برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Samsung Galaxy J7 Prime

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

باتری اصلی گوشی سامسونگ گلکسی J7 Prime از نوع لیتیوم یون و دارای ظرفیت 3300mAh میلی آمپر ساعت می باشد.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
390,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باطری گوشی Samsung Galaxy J7 Prime/ سامسونگ گلگسی جی 7 پرایم ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی(Li-ion) می باشد. باطری J7 Prime از نوع غیرقابل تعویض می باشد. با خرید باطری اصلی سامسونگ گگلسی j7 prime بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم بیاورید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل می باشد که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری بر روی عملکرد کلی گوشی می گذارد.

تست باتری J7 Prime

 ما این باتری را با ابزاری ارزیابی کردیم که در آن از گوشی برای تماس برقرار کردن، سرچ کردن، اپلیکیشن های اجتماعی، بازی کردن و هرزچندگاهی برای دوربین استفاده کردیم که با این میزان استفاده باتری گوشی تا یک روز دوام آورد. اگر شما کاربری با مصرف کم می باشید احتمالا بیشتر از این هم می تواند شارژ نگه دارد. گذشته از این، شما همچنین می توانید شارژ باتری را برای تماس هایی ذخیره کنید که زمانی که به مرز از قبل  تنظیم شده می رسد معنی پیدا می کند.

در حالی که بیشتر گوشی های اندرویدی حالت صرفه جویی شارژ باتری ارائه می دهند، سامسونگ با گزینه ی S-Power پا را از آن هم فراتر گذاشته است. S-Power می تواند برای ذخیره ی باتری برای تماس ها پیکربندی شود تا عمر باتری افزایش یابد و حتی می توانید تماس ها را به شماره ی دیگری در زمانی که باتری تان در حال شارژ تمام کردن است بفرستید.

قیمت خرید فروش باتری Samsung J7 Prime

به علاوه، این جا حالت صرفه جویی شارژ پیشرفته تری(Ultra Power saving mode) نیز وجود دارد که تعداد اپلیکیش های در حال اجرا و سرویس هایی که فعال مانده اند را محدود می کند. ما تمام حالت ها را بررسی کردیم و دریافتیم که حالت Ultra بهترین گزینه برای کسانی است که نیاز دارند گوشی شان برای برقراری تماس و پیام فرستادن روشن بماند. توجه داشته باشید که نوتیفیکیشن های واتس آپ و اسکایپ زمانی که این حالت فعال باشد بالا نمی آید. 

زمانی که تمام ویژگی های صرفه جویی در باتری خاموش بود، باتری 3000 میلی آمپری galaxy j7 prime تا یک روز کامل بدون هیچ مشکلی توانست شارژ نگه دارد. در این زمان از این گوشی استفاده ی سنگینی از واتس آپ، فیس بوک و تعدادی تماس تلفنی صورت گرفته بود. باطری گوشی iPhone 6s با همین میزان استفاده تنها نصف روز توانست شارژ نگه دارد. می توانید عمر باتری خود را با روشن کردن هر کدام از حالت های صرفه جویی باتری S-Power تا 12 ساعت یا بیشتر افزایش دهید. اما اگر قادر باشید که گوشی خود را شب ها به شارژ بزنید آن وقت دیگر نیازی به استفاده از این حالت ها هم نیست.

در تست پخش ویدئو این گوشی تا 14 ساعت و 50 دقیقه توانست شارژ نگه دارد که مشخصا نسبت به قیمتی که دارد به هیچ وجه بد نیست.

سامسونگ برای این گوشی از هیچ نوع شارژ سریعی پشتیبانی نمی کند اما زمان شارژکردن این گوشی به طور معمول زمان زیادی نمی برد. برای این که از شارژ آن را از 0% به 40% برسانید حدودا نیم ساعت وقت لازم است که کاملا قابل قبول است. برای شارژ کامل گوشی نیز به زمان اندکی کمتر از 2 ساعت نیاز دارید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3300mAh

نوع باتری

Li-ion

زمان مکالمه‌ی 3G

14 ساعت

زمان پخش ویدئو

14 ساعت و 50 دقیقه

زمان پخش موزیک

84 ساعت

پرسش و پاسخ (4)

متوسط امتیاز مشتریان

4.5

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1400-08-14

سلام شما اصالت این باتری را تضمین می کنید؟ آیا گارانتی خود سامسونگ را داره؟ شما گوشی Galaxy J7 Prime رو باز کردید باتری شو در آوردید؟ مطمئنید که این باتری فابریک خود گوشی هست؟ میشه اگه بد بود پسش داد؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر بله کالا دارای ضمانت اصل بودن هستش و دارای گارانتی تعویض 30 روزه از ماکروتل و همچنین دارای 7 روز مهلت تست هستش و می‌تونید توی این 7 روز باتری رو تست کنید از اصل بودن کالا مطمئن شوید و اگر ناراضی بودید می‌تونید باتری رو مرجوع کنید. باتشکر
5.0
1399-10-26

سلام. به نظرتون از این باطری میشه برای مدل (j7 prime2 (2018 استفاده کرد؟
یا تفاوت داره؟
چون هر چی تو سایت گشتم برای این مدل باطری پیدا نکردم.

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

بله سازگار هست و می‌تونید استفاده کنید.

5.0
1399-01-04

سلام دوست عزیز خواستم بپرسم چه زمانتی برای اورجینال بودن این کالا وجودداره؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود بر شما

باتری 7 روز مهلت تست و مرجوعی داره و طی این مدت کیفیت و عملکرد باتری مشخص میشه و اگر رضایت نداشتین می‌تونید مرجوع کنید. علاوه بر این 30 روز گارانتی تعویض داره.

4.0
1398-11-27

این باطری اصل بازار هست یا اصل شرکت؟ تفاوتشون چیه؟

پاسخ از ماکروتل : سلام.اصل شرکت هست و با اصلی خود گوشی تفاوتی نداره..

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم