دوربین Samsung Galaxy Note 5

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
150,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

دوربین گوشی 16 مگا پیکسلی Samsung Galaxy Note 5 دارای دیافراگم f/1.9، فوکوس خودکار و فلش LED می باشد. این دوربین قادر به ضبط فیلم هایی با کیفیت 2160p در 30 فریم ثانیه می باشد. دوربین جلوی این گوشی 5 مگا پیکسل است که قادر به ضبط فیلم با کیفیت 1440p در 30 فریم ثانیه می باشد و دارای HDR خودکار می باشد.

مشخصات کلی دوربین گوشی Note 5

گوشی Note 5 کیفیت دوربینش را به معنای واقعی کلمه حفظ کرده است به طوری که دوربین این گوشی اساسا شبیه دوربین گلگسی s6 با 16 مگاپیکسل شاتر دوربین پشتی که دیافراگم f/1.9 و قابلیت ضبط ویدئو با کیفیت 4K را دارد و به همراه 5 مگا پیکسل دوربین جلو با لنزهای زاویه گسترده می آید.

تاکنون، بهترین ویژگی در مورد تجربه دوربین توانایی آوردن آن به سادگی و با دوبار فشردن دکمه «خانه» بوده است که به سادگی و سرعت اپلیکیشن دوربین اجرا می شد. به کنترل دستی برنامه های معروف تر چند گزینه دیگر همانند قادر بودن برای تغییر خواندن کلوین در نوار لغزنده تعادل رنگ سفید داده شده است که این در دوربین گوشی Galaxy s6 موجود نیست.

تمام حالت های معمول نیز با هر چیزی از حرکت اسلوموشن(حرکت آهسته) گرفته تا هنر اختلاط رنگ های جدید در ویدئو آورده شده که استفاده از آن را سرگرم کننده کرده است.

پخش زنده با یوتیوب به عنوان پلت فرم نیز اکنون در دسترس است که اساسا یک پریسکوپ به برنامه تبدیل شده است. ما فکر می کنیم این چیزی که اغلب کاربران استفاده نمی کنند و نخواهند کرد. چرا که  سرویس های جریان از پیش جا افتاده ای مثل Snapchat یا Periscope هنوز در اولویت هستند. راه اندازی اپلیکیشن آن در بیشتر مواقع خوب و سریع است و اگرچه هنگام ضربه زدن برای فوکوس برخی اندازه گیری های نقطه ای وجود دارد، ولی اسلایدی برای تغییر نمایش وجود دارد که در صورت نیاز می توانید آن را آشکار کنید.

کیفیت تصویر خوب حفظ شده است که سامسونگ را در بالای پشته ای از گوشی های اندروید قرار می دهد. اشباع رنگی خوب سرتاسری از کسل کننده و بی روح شدن عکس ها جلوگیری می کند و جزئیات نیز واقعا به خوبی در عکس ظاهر می شوند.

کاربران می توانند از دیافراگم f/1.9 برای عمق افکت های میدان بهره مند شوند و آن در شرایط نور کم اندکی کمک کننده است. البته، عکس ها به خاطر جبران خسارت IOS بالاتر اندکی نویز مورد انتظار دارند و اپلیکیشن آن هنگامی که سعی می کنید در شرایط کم نور فوکوس کنید کمی کند عمل می کند. بسیار شبیه Galaxy S6 که در اوایل ظاهر رونمایی شد، تجربه عالی دوربین Galaxy Note 4 می توانست بهبودیافته تر باشد و در نتیجه، Galaxy Note 5 از تمام مزایای تکامل سال از نظر کیفیت دوربین و عملکرد بهره مند شده است. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
galaxynote5
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم