برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
SONY    /    خانه

تاچ و ال سی دی گوشی موبایل Sony Xperia M5

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
240,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی Sony Xperia m5/سونی اکسپریا ام 5 قطر 5 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع IPS LCD می باشد. رزولوشن صفحه نمایش سونی m5 معادل 1080 x 1920 می باشد که منجر به تراکم پیکسل 441ppi می شود. با خرید تاچ ال سی دی اصل Xperia M5 هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر گوشی خود نخواهید دید و همچون سابقش خواهد شد.

سونی ام 5 مجهز به یک پنل صفحه نمایش ال سی دی IPS می باشد که رزولوشن 1080 x 1920 پیکسل  دارد و از تکنولوژی های موبایل Bravia و Triluminos برای ارتقای کیفیت رنگ ها و افزایش کنتراست با پردازش هوشمندانه بهره مند است.

ال سی دی IPS صفحه نمایش  Sony Xperia M یک ماتریس RGB دارد و اگرچه به اندازه ی اطلاعات تئوری اش قابل توجه نیست با این حال تست های ما اثبات کرده اند که این پنل صفحه نمایش کاملا معقول و مناسب است ولی روشنایی آن کم است. زوایای دید sony m5 فوق العاده است و تقریبا هیچ شست و شوی رنگی اتفاق نمی افتد و تنها کمی روشنایی آن کاهش می یابد.

حداکثر روشنایی صفحه نمایش M5 کاملا خوب(520nit) است با این حال جالب توجه است که این مقدار فقط در حالت دستی روشنایی قابل دسترس است. حالت اتوماتیک آن می تواند روشنایی صفحه نمایش را تا 470nit یا حتی بالاتر افزایش دهد.

نسبت کنتراست صفحه نمایش آن(839:1) به هیچ وجه بد نیست اما خیلی هم نتیجه ی درخشانی نیست و این شاید به خاطر وجود رنگ های سیاه نسبتا روشن آن باشد.

خوانایی صفحه نمایش sony m5 در زیر نور خورشید تقریبا متوسط است و بدون شک این نتیجه به خاطر کنتراست پایین آن در روشنایی حداکثری است. با این حال صفحه نمایش این گوشی اندکی بهتر از گوشی موبایل M4 Aqua می باشد اما در طول تست های انجام شده ما دریافتیم که صفحه نمایش آن در فضای بیرون و زیر نور خورشید به زحمت قابل خواندن می باشد.

رندر رنگ آن بدون ارتقادهنده های عکس برای رنگ های اصلی به علاوه ی رنگ های سیاه و سفید نسبتا دقیق(میانگین درجه ی انحراف 5.8) است ولی برای رنگ های قرمز آن بدتر است(میانگین انحراف 11.6). البته دقت رنگ سونی ام 5 زمانی که هر کدام از ارتقادهنده های عکس را روشن کنید کاهش می یابد. حالت Mobile BRAVIA به هیچ وجه بد نست اما همانطور که انتظار می رود، حالت Vivid رنگ ها و کنتراست کاملا غیرواقعی تولید می کند.

به طور معمول رنگ های صفحه نمایش بستگی به کاربر و ارجحیات او دارد، بنابراین اگر شما نیازی به خروجی رنگ کالیبره شده ندارید احتمالا از تنظیمات پیش فرض صفحه نمایش Xperia M5 راضی خواهید بود. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5 اینچ

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

441 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم