برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Samsung    /    خانه

تاچ و ال سی دی Samsung Galaxy Note 3 Neo

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
475,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی Samsung Galaxy Note 3 Neo

تاچ و ال سی دی گلکسی Note 3 Neo دارای اندازه ی 5.5 اینچ است که فقط 0.2 اینچ کوچکتر از تاچ و ال سی دی گلکسی Note 3 است ولی همان پنل Super AMOLED و رزولوشن 720x1280 پیکسل را دارد. تراکم پیکسلی این صفحه نمایش حدود 267ppi است که حتی از کیفیت شبکیه چشم نیز پایین تر است ولی کیفیت آن چندان بد هم نیست و از نظر ما تقریبا خوب است.

الگوی قرار گیری پیکسل ها روی این گوشی مشابه الگوی پیکسلی تاچ و ال سی دی گلکسی Note II و به شکل RGB است که در تصویر می بینید. این الگوی پیکسلی دقیقا همان مقدار ppi ذکر شده را شامل می شود و وضوح آن مانند الگوی Pentile نیست که با تراکم واقعی فرق داشته باشد.

الگوی قرار گیری پیکسل ها روی صفحه نمایش سامسونگ Note 3 Neo

خبر خوب این است که این گوشی مانند دیگر گوشی های هوشمند سامسونگ دارای چهار حالت تنظیم صفحه نمایش است بنابراین شما می توانید وضوح رنگ ها را مطابق سلیقه تان تنظیم کنید. شما می توانید حالت Full AMOLED را انتخاب کنید یا گزینه ی رنگ های واقعی را فعال کنید که هر دو حالت بسیار عالی هستند و معمولا کاربران یکی از این دو حالت را انتخاب می کنند.

نسبت Contrast این صفحه نمایش به دلیل AMOLED بودن بی نهایت است و زاویه ی دید آن نیز عالی می باشد. در زاویه های زیاد، نسبت Contrast اندکی کاهش می یابد ولی همه چیز کاملا خوانا باقی می ماند و مشکلی به وجود نمی آید.

پنل Super AMOLED این گوشی روشن ترین پنل نیست ولی کیفیت خوبی دارد مگر این که انتظار داشته باشید صفحه نمایش این گوشی مانند یک مشعل نورانی باشد. سطح رویی تاچ و ال سی دی بازتاب نسبتا کمی دارد بنابراین Contrast آن بالا می ماند.

این گوشی زیر نور مستقیم خورشید نیز Contrast عالی دارد و حتی در شفاف ترین محیط ها نیز قابل خواندن است. همان گونه که می بینید نسبت Contrast گوشی تحت این شرایط 3.487 است که تقریبا مشابه تاچ و ال سی دی گلکسی Note 3 و آیفون 5 است.

کنتراست صفحه نمایش سامسونگ نوت 3 نئو

ماکزیمم نور صفحه نمایش این گوشی حدود 391nits می باشد که تقریبا متوسط است. اما مینیمم نور آن 4nits می باشد که عالی است و چشم را در شب یا محیط های تاریک اذیت نمی کند. دمای رنگ ها روی این صفحه نمایش حدود 7531 کلوین می باشد که نشان دهنده ی این است که رنگ ها کمی سرد به نظر می رسند. مقدار گامای ثبت شده برای این صفحه نمایش نیز حدود 2.21 می باشد که خوب است و نشان دهنده ی روشنایی کافی این صفحه نمایش می باشد. پارامترهای اندازه گیری شده برای تاچ و ال سی دی این گوشی و تاچ و ال سی دی گلکسی نوت های سامسونگ مانند Note 4، Note 3  و ال سی دی نوت 5 را در جدول زیر مشاهده می کنید.

ماکزیمم نور صفحه نمایش نوت 3 نئو

چارت وضوح رنگ روی این صفحه نمایش را در شکل زیر می بینید. ردیف پایین رنگ های مرجع (هدف) و ردیف بالا رنگ های اندازه گیری شده (واقعی) هستند. همان گونه که مشاهده می کنید رنگ های اندازه گیری شده کمی حالت سرد دارند و نشاط و وضوح رنگ های واقعی را ندارند.

تراکم پیکسلی ال سی دی Note 3 Neo

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

267 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

تکنولوژی صفحه نمایش

Super AMOLED

پرسش و پاسخ (6)

متوسط امتیاز مشتریان

3.8

از مجموع 6 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1394-08-19

سلام .
گوشی من دکمه back , هر از گاهی گیر میکنه و برای خودش پشت سر هم میزنه . میخواستم ببینم برای رفع این مشکل باید تاچ و ال سی دی کامل تعویض بشه ؟

4.0
1394-05-23

سلام قیمت تاچ و ا ل سی دی نت 3 سری n9005 میخواستم ممنون

پاسخ از ماکروتل : سلام قیمت ها توی سایت هست
4.0
1394-05-09

یعنی این ال سی دی به n750 نمیخوره؟

پاسخ از ماکروتل : سلام این ال سی دی بدون فریم به مدل n750 میخوره
3.0
1394-05-08

سلام و تشکر از سایت خوبتون
می خواستم بدونم ایا منظورتون از قاب دور تاچ همون قاب طوسی رنگ دور گوشیه چون گوش من علاوه بر شیشه اش قاب دور گوشی نیز احتیاج به تعویض دارد.
ممنون اگر زود پاسخ دهید .

پاسخ از ماکروتل : با سلام بله برای اطلاعات بیشتر با 09170072747 تماس بگیرید
4.0
1394-05-04

سلام ببخشید میخواستم بدونم n7502 با n750 تفاوتی داره؟!

پاسخ از ماکروتل : سلام متفاوت هست
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم