برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری LG G4 Dual

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • نقره ای
260,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باطری گوشی موبایل LG G4 Dual/ال جی جی 4 دو سیم(دوال) ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-Ion) می باشد.باطری lg g4 dual توسط خود کاربر قابل تعویض می باشد.

با خرید باتری اصلی گوشی بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید چرا که باتری یکی از قطعات یدکی موبایل است که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد کلی گوشی می گذارد.

طبق اطلاعات رسمی این باتری در حالت استندبای گوشی در شبکه ی 3g تا 240 ساعت و در مکالمه ی پیوسته در همین شبکه تا 12 ساعت می تواند شارژ نگه دارد.

یکی از شاخصه های خوب گوشی LG G4 Dual این است که باتری آن قابل تعویض است. هیچ تولید کننده ی دیگر گوشی تلفن همراه این خصوصیت را در گوشی پرچمدار خود حفظ نکرده است.

این یعنی زمانی که شارژ باتری تان در حال خالی شدن است می توانید به جای استفاده از شارژر یا پاور بانک به راحتی باتری آن را با یک باتری پرشارژ یدکی تعویض نمایید این کار باعث می شود که حداقل تا دو سال باتری گوشی تان بدون اشکال کار کند.

قیمت خرید فروش باطری LG G4 Dual

باتری lg g4 dual با توجه به ظرفیتی که دارد و فوت و فن هایی که برای افزایش عمر باتری آن به کار رفته است باید کاملا معقول و مناسب می بود.

اولین فوت و فن آن این است که LG G4 Dual می تواند هنگام نمایش دادن یک فریم CPU را در حالت خواب قرار دهد. بنابراین اگر در حال خواندن یک کتاب در گوشی خود هستید یا در گالری عکس خود به تصویری خیره شده اید چند گزینه برای مصرف بهینه ی شارژ گوشی تان ارائه می شود.

این باعث می شود که باتری lg g4 dual نسبت به سلف خود بهتر باشد اما نه چندان زیاد در استفاده ی روزانه و با فعالیت های مختلف باتری گوشی LG G4 Dual به اندازه ی Galaxy S6 توانست دوام بیاورد اما این کاملا بستگی به استفاده ی کاربر دارد.

در یک روز معمولی شما هنگامی که از سر کار به منزل می رسید می توانید انتظار داشته باشید که 40% شارژ آن باقی مانده است.

استفاده ی مداوم از این گوشی برای انجام بازی های سه بعدی، تماشای ویدئو، وب گردی با 4G، گوش دادن به موزیک و گرفتن عکس های زیاد باعث می شود که باتری lg g4 dual تنها یک روز بتواند دوام بیاورد.

حالت های صرفه جویی شارژ باتری این گوشی کمتر از آن چه گوشی های  HTC One M9 و Galaxy S6 ارائه می کنند روی عمر باتری تاثیر گذار است و فقط دو یا سه ساعت نسبت به آن چه که هست افزایش پیدا می کند.

برای بهتر شارژ کردن این باتری؛ از شارژر اصلی ال جی استفاده کنید.

نتیجه آن که عمر باتری LG G4 کاملا متوسط است. این گوشی یکی از بزرگترین باتری ها را دارد اما نتوانسته است بر رقبایش پیشی بگیرد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3000mAh

نوع باتری

Li-ion

حالت Standby

240 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

12 ساعت

پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

3.7

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1398-09-07

لطفا موجود کنید این باطری رو فقط اصل باشه خواهشا

3.0
1398-04-21

سلام و وقت بخیر.مدتیه که متوجه شدم گوشی هنگ و ریستارت میکنه تا این که امروز فهمیدم از باتریه و این اتفاق همزمان با افت ناگهانی درصد باتری رخ میده و از وقتی باتری رو تعویض کردم ابن ماجرا شروع شده..هنوز سه ماه از خریدم نگذشته.چیکار میتونم بکنم ؟

پاسخ از ماکروتل : سلام .این باتری فقط سی روز گارانتی تعویض داره ولی شما گوشی رو فلش کنید با دستگاه احتمالا درست میشه. با فلش کردن مشکلات و باگ های نرم افزاری از بین میره و کمک میکنه گوشی بهتر کار کنه.موفق باشید
5.0
1397-11-17

لطفا بیشتر توضیح بدید میخوام این باتری رو بخرم ولی نمیدونم چه فرقی با هم دارن که 60تومن تفاوت قیمته یه باتری میخوام حداقل مثل باتری خود گوشی کار کنه

Mohamad Ahrari (کارشناس ماکروتل) :

کلیک کنید روی لینک آبی - Oem چیست؟

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم