دوربین گوشی موبایل Samsung Galaxy S6 edge

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
165,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

دوربین گوشی Samsung Galaxy S6 edge/سامسونگ گلگسی اس 6 اج 16 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.9 از نوع 28 میلیمتری می باشد. گوشی S6 edge دارای فوکوس خودکار، تثبیت کننده تصویر نوری(OIS) و فلش LED می باشد.از امکانات گوشی S6 edge می توان به اندازه سنسور 1/2.6، اندازه پیکسل 1.12µm، برچسب گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص صورت، HDR خودکار و پانوراما اشاره کرد.کیفیت ضبط فیلم دوربین این گوشی شامل موارد زیر می باشد:

2160p@30fps، 1080p@60fps، 720p@120fps، HDR،dual-video rec

دوربین جلوی گوشی S6 edge دو مگاپیکسل با دیافراگم f/1.2 از نوع 22 میلی متری می باشد. کیفیت ضبط فیلم آن 1440p@30fps است و دارای دو تماس ویدئویی می باشد. دوربین جلوی S6 edge دارای HDR خودکار نیز هست. 

 این اولین گوشی نیست که ویژگی OIS را دارد، اما دیدن این ویژگی در گوشی با چنین ابعاد جمع و جور نادر است. ویژگی OIS حرکات اندک دست شما در هنگام عکس گرفتن را جبران می کند و به کاهش تاری عکس کمک می کند. این افزونه ای عالی برای دوربین یک گوشی می باشد.

گلگسی S5 یکی از بهترین دوربین های سال قبل را داشته است و گوشی Galaxy S6 Edge توانست از آن جلو بزند مخصوصا در شرایط چالش برانگیز.

ما در زیر دوربین های  Galaxy S5 و S6 edge را در مقابل دوربین گوشی های iPhone 6 و iPhone 6 Plus و نیز آخرین پرچمدار اچ تی سی یعنی One M9 مقایسه کرده ایم.

کیفیت دوربین سامسونگ S6 edge

در گوشی S6 edge رنگ ها دقیق تر، نور متعادل تر و جزئیات در آن واضح تر است.

دوربین iPhone 6 در نور کم بهتر از گوشی Galaxy S5 عمل می کند اما به پای دوربین S6 edge نمی رسد. دوربین S6 edge توانست عکسی با دقت رنگ و جزئیات بیشتری از فرورفتگی های این مجسمه بگیرد.

کیفیت دوربین Samsung S6 edge و خرید آن

از نظر جزئیات، دوربین گوشی S6 edge توانست گوی رقابت را نسبت به سه گوشی دیگر برباید، اگرچه رزولوشن آن نسبتا به گوشی One M9 پایین تر می باشد.

شایان ذکر است که رنگ ها گاهی در گوشی S6 edge به سمت رنگ های گرم تر متمایل می شود.

مشخصات دوربین سامسونگ S6 edge و قیمت خرید آن

در عکس بالا گوشی s6 edge پیش نمای روشن تری دارد اما جزئیات ابرها در مقایسه با گوشی iPhone 6 Plus کمتر شده اند. این مسئله بسته به نوع عکسی که شما ترجیح می دهید می تواند متفاوت باشد.

در شرایط خوب نوری، دوربین s6 edge می تواند عکس هایی از چشم اندازها با جزئیات زیاد بگیرد مانند این تصویر کلیسای جامع پائول در کنار رودخانه ی تایمز.

دوربین گوشی Samsung S6 edge قیمت خرید

دوربین s6  فوق العاده سریع نیز هست و می توانید بدون مکثی عکس  بگیرید حتی با HDR.

در شرایط نور کم دوربین S6 edge توانست از سلف خود پیشی بگیرد و موفق شد عکس هایی بگیرد که دوربین Galaxy s5 از گرفتن آن عاجز بود. مسلما دوربین iPhone 6 در چنین شرایط چالش برانگیزی همچنان بهتر می باشد و بار دیگر عکس گوشی S6 edge اندکی گرم تر است، از شدت رنگ های آن اندکی کاسته شده است اما عملکرد گوشی های سامسونگ در نور کم از سال قبل فراز و نشیب هایی به خود دیده است.

در کل، دوربین گوشی S6 edge ویژگی های خوبی دارد. اگرچه خصوصیات و ویژگی های آن باعث می شود که دوربین آن شبیه Galaxy note 4 باشد که جزئیات بیشتر قابل مشاهده و نویز کمتر در تصاویر دارد.

تنها دوربین عقب این گوشی نیست که ارتقا یافته است. سامسونگ دریافته است که عکس های سلفی روز به روز پرطرفدارتر می شوند و از این رو دوربین جلوی 5 مگا پیکسلی برای گوشی s6 edge در نظر گرفته است که عملکرد قابل توجهی در نور کم دارد. در حقیقت، دوربین جلوی آن تقریبا به اندازه ی HTC One M9 خوب است ولی بسیار بهتر از دوربین جلوی گوشی iPhone 6 می باشد. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم