برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Microsoft    /    Nokia Lumia

درب پشت گوشی Microsoft Lumia 950

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • آبی
  • نارنجی
16,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل Microsoft Lumia 950 که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود.  درب پشت اورجینال lumia 950 به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی گوشی lumia 950 می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. درب پشت یا درب باتری اورجینال Microsoft Lumia 950 تنها جایگزین برای درب پشت گوشی مایکروسافت «لومیا 950» شما می باشد.این درب باتری از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوبی از باتری گوشی تان است.

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

قیمت خرید درب پشت گوشی lumia 950

مختصری درباره طراحی گوشی Microsoft Lumia 950

گوشی lumia 950 اگرچه نام لومیا را یدک می کشد اما فاقد ویژگی های جذاب نوکیا است. جنس درب پشت گوشی لومیا 950 از پلی کربنات استT گوشه های انحنادار و جوانب تخت دارد و در رنگ های مشکی و سفید عرضه می شود. سه دکمه پرکاربرد آن را می توانید در امتداد یک سمت گوشی پیدا کنید که یکی از آن ها برای باز کردن دوربین است. در حالی که پورت شارژ USB-C در امتداد لبه پایین آن قرار گرفته است.

گوشی لومیا 950 ظاهر خیلی جذابی ندارد و گوشی های نوکیای دیگری در همین محدوده قیمت هستند که ظاهر بهتری ارائه می کنند.

چیز خوشایندی که در این گوشی وجود دارد این است که درب پشت گوشی توسط کاربر به سادگی قابل برداشت و تعویض است و به راحتی به باتری و اسلات های میکرو SD و SIM گوشی تان دسترسی خواهید داشت. با این حال، درب پشت آن محکم جا می خورد بنابراین باز کردن آن  نیاز به کمی زحمت و دقت دارد.

قیمت خرید آنلاین درب پشت گوشی lumia 950

برخلاف دیگر فلگ شیپ ها برای مثال Nexus 6P گوگل و iPhone 6S اپل، گوشی lumia 950 فاقد کیفیت متریال بدنه ای است که ما از گوشی های رده بالا انتظار داریم. نوکیا به عنوان یکی از بهترین ها در زمینه طراحی و متریال گوشی ها شناخته شده و جای تعجب دارد که در lumia 950 از این موارد چشم پوشی کرده است.

از آن جایی که این گوشی کاملا ابعاد کوچکی دارد(البته در مقایسه با استانداردهای امروزی) و صفحه نمایش آن تنها 5.2 اینچ است، ظاهر جمع و جوری دارد که به راحتی می توانید با یک دست با آن کار کنید. این گوشی چگالی بالایی دارد اگرچه وزن آن 150 گرم بیشتر نیست و تنها 7 گرم بیشتر از گوشی iPhome 6s با روکش آلمینیومی است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم