برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

درب پشت گوشی Nokia Lumia 930

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • سفيد
  • سبز
  • نارنجی
16,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل Nokia Lumia 930 که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید در پشت شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود.  درب پشت اورجینال lumia 930 به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی‌های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری گوشی لومیا 930 شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی گوشی lumia 930 می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. کاور باتری یا درب پشت اورجینال Nokia Lumia 930 تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «نوکیا 930» شما می باشد.این درب باتری از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوبی از باتری گوشی تان است. این درب پشت در چهار رنگ سبز، نارنجی، سفید و مشکی در بازار عرضه می شود.

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

قیمت خرید درب پشت گوشی lumia 930

مختصری درباره  طراحی گوشی nokia lumia 930

نوکیا همانند سایر گوشی های دیگر نیز دچار تغییر شده است. نوکیا طرح عمدتا فلزی اش را که پیش تر در گوشی lumia 925 دیده شده بود تغییر داد و به جای آن قاب فلزی با بدنه پشتی از جنس پلی کربنات مات انتخاب کرد که در رنگ های نارنجی، سبز و سفید و مشکی عرضه می شوند. رنگ های سفید و مشکی آن فاخرتر و سنگین تر هستند ولی ما تصور می کنیم که بیشتر خریداران به سمت گوشی های با رنگ های روشن تر و شاداب تر جذب می شوند.

قیمت خرید درب پشت گوشی lumia 930

بدنه بزرگ و گوشه دار گوشی lumia 930 از جذابیت آن نسبت به سایر رقبایش می کاهد. با ضخامت 9.8 میلی متر، lumia 930 به وضوح ضخیم تر از گوشی (galaxy s5(mm 8.1  است و لبه های مربعی آن ظاهرش را بزرگتر و جاگیرتر از گوشی HTC One M8 (ضخامت: 9.35 میلیمتر) با لبه های انحنادار نشان می دهد درحالی که از نظر ضخامت با این گوشی اختلاف ناچیزی دارد.

در نتیجه، گوشی lumia 930 یکی از گوشی هایی است که دست گرفتن و نگهداشتن آن خیلی راحت نیست. وزن این گوشی 167 گرم است که آن را سنگین تر از گوشی اچ تی سی وان (M8(160 گرم و گوشی (Galaxy S5(145 گرمی می کند، هرچند تفاوت وزن آن مشکل کمتری نسبت به بدنه بزرگ و جعبه ای آن ایجاد می کند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

4.3

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1398-06-18

سلام خسته نباشید درب سفید میخوام کی میارید

4.0
1397-10-21

سلام پشت این درب لوگوی نوکیا حک شده ؟

پاسخ از ماکروتل : بله
5.0
1396-06-29

لنز دوربین داره؟........

پاسخ از ماکروتل : سلام خیر.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم