Apple    /    خانه

تاچ و ال سی دی Apple Watch Sport 38mm

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
390,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

 تاچ ال سی دی اپل واچ Apple Watch Sport 38mm قطری به اندازه 1.5 اینچ دارد و رزولوشن صفحه نمایش آن 340×272 پیکسل است که منجر به تولید تراکم پیکسل 290 پیکسل بر اینچ می گردد. اپل واچ ها کالاهای لوکس اپل هستند که قیمت نسبتا بالایی دارند از این رو توصیه می کنیم برای تعویض تاچ یا ال سی دی شکسته یا معیوب اپل واچ خود از اصل بودن و خرید از فروشگاه های معتبر اطمینان حاصل کنید. مطمئنا فروشگاه هایی مثل ماکروتل که گارانتی تست و تعویض را برای مشتریان خود لحاظ کرده است فقط تاچ ال سی دی و لوازم جانبی موبایل اصل عرضه می کنند.

معرفی اپل واچ اسپرت 38 میلی متری Apple Watch Sport 38mm

اپل تصریح می کند که ساعت هوشمند Apple Watch Sport یک ساعت فوق دقیق، یک دستگاه ارتباطی محبوب و فوری و یک همراه خوب پیشگام در سلامتی و تناسب اندام است که نیاز است تا آن را با آیفون 5 و یا مدل های جدیدتر آیفون جفت کنید تا بتوانید از حداکثر قابلیت های آن استفاده کنید.

تمام ساعت های اپل واچ توسط پیچ دیجیتالی کنترل می شوند و صفحه نمایش های کالیبره Retina (شبکیه چشم) آن ها قابلیت «فورس تاچ» دارد که می تواند برای امکانات و راحتی بیشتر هدایت تفاوت بین فشار و ضربه زدن آرام را از هم تشخیص دهد.

اپل عمر باتری «تا 18 ساعت» را برای اپل واچ های خود ارزیابی کرده است، اما به طور خاص تر باتری اپل واچ ها می توانند شارژ کافی برای 3 ساعت مکالمه، تا 6 و نیم ساعت پخش صوتی یا کارکردن، تا 48 ساعت استفاده از اپل واچ به عنوان ساعت معمولی(استفاده از آن 20 ثانیه در هر ساعت) و تا 72 ساعت استفاده در حالت «Power Reserve» را پشتیبانی کنند. اپل واچ ها با یک شارژر القایی خاص با قابلیت MagSafe شارژ می شوند.

ساعت اپل واچ اسپرت 38 میلی متری Apple Watch Sport به عنوان گزینه ارزان تر نسبت به مدل های «معمولی» و «Edition» طراحی شده است. اپل واچ مدل Sport با اندازه 38 میلی متر دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 272x340 با سطح شیشه  Ion-X سبک و محکم می باشد که درون غلاف آلمینیومی آنودیزه سری های 7000 با بدنه پشتی از جنس کامپوزیت و لنز های پلیمری نوری با روکش سخت قرار گرفته که به شارژر وصل می شود.

خرید تاچ ال سی دی اپل واچ 38 میلی متری با گارانتی تست و تعویض

ساعت های هوشمند اپل واچ مدل اسپرت در 5 طرح مختلف عرضه می شوند که از نظر رنگ فلز بدنه و شکل بند ساعت با هم تفاوت می کنند. با بدنه آلمینیومی نقره ای رنگ، اپل بندهای پلاستیکی اسپرت رنگ سفید، آبی، سبز فسفری یا صورتی را ارائه می کند درحالی که ساعت هایی با بدنه آلمینیومی تیره«Space Gray» فقط با بند پلاستیکی مشکی رنگ اسپرت عرضه می شوند.

در تاریخ 9 سپتامبر 2015، اپل تولید سه نوع مدل خود را قطع کرد مدل اپل واچ با بدنه آلمینیومی نقره ای با بندهای آبی، سبز و صورتی مدل اسپرت و 4 نوع مختلف دیگر معرفی کرد: ساعت با بدنه آلمینیومی نقره ای و بندهای اسپرت آبی یا نارنجی که آبی این مدل نسبت به مدل قبلی پررنگ تر است و ساعت های با بدنه آلمینیومی در رنگ رز گلد با بندهای اسپرت بنفش یاسی و ساعتی با بدنه آلمینیومی طلایی با بند اسپرت سفید آنتیک.

سرانجام در 21 مارس سال 2016، اپل تولید دو مدل دیگر خود را نیز متوقف کرد یعنی ساعت با بدنه آلمنیومی نقره ای با بندهای اسپرت نارنجی و آبی و به جای آن هفت مدل جدید دیگر عرضه کرد.

این گزینه های جدید شامل ساعت هایی با بدنه آلمینیومی نقره ای با بندهای زرد، هلویی و آبی سلطنتی اسپرتی و ساعتی با بدنه آلمنیومی نقره ای و بند پلاستیکی طرح بافت صورتی می باشد. مدل پنجم و ششم این ساعت بدنه آلمینیومی طلایی با بند پلاستیکی طرح بافت قرمز/زرد دارد. مدل آخر نیز ساعتی با بدنه آلمنیومی خاکستری تیره با بند پلاستیکی مشکی طرح بافت است.

اپل از اولین اپل واچ های خود در نهم سپتامبر 2014 در مدل های اسپرت آلمینیومی، مدل های فشن آلمینیومی و مدل هایی از جنس فولاد ضد زنگ رونمایی کرد.

اپل واچ یک انقلاب طراحی و رابط کاربری مبتنی بر iOS را معرفی کرد که به طور خاص برای یک دستگاه کوچک ساخته شده بود.

پیچ دیجیتالی اپل واچ ها به عنوان روشی جدید برای اسکرول، زوم کردن و ناوبری روان عمل می کند بدون این که مانعی برای صفحه نمایش ایجاد کند. پیچ دیجیتالی به عنوان دکمه خانه و روشی راحت برای دسترسی به Siri نیز عمل می کند.

تمام ساعت های اپل واچ مجهز به صفحه نمایش رتینا با تکنولوژی فورس تاچ هستند که این تکنولوژی تفاوت بین ضربه کوچک و یک فشار را متوجه می شود و راه جدیدی برای دسترسی سریع و راحت به درون اپلیکیشن ها فراهم می کند.

به علاوه اپل واچ مجهز به یک موتور Taptic و بلندگوی داخلی می باشد که واژگان جدیدی از هشدارها و نوتیفیکشن ها را فعال می کند که می توانید آن ها را هم احساس کنید و هم بشنوید.

اپل سیستم S1 SiP خود را به طور خاص طراحی کرده تا معماری کامپیوتر کلی را به یک واحد تراشه کوچک سازی کند. به علاوه اپل واچ دارای قابلیت وای فای 802.11b/g و بلوتوث 4.0 می باشد که به طور یکپارچه با گوشی آیفون شما جفت می شود. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

1.5 اینچ

رزولوشن صفحه (پیکسل)

340×272 پیکسل

تراکم پیکسلی صفحه

290 پیکسل بر اینچ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم