برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Microsoft    /    Nokia Lumia

درب پشت گوشی Microsoft Lumia 535

انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • آبی
  • سبز
  • زرد
  • نارنجی
14,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل Microsoft Lumia 535 که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود.  درب پشت اورجینال lumia 535 به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی lumia 535 می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. کاور باتری یا درب باتری اورجینال Nokia Lumia 535 تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «مایکروسافت لومیا 535 »شما می باشد. این درب باتری از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوبی از باتری گوشی تان است. 

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

قیمت خرید درب پشت گوشی lumia 535

مختصری درباره  طراحی گوشی Microsoft lumia 535

درب پشت های این گوشی در رنگ های نارنجی، مشکی، خاکستری، سبز، سفید و فیروزه ای در دسترس هستند و به گوشی Lumia 535 جلوه ای می دهند که از قیمت پایین آن انتظار نمی رود.

درب پشت نارنجی رنگ آن جذابیت کمتری دارد اما گزینه های پلاستیکی مات آن مانند مشکی، خاکستری، سفید و فیروزه ای ظاهر چشم نوازتر و جذاب تری دارند.

طراحی شاد و رنگارنگ آن به بهترین شکل اذهان را از برخی معضلات Lumia 535 منحرف می کند اما ظاهر آن از تمام جنبه ها گول زنک نیست.

یکی از این معضلات این است که درب پشت گوشی lumia 535 آنطور که انتظار می رود خوب جا نمی خورد که در نتیجه گوشی ظاهری شیک و لطیف دارد ولی موقع درآوردن درب پشت آن به شکوه و شکایت از آن می پردازید. اما این یک معضل کوچک مربوط به ظاهر و فیت شدن است و وقتی به پول اضافی که با خرید این گوشی صرفه جویی کرده اید فکر کنید آن را فراموش کنید اما هنوز هم این معضلی قابل توجه است.

قیمت خرید درب پشت گوشی lumia 535

معضل دیگر غیرقابل اغماض این گوشی این است که هنگامی که گوشی از دست تان بیفتد درب پشت و باتری به اطراف پرت می شود. ما برای امتحان، گوشی lumia 535 را شش بار روی فرش نازکی انداختیم و هر دفعه بدون استثنا درب پشت و باتری آن از جا درآمد.

تاچ ال سی دی گوشی لومیا 535 از گوریلا گلاس ساخته شده است بنابراین محکم و ضدخش است اما این ویژگی خیلی بارزی نیست چرا که بدون در نظر گرفتن قیمت تمام گوشی های جریان اصلی، آن ها باید دارای این محافظ شیشه ای باشند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم