باتری سامسونگ Samsung Galaxy on5

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
انتخاب رنگ
  • نقره ای
135,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Samsung Galaxy ON5

باطری گوشی Samaung Galaxy On5/سامسونگ گلگسی وان 5 ظرفیت 2600 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) می باشد. باطری On5 از نوع قابل تعویض می باشد. با خرید باطری اصلی سامسونگ On5 بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل می باشد که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری در عملکرد کلی گوشی می گذارد.

طبق اطلاعات رسمی این باتری در مکالمه‌ی پیوسته در شبکه‌ی 3g تا 15 ساعت و در پخش پیوسته موزیک تا 49 ساعت می تواند شارژ نگه دارد.

مشخصات باتری گوشی ON5 سامسونگ

گوشی گلگسی On5 با داشتن باتری 2600 میلی آمپری تا یک روز کامل با استفاده ی متوسط تا شدید می تواند دوام بیاورد. با فعال کردن 4G LTE در هر دو سیم کارت و استفاده ی حداقلی، باتری این گوشی تا دو روز توانست شارژ نگه دارد. در تست ما با استفاده ی متوسط و روشن نگه داشتن صفحه نمایش برای سه ساعت و نیم، باتری گوشی تقریبا تا دو روز(اندکی کمتر) توانست دوام بیاورد.

قیمت خرید فروش باتری Galaxy On5

با استفاده سنگین یعنی زمانی که تمام گزینه ها روشن باشند و به طور مداوم با آن بازی کنید در عرض 4 ساعت 29% از شارژ آن تخلیه می شود.

گزینه های صرفه جویی پاور و صرفه جویی پاور پیشرفته باعث افزایش عمر باتری شما می شود.برای این که گوشی تان مدت زمان بیشتری شارژ نگه دارد ما حالت نرمال صرفه جویی پاور را در تقریبا بیشتر اوقات توصیه می کنیم به جز زمان بازی کردن.اما حالت صرفه جویی پیشرفته برای زمان های اورژانسی که شارژر خود را همراه تان نیاورده اید یا پریز برقی نزدیک تان نیست مناسب می باشد. وقتی این گزینه فعال باشد تنها می توانید تماس بگیرید، پیامک بزنید و ساعت را مشاهده کنید. برخلاف گوشی Samsung Z3 هنگامی که این گزینه فعال باشد نمی توانید موزیک پخش کنید، اگرچه می توانید از واتس آپ و مرورگر وب سامسونگ استفاده کنید.

به علاوه باتری این گوشی از نوع قابل تعویض است و این یعنی هر وقت که نیاز داشتید می توانید آن را با باتری پرشارژ یدکی خود تعویض کنید.

گوشی های On5  و On7 همانند گوشی های گلکسی j5 سامسونگ و Galaxy j7 توانستند تا یک روز کامل با استفاده ی معمول روزانه شارژ نگه دارند. با استفاده ی معمول این گوشی ها به اندازه کافی خوب هستند که شما نیازی ندارید آن ها را هر شب به شارژ بزنید، به ویژه که تخلیه ی آن در حالت idle کاملا کنترل شده است. آنلاین بودن در تمام مدت نیازمند عمر باتری خوبی می باشد و این چیزی است که دقیقا خط تولید گوشی های On سامسونگ در آن خوش درخشیده اند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2400mAh

مدل باتری

EB-BG570ABE

نوع باتری

Li-ion

ولتاژ باتری

3.8 ولت

زمان مکالمه‌ی 3G

15 ساعت

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم