برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
NOKIA    /    Nokia Lumia

درب پشت گوشی Nokia XL

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • آبی
  • سبز
  • زرد
18,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل نوکیا ایکس ال Nokia Xl که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود. درب پشت اورجینال Nokia XL به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی nokia xl می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید.

کاور باتری یا درب باتری اورجینال Nokia XL تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «نوکیا ایکس ال» شما می باشد. این درب موبایل از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوبی از باتری گوشی تان است.

قیمت خرید درب پشت گوشی nokia xl

مختصری درباره طراحی گوشی Nokia XL

در نگاه اول شاید فکر کنید که گوشی Nokia XL یک گوشی لومیا است. این گوشی در چند رنگ عرضه می شود و از پلاستیک ساخته شده است و ظاهری تقریبا شبیه گوشی Lumia 625 دارد. با این حال گوشی های لومیای نوکیا روی سیستم عامل ویندوز فون اجرا می شوند در حالی که گوشی Nokia XL از اندروید استفاده می کند.

نوکیا گوشی های ارزان قیمت زیادی با سیستم عامل ویندوز فون تولید کرده است. گوشی لومیا 520 بارزترین موفقیت آن بوده است اما گوشی های اندرویدی جدید نوکیا xl  و نوکیا x حتی ارزان تر از آن ها هستند.

بدنه گوشی Nokia XL شبیه ارزان ترین گوشی های لومیا می باشد. کاور پلاستیکی آن کمی بیرون آمده است اما ظاهرش طوری است که انگار با کل گوشی یکپارجه است فقط با ضربه زدن به پشت گوشی متوجه می شوید که از خود گوشی جدا است ولی ظاهرش این گونه نشان نمی دهد.

قیمت خرید درب پشت گوشی nokia xl

کیفیت ساخت و ظاهر این گوشی بهتر از اکثر گوشی های اندرویدی ارزان قیمت است اگرچه ما نمی گویم که ظاهر آن جذاب تر از گوشی موتورولا موتو جی Motorola Moto G  است، اگرچه گوشی Nokia Xl از رنگ های بهتری استفاده می کند. علاوه بر استفاده از رنگ های قرمز، زرد، مشکی و سفیدی که گوشی های لومیا عرضه می کند این گوشی رنگ نارنجی فانتزی و خوشرنگی نیز ارائه می دهد که در این جا مشاهده می کنید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم