برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

درب پشت Samsung Galaxy S Duos S7562

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • سفيد
  • آبی
18,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

با درب پشت گوشی موبایل Samsung Galaxy S Duos S7562 که از مواد 100% اورجینال و بادوام ساخته شده است به سادگی می توانید درب شکسته گوشی خود را تعویض کنید تا ظاهر گوشی تان همانند روز اولش شود. درب پشت اورجینال S Dous S7562 به خوبی در پشت گوشی تان جا می خورد و از باتری تان محافظت می کند. درب گوشی های تقلبی به راحتی جا زده نمی شوند و اغلب بعد از جا زده شدن با ضربات کوچکی باز شده و باتری شما به بیرون پرت می شود. برای حفاظت بیشتر از باطری و نیز تاچ ال سی دی سامسونگ galaxy s dous می توانید از قاب محافظ یا کیف موبایل نیز استفاده کنید. کاور باتری یا درب باتری اورجینال s dous تنها جایگزین برای درب پشت گوشی «گلگسی اس دوس s7562» شما می باشد. این درب پشت موبایل از مواد فوق العاده با کیفیت و با دوام ساخته شده است که تضمین کننده حفاظت خوب از باتری گوشی تان است.

اگر از ظاهر گوشی خود خسته شده اید تعویض درب پشت آن به رنگی دیگر یکی از ساده ترین راه ها برای داشتن گوشی با ظاهر جدید است.

قیمت خرید درب پشت گوشی سامسونگ S Dous S7562

مختصری درباره طراحی گوشی Samsung S Dous S7562

گوشی گلگسی S Duos S7562 از اولین گوشی های هوشمند رده متوسط اندرویدی با دوسیم کارت محسوب می شود. این گوشی ظاهری همچون گوشی Galaxy S3 دارد و سخت افزاز آن نیز همچون گوشی Galaxy S است.

این گوشی آنقدر شبیه Galaxy s3 است که اغلب کاربران در نگاه اول آن را اشتباه می گیرند.

این گوشی بدنه تماما پلاستیکی دارد و از نظر وزنی از گوشی های S3 و حتی Galaxy S سنگین تر است.

ضخامت این گوشی دقیقا هم اندازه Galaxy S i9000 است.

قیمت خرید درب پشت سامسونگ s dous s7562

دیزاین گوشی Galaxy S Duos فلش بکی به پرچمدار اندرویدی سامسونگ یعنی Galaxy S III است. این گوشی دو سیم کارته برادر کوچکتر گوشی S III است که ژن های یکسان یعنی لبه های گرد و دکمه فیزیکی تک مشخص دارند. با این حال گوشی S Dous اندکی ظاهر سطح پایین تری دارد و پلاستیکی بودن آن مشخص است و نیز دارای بدنه ضخیم تر می باشد. و قبل از این که به برچسب قیمت آن نگاه کنید متوجه می شوید که احتمالا قیمت ارزانی دارد.  

ما نمی گوییم که این گوشی بزرگ و جاگیر است و در واقع وزن این گوشی تنها 120 گرم است اما بالاخره خیلی عالی هم نیست. پلاستیک مات و سفید به جای این که ظاهر زیبایی داشته باشد بیشتر از نظر جنبه عملی اهمیت دارد و حداقل شما در مورد جذب اثر انگشت آن شکایتی ندارید. 

درب پشت موبایل سامسونگ اس 7562 ساخته شده از مواد اولیه کیفیت بالا با استفاده از این درب زیبایی را به گوشی خود میدهید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1397-12-03
خریدار

سلام این مدل برای s7582 نیز قابل استفاده هست؟

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم