برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Microsoft    /    Nokia Lumia

درب پشت گوشی Microsoft Lumia 650

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • سفيد
  • آبی
  • سبز
  • زرد
  • نارنجی
26,600 تومان
38,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل Microsoft Lumia 650 که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود.  درب پشت اورجینال lumia 650 به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی گوشی خود می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید.کاور باتری یا درب باتری اورجینال Nokia Lumia 650 تنها جایگزین برای درب پشت گوشی لومیا 650 شما می باشد.این درب باتری از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوبی از باتری گوشی لومیا 650 شماست.

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

درب پشت گوشی lumia 650

مختصری درباره طراحی گوشی Lumia 650

به جز گوشی OnePlus X، حتی بهترین گوشی های مقرون به صرفه ظاهری اندکی شبیه گوشی های ارزان قیمت دارند، مخصوصا زمانی که با گوشی های فلگ شیپ زیبایی چون Galaxy S7 و iPhone 6S مقایسه شوند.

به همین دلیل است که ما مایکروسافت را به خاطر طراحی گوشی Lumia 650 تحسین می کنیم. این گوشی درب پشت پلاستیکی قابل تعویض با جنس نرم و لطیف دارد که درون یک قاب فلزی شیک قرار می گیرد. دکمه های فیزیکی پاور و صدای آن را می توان در طول سمت راست گوشی lumia 650 به همراه یک میکرو USB در لبه بالایی و جک هدفون 3.5 میلی متری در بالا پیدا کرد.

ترکیب فلز و پلاستیک به گوشی lumia 650 ظاهری بسیار فاخر و لوکس اعطا می کند. فریم فلزی و صفحه گوریلا گلس جلویی از تراشه جدا هستند و برخلاف بسیاری از گوشی ها که در قابل تعویض دارند، صفحه پشتی همچنان به بدنه اصلی متصل باقی می ماند.

قیمت خرید درب پشت گوشی lumia 650

درب پشت قابل تعویض lumia 650 به باتری قابل تعویض و اسلات کارت میکرو SD آن دسترسی می دهد که از طریق آن می‌توانید بیشتر از 200گیگ به فضای داخلی اصلی 16 گیگ گوشی اضافه کنید. اما باید آگاه باشید که ویندوز 10 موبایل ویژگی عادی با فضای ذخیره سازی آداپته شده اندروید مارشالو ندارد که استفاده از SD کارت(مخصوصا نوع ارزان آن) می تواند روی عملکرد گوشی تاثیر بگذارد.

گوشی Lumia 650 به عنوان یک گوشی 5 اینچی فوق العاده جمع و جور است. حاشیه های کوچک و ضخامت 6.9 میلی متری آن باعث می شوند که به بتوانید به راحتی آن را در یک دست نگهداشته و استفاده کنید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم