باتری Samsung Galaxy J2 Prime مدلEB-BG531

گوشی سامسونگ J2 Prime باتری 2600 میلی آمپرساعت را پشتیبانی می‌کند. این باتری در دو مدل EB-BG530 وEB-BG531 در بازار موجود است که هر دو مدل با این دستگاه سازگار است.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
167,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی باتری سامسونگ جی 2 پرایم J2 Prime

باتری Samsung Galaxy J2 Prime/ سامسونگ گلگسی جی 2 پرایم ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) می‌باشد.

باتری سامسونگ گلگسی J2 Prime از نوع قابل تعویض می‌باشد. با خرید باتری اصلی J2 Prime بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید چرا که باتری یکی از اصلی‌ترین قطعات موبایل است که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد کلی گوشی می‌گذارد.

ظرفیت 2600 میلی آمپری باتری J2 Prime به این گوشی پشتیبان باتری خوبی ارائه می دهد. این باتری نیاز به نگهداری کمی دارد. هیچ دشارژ دوره ای نیاز ندارد و شارژ کردن آن می تواند به صورت رندم انجام شود.

این گوشی حالت فوق العاده ی صرفه جویی داده(Ultra Data Saving) دارد که داده ها را فشرده و برنامه های پس زمینه را از مصرف داده ها محدود می کند. بنابراین شما کارآمدترین کاربری با شبکه ی 4g را تجربه می کنید.

سنسورهای گوشی کمیت های فیزیکی را اندازه گرفته و آن ها را به پردازنده ی نرم افزار می فرستند. شتاب سنج گوشی یک جزء الکترونیکی است که میزان شیب و حرکت را اندازه می گیرد. سنسور مجاورت زمان نگه داشته شدن گوشی توسط کاربر در جلوی صورت او در طول زمان مکالمه را تشخیص می دهد و زمانی که آن را در جیب خود می گذارد این سنسور صفحه نمایش را خاموش می کند تا از فشار آمدن به صفحه کلید و مصرف باتری به خاطر روشن بودن صفحه نمایش جلوگیری کند.

مختصری در مورد گوشی Samusng Galaxy J2 Prime

گوشی موبایل سامسونگ گلگسی J2 Prime در بازار آنلاین با شماره مدل  SM-G532F / DS ظاهر شد. این یکی دیگر از اعضای مجموعه گوشی های سری J سامسونگ می باشد. مطمئن نیستیم که گوشی Galaxy J2 Prime همتای گوشی Galaxy J2 (2016) است یا نه چرا که سامسونگ در مورد این گوشی اطلاعات جزئی منتشر نکرده است. این گوشی با نام Samsung Galaxy Grand Prime+ نیز شناخته می شود ومانند(Galaxy J2 (2016 و (2016)Galaxy J5 یک گوشی رده پایین می باشد.

این گوشی جدید که محصول شرکت غول پیکر کره ی جنوبی است با یک حلقه ی LED در اطراف دوربینش برای نشان دادن تمام توابع نوتیفیکیشن ها به جای نور LED در جلوی گوشی ظاهر می شود. از راهنمای کاربر گوشی J2 Prime معلوم شد که این گوشی ویژگی Smart Glow را ندارد.

در زیر شاسی این گوشی یک پردازنده ی چهار هسته ای مدیاتک MT6737 با کلاک سرعت 1.4 گیگا هرتز و 2 گیگ رم و  GPU مدل Mali تعبیه شده است.

گوشی موبایل Samsung Galaxy J2 Prime از نوع دو سیم کارته است. این گوشی با اندروید مارشالو 6 کار می کند و حافظه ی داخلی 8 گیگ دارد که می توانید از طریق میکرو SD کارت تا 64 گیگ ارتقا دهید. در پشت گوشی دوربین 8 مگا پیکسلی با فلش ال ای دی وجود دارد و یک دوربین ثانویه ی 5 مگا پیکسلی نیز دارد. این دوربین سلفی با فلش ال دی ای عکس شما را در بهترین روشنایی می گیرد حتی در تاریک ترین شرایط محیطی. و برای دسترسی سریع، شما می توانید به دوربین خود با تنها دوبار ضربه زدن روی دکمه ی خانه حتی در حالت خواب سریعا درسترسی داشته باشید. دوربین آن خصوصیات دیگری چون برچسب گذاری جغرافیایی، فوکوس خودکار، HDR، پانوراما دارد و قادر به ضبط ویدئوها با کیفیت HD در 30 فریم در ثانیه می باشد.

گوشی J2 Prime سنسورهایی مانند شتاب سنج، مغناطیس سنج و حسگر مجاورت دارد. به علاوه گزینه های اتصال آن شامل MicroUSB 2.0، A-GPS، GPS،   Wi-Fi 802.11 b / g / n، Bluetooth v4.0 و GPRS می شود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2600mAh

مدل باتری

EB-BG351

نوع باتری

Li-ion

زمان مکالمه‌ی 3G

12 ساعت

زمان پخش موزیک

59 ساعت

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

3

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1397-06-28

ببخشید این باطری رو کی موجود می کنید؟

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم