برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

درب پشت گوشی موبایل Samsung Galaxy Win I8550

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
13,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل Samsung Galaxy Win I8550 که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود. درب پشت اورجینال Galaxy Win به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی گوشی خود می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. کاور باتری یا درب باتری اورجینال Win I8550 تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «گلگسی وین» شما می باشد.این درب باتری از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوب از باتری گوشی تان است.

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

مختصری درباره طراحی گوشی Galaxy Win I8550

 این یک گوشی معمولی و متوسط سامسونگ است، عملکرد خوبی دارد، سایز و وزن گوشی مناسب است. قیمت این گوشی منصفانه است اما هنگامی که به صفحه نمایش و قدرت عکاسی آن توجه شود کمی افت می کند. با این حال اگر این دو چیزهایی نیستند که شما از یک گوشی هوشمند انتظار دارید آنگاه Galaxy Win انتخاب خوبی می تواند باشد و اگر دو سیم کارته بودن تنها چیزی است که فکر می کنید گوشی گلگسی win کم دارد پس می توانید نسخه دو سیم کارته آن را تهیه کنید.

گوشی Galaxy Win جزو گوشی های رده متوسط سامسونگ محسوب می شود و در نسخه های تک سیم کارته و دو سیم کارته وجود دارد. چه چیزی این گوشی را از Samsung Galaxy Core یا Galaxy Core Advance متمایز می کند؟

از نظر ظاهری، گوشی Galaxy Win همان کاور پشتی پلاستیکی با لبه های گردی را دارد که گوشی های Core و Core Advance دارد که در این مورد در رنگ های مشکی و سفید در دسترس می باشد.

سایز این گوشی بسیار مناسب انتخاب شده است به طوری که 133.3 میلی متر طول، 70.7 میلی متر عرض و 9.7 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن 144 گرم است و این بدان معناست که به خوبی در دست و جیب شما جا می گیرد و نیز برای متن نوشتن یا تماشای ویدئو در استفاده از آن کاملا احساس راحتی دارید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم