برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
NOKIA    /    Nokia Lumia

درب پشت نوکیا Nokia Lumia 1320

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • سبز
  • نارنجی
18,200 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل Nokia Lumia 1320 که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود. درب پشت اورجینال lumia 1320 به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی گوشی lumia 1320 می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. کاور باتری یا درب باتری اورجینال lumia 1320 تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «لومیا 1320» شما می باشد.این درب باتری از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوب از باتری اصلی گوشی تان است.

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

درب پشت گوشی نوکیا لومیا 1320

مختصری درباره طراحی گوشی Nokia Lumia 1320

غیر ممکن است که تحت تاثیر ظاهر گوشی lumia 1520 قرار نگیرید. این گوشی تقریبا از هر جنبه مطلوب به نظر می رسد اما یک عیب غیرقابل انکار دارد و آن این است که بزرگترین و سریع ترین اجزا در یک بدنه یکپارچه محصور شده اند.

شما فکر می کنید که گوشی lumia 1520 بزرگ است؟ گوشی lumia 1320 از آن هم بزرگتر است. با طول 164.6 میلی متر این گوشی 5 میلی متر بلند تر است در حالی که با ضخامت 9.79 میلی متر به اندازه یک میلی متر ضخیم تر از lumia 1520 می باشد.

شاید قرار دادن گوشی lumia 1320 در جیب تان ظاهر خوشایندی نداشته باشد چرا که وزن آن 11 گرم نسبت به همتای سنگین وزنش بیشتر است و دارای وزن 220 گرم می باشد.

درب پشت گوشی نوکیا لومیا 1320

 گوشی lumia 1320 در برابر lumia 1520 از زیبایی کمتری برخوردار است چرا که نوکیا در این گوشی گوشه های تیز را انتخاب کرده و از سبک طراحی سنتی تر پیروی کرده است.

اما مزیت آن این است که برخلاف گوشی لومیا 1520، این گوشی دارای درب پشت قابل تعویض می باشد که به سمت دورتادور گوشی تا می خورد و به صفحه شیشه ای جلوی گوشی محلق می شود که این ظاهر گوشی را یکپارچه نشان می دهد. 

دسترسی به کلید تنظیم صدا به راحتی و بدون کشش انگشتان میسر شده است. اما فشار دادن دکمه پاور هنگام نگهداشتن گوشی با یک دست کمی زحمت دارد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم