برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری سامسونگ Samsung Galaxy J1 Ace مدل SM-J110

باتری سامسونگ J1 Ace مدل SM-J110 دارای ظرفیت 1800 میلی آمپرساعت است.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
116,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باطری Samsung Galaxy J1 Ace/ سامسونگ گلگسی جی 1 ایس ظرفیت 1800 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) می باشد. باطری Samsung j1 ace توسط خود کاربر قابل تعویض است. با خرید باطری اصلی Galaxy J1 Ace بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل است که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد کلی گوشی می گذارد.

طبق اطلاعات رسمی این باتری در مکالمه ی پیوسته در شبکه ی 3g تا 10 ساعت می تواند شارژ نگه دارد. به علاوه در پخش موزیک پیوسته نیز تا 68 ساعت می تواند دوام بیاورد.

قابل تعویض بودن باتری به این معناست که زمانی که شارژ گوشی‌تان تمام شد به جای استفاده از شارژر یا پاوربانک به راحتی می توانید باتری آن را با یک باتری یدکی پرشارژ تعویض کنید.

این گوشی برای صرفه جویی در مصرف انرژی گزینه ی Ultra Power Saving ارائه می دهد که فعالیت های شما را در حد ساده و ابتدایی محدود می کند برای مثال فقط می توانید از گوشی تان برای تماس، پیام دادن و دسترسی به اینترنت استفاده کنید.

قیمت خرید باطری Samsung Galaxy J1 Ace

مختصری درباره ی گوشی Samsung j1 ace

گوشی Galaxy J1 Ace در سپتامبر سال 2015 به تولید رسیده است. این گوشی با پردازنده ی 1.3 گیگا هرتزی دو هسته ای کار می کند و رم آن 512MB می باشد. حافظه ی داخلی گوشی sumsung j1 ace چهار گیگا بایت است که از طریق میکرو SD کارت می توان آن را تا 128 گیگ ارتقا داد. گوشی موبایل Samsung Galaxy J1 Ace دوربین 5 مگا پیکسلی دارد. به علاوه یک دوربین جلوی 2 مگا پیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی نیز ارائه می کند. دوربین عقب آن با یک فلش LED برای گرفتن تصاویر در نور پایین همراه است.

سامسونگ گلگسی j1 ace روی اندروید 4.4 اجرا می شود و باتری با ظرفیت 1900 میلی آمپر ساعت دارد. ابعاد این گوشی 130.10 x 67.60 x 9.50(طول، عرض، ضخامت) می باشد.

گلگسی J1 Ace یک گوشی دو سیم کارته است که سیم کارت های آن میکرو می باشند. گزینه های اتصال آن شامل وای فای، GPS، بلوتوث، FM و 3G می شوند. این گوشی دارای سنسوری های مجاورت، شتاب سنج، حسگر نور محیط و ژیروسکوپ می شود.

 این مدل 8 گیگا بایت از داده ها  ویژگی های یک میکرو SD اسلات را در خود ذخیره می کند که از کارت های حافظه تا 128 گیگ برای ظرفیت ذخیره سازی قابل اضافه پشتیبانی می کند. میکرو USB گوشی برای شما این امکان را فراهم می آورد که بتوانیم حجم عظیمی از داده ها را جابه جا کنید یا از آن به عنوان پورت شارژ استفاده کنید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

1800mAh

مدل باتری

EB-BJ111ABN

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.8 ولت

زمان مکالمه‌ی 3G

10 ساعت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم