برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Apple Watch Series 1 - 42MM

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
990,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی اپل واچ 42mm قطر صفحه نمایشی به اندازه 1.65 اینچ دارد و رزولوشن آن 390×312 پیکسل است که منجر به تراکم پیکسل 303ppi می گرددو اپل واچ مجهز به صفحه نمایش AMOLED انعطاف پذیر می باشد.

این ساعت های هوشمند تقریبا جزو اولین دستگاه های اپل هستند که دارای صفحه نمایش AMOLED می باشند. استفاده از یک صفحه نمایش AMOLED زوایای دید عالی و رنگ های پویا در این ساعت ها را تا حد زیادی تضمین می کند. کنتراست تاچ ال سی دی اپل واچ بسیار عالی است و سیاهی رنگ صفحه آن نیز بسیار تیره است

قیمت خرید تاچ ال سی دی اپل واچ لینک بریسلت apple watch 42mm

مزیت دیگر تکنولوژی AMOLED قابلیت خوانایی بالای آن در زیر نور خورشید است چیزی که واقعا برای یک ساعت بسیار مهم است. ما می توانیم تایید کنیم که اپل واچ در زیر نور شدید آفتاب خوب عمل می کند و شما هیچ مشکلی برای استفاده از آن در بیرون ندارید.

روشنایی صفحه نمایش اپل واچ لینک بریسلت apple watch 42mm

مختصری در باره ساعت های هوشمند اپل واچ 

بعد از سال ها شایعه پراکنی بالاخره شرکت اپل از Apple Watch در 9 سپتامبر سال گذشته رونمایی کرد و شروع به آشکار کردن خصوصیات آن کرد. و هنوز آپریل به پایان نرسیده بود که فروش های واقعی این محصول شروع شد و روز به روز هم بیشتر شد.

البته کاربران در مورد اپل واچ نظرات دوقطبی دارند. همیشه محصولات اپل با چنین شرایطی مواجه شده اند و زمانی که اپل محصولی را به بازار عرضه می کرد بسیاری از آن استقبال می کردند و برخی دیگر نیز از آن متنفر بودند. این ساعت های اپل واچ را می توانید در X- یون شیشه ای یا استیل ضد زنگ با محافظ صفحه نمایش یاقوت کبود که هم در نقره ای و هم خاکستری موجود است تهیه کنید. به احتمال زیاد نسخه محدود Watch Edition که از آلیاژ سرامیک و طلا ساخته شده است را نیز دوست داشته باشید.

فروش لوازم جانبی باتری و تاچ اپل واچ ها

6 نوع بند یا دسته برای این ساعت ها وجود دارد که بیشتر آن ها در رنگ های مختلفی عرضه می شوند. بنابراین apple watch هایی با ظاهرها و ویژگی های متفاوتی عرضه می شوند که مطمئنا می توانید از بین آن ها یکی را که مطابق با سلیقه شماست انتخاب کنید.

اولین نگرانی عمده در مورد اپل واچ عمر باتری آن است. درحالی که اپل خودش مدت زمان 18 ساعت را بدون در نظر گرفتن همیشه روشن بودن صفحه نمایش آن تعهد کرده است. بسیاری افراد کنجکاوند بدانند آیا اپل واچ می تواند یک روز کامل با استفاده شدید دوام بیاورد یا نه. مدت زمان 18 ساعت در بهترین حالت ممکن است و شاید بسته به استفاده ای که از اپل واچ دارید روزانه نیاز به شارژ کردن آن پیدا کنید.

با توجه به فریم ضخیم و برچسب قیمت ما از این اپل واچ ها انتظار بیشتری داشتیم اما شاید اپل بیشتر روی استقامت آن هزینه کرده باشد. بنابراین ما توجه خود را متمرکز می کنیم تا ببینیم این اپل واچ ها در طول عمر واقعی شان چگونه عمل می کنند.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

1.65 اینچ

نوع صفحه نمایش

Retina OLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

390 × 312

تراکم پیکسلی صفحه

303 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

تکنولوژی صفحه نمایش

AMOLED

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم