برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Apple    /    خانه

تاچ و ال سی دی Apple Watch Sport 42mm

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
380,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی اپل واچ Apple Watch Sport اسپرت 42 میلی متری دارای قطر 1.65 اینچ با رزولوشن 390×312 و تراکم پیکسلی 302 پیکسل بر اینچ است. جنس بدنه این ساعت از آلمینیوم بوده و بند آن طرح بافت است. 

این ساعت های هوشمند اپل تقریبا جزو اولین دستگاه های اپل هستند که دارای صفحه نمایش AMOLED می باشند. استفاده از یک صفحه نمایش AMOLED زوایای دید عالی و رنگ های پویا در این ساعت ها را تا حد زیادی تضمین می کند. کنتراست تاچ ال سی دی اپل واچ بسیار عالی است و سیاهی رنگ صفحه آن نیز بسیار تیره است.

مزیت دیگر تکنولوژی AMOLED قابلیت خوانایی بالای آن در زیر خورشید است چیزی که واقعا برای یک ساعت بسیار مهم است. ما می توانیم تایید کنیم که اپل واچ در زیر نور شدید آفتاب خوب عمل می کند و شما هیچ مشکلی برای استفاده از آن در بیرون ندارید. 

قیمت خرید تاچ ال سی دی اپل واچ مدل اسپرت بند طرح بافت

مختصری درباره اپل واچ اسپرت 42 میلی متری

بعد از سال ها شایعه پراکنی بالاخره شرکت اپل از Apple Watch در 9 سپتامبر سال گذشته رونمایی کرد و شروع به آشکار کردن خصوصیات آن کرد. و هنوز آپریل به پایان نرسیده بود که فروش های واقعی این محصول شروع شد و روز به روز هم بیشتر شد. 

اپل واچ سری 1 اسپیس گری(Space Grey) آلمینیومی با بند مشکی طرح بافت جزو اپل واچ های مدل اسپرت است که فورا نوتیفیکیشن های مورد علاقه شما را دریافت کرده و پاسخ می دهد. به شما انگیزه می دهد تا پرجنب و جوش و سلامت بمانید. این ساعت ها در مدل ها و اشکال گوناگون و با طرح های متفاوت عرضه می شوند. بنابراین هر کدام از آن ها به شیوه ای جدید سبک و سلیقه مورد علاقه شما را بازگو می کنند. این ساعت مثل ساعت های معمولی نیست وقتی به اپل واچ عادت کنید به عضو ضروری خود شما تبدیل می شود.

هر کدام از فلزهای استفاده شده در Apple Watch آلیاژی سفارشی است که طوری طراحی شده که در عین زیبایی دوام بالا داشته باشد.

بدنه اپل واچ مدل اسپرت از فلز آلمینیوم آنودایز ساخته شده و در روکش های نقره ای، خاکستری(space gray)، طلایی و قرمز(rose) و طلایی عرضه می شود. مدل های اپل واچ ساخته شده از استیل ضد زنگ به رنگ مشکلی و در دو سایز 38 میلی متر و 42 میلی متر عرضه می شوند. به علاوه بندهای اپل واچ ها در طرح ها و متریال های کاملا متفاوتی ساخته می شوند. اپل واچ پیشرفت غیرمنتظره ای از نظر تکنولوژی است و می توان آن را تاج دیجیتال نامید. عمر باتری این اپل واچ 18 ساعت است که یعنی می توانید در کل روز با خیال راحت از آن استفاده کنید.

مشخصات اپل واچ آلمینیومی 42 میلی متری مدل Space Grey

  • ویژگی ها: صفحه نمایش لمسی، دکمه دسترسی سریع، کنترل صدا، شارژ بی سیم، قابلیت GPS وقتی به تلفن متصل شود، دریافت تماس، دریافت پیام، نوتیفیکیشن های اپلیکیشن، تماس گرفتن، پیام فرستادن
  • عمر شارژ باتری: تا 18 ساعت
  • جنس بند ساعت: پلاستیک
  • سایز صفحه نمایش: 42 میلی متر
  • سیستم عامل: apple ios
  • اتصال سیم: USB
  • تکنولوژی بی سیم: wi-fi
ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

1.65 اینچ

رزولوشن صفحه (پیکسل)

390×312

تراکم پیکسلی صفحه

302 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

مدل (Model)

Apple Watch Sport 42mm

پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم