر ادرس دفتر شیراز: بلوار شریعتی، ساختمان الف، طبقه 3، واحد 302 شماره تماس:07136353000
5.0
1400-03-21

سلام
تاریخ تولید این باتری ها چه زمانی است؟

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم