برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری سونی Sony Xperia Z4/Z3 PLUS

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

این باتری مناسب گوشی موبایل سونی Xperia Z3 Plus و Z4 است.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
164,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری سونی اکسپریا Sony Xperia Z4 / Z3 Plus مدل LIS1579ERPC

باتری Sony Xperia Z3 Plus/سونی اکسپریا زد 3 پلاس Z4 ظرفیت 2930 آمپرساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی می باشد. با خرید باطری اصلی آن بهترین بهره وری را برای گوشی خود فراهم کنید. عمر و دوام عالی باتری یکی از نکات مهم فروش Xperia Z3 بود. متاسفانه سونی در گوشی موبایل +Z3 به همان اندازه خوب عمل نکرده است و ظرفیت باتری +Z3 را کاهش داده است. ظرفیت باتری اورجینال سونی Z3 معادل 3100 میلی آمپر ساعت بود و  در +Z3 ظرفیت باتری به 2930 آمپرساعت کاهش یافت که تفاوت زیادی نیست و  +Xperia Z3 هنوز هم باطری با عمر متوسط رو به بالا دارد (فقط به اندازه ی باتری Z3 دوام ندارد ). شما می توانید با یک بار شارژ کردن تا دو روز از گوشی موبایل Xperia Z3 خود استفاده کنید در صورتی که این مقدار برای +Z3 یک و نیم روز خواهد بود.

باتری سونی اکسپریا زد تری پلاس

اگر شما از کاربرانی هستید که مدام از گوشی خود استفاده می کنید مطمئنا زود شارژ کردن آن شما را کلافه خواهد کرد. اگر باتری موبایل شما در حال کم شدن است و با این حال نیاز مبرم دارید که از آن استفاده کنید، سونی راه های مفید زیادی برای کم مصرف شدن شارژ باتری تان پیشنهاد می دهد. Stamina Mode به سادگی وای فای، بلوتوث و داده های تلفن همراه تان را خاموش می کند زمانی که گوشی در حال قفل باشد. به علاوه حالت Ultra Stamina mode نیز وجود دارد که شما را به تنها پیام دادن و ویژگی های عمومی که نیازی به استفاده از لوکیشن یا داده ی موبایل ندارد محدود می کند. حالت ‘Low battery mode’ نیز وجود دارد که به شما اجازه می دهد تعیین کنید چه اتفاق هایی بیفتد زمانی که باتری شما به یک سطحی از شارژ می رسد(برای مثال وقتی به درصد 30 رسید Gps و غیره را خاموش کند).

باتری سونی اکسپریا زد تری پلاس

اکسپریا Z3 پلاس از تکنولوژی شارژ سریع کوالکوم(Qualcomm) استفاده می کند(سونی ادعا می کند که با این گزینه 10 دقیقه شارژ کردن گوشی برای 5.5 ساعت استفاده کافی می باشد و 45 دقیقه شارژ کردن برای تمام روز کافی است).

آیا +Sony Xperia Z3 بخرم؟ معایب و مزایای سونی اکسپریا زد تری پلاس

باتری سونی اکسپریا زد تری پلاس

این گوشی موبایل خیلی بدی نیست اما گرم شدن بیش از حد دوربین آن یک ایراد اساسی دارد که قابل چشم پوشی نیست. گرم شدن بیش از حد زمانی که در حال انداختن 4K ویدئو هستید یک چیز است و زمانی که فقط عکس می گیرید چیز دیگر است. اما حتی بدون در نظر گرفتن این معضل هم، این گوشی در مقابل دیگر رقبای خود یک گام عقب تر است. گوشی موبایل +Z3 در اصول اولیه خوب است اما این کارها را گوشی هایی ارزان تر از آن هم خوب انجام می دهند. دوربین آن تثبیت کننده ی تصویر نوری ندارد و فاقد حالت HDR مناسب می باشد. تنها مزیت آن نسبت به رقبایش وضوح صدای آن است اما Z3 نیز این برتری را داشته است و +Z3 قدم رو به جلویی در این امر برنداشته است.

بیشتر بدانید: روش صحیح شارژ باتری موبایل برای افزایش عمر باتری

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2930mAh

مدل باتری

LIS1579ERPC

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

استقامت کلی باتری

65 ساعت

حالت Standby

590 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

17 ساعت

زمان پخش ویدئو

7 ساعت و 46 دقیقه

زمان پخش موزیک

91 ساعت

زمان وب‌گردی

11 ساعت و 51 دقیقه

شارژر مناسب این باتری

Fast Charger 18W (Quick Charge 2.0)

پرسش و پاسخ (5)

متوسط امتیاز مشتریان

3.6

از مجموع 5 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1401-03-09

درود ..باتری اصلی ایا موجوده یا اینکه چه زمانی موجود میشه؟ نیاز ضروریه؟ چون باتری های فعلی بازار خیلی بی کیفیته!!

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر تاریخ دقیق مشخص نیس موجودی‌های سایت به‌روز هستند و زمانی که موجود بشه در سایت وارد میشه.
4.0
1398-07-18

سلام .این باطری کی دوباره موجود میشه؟

4.0
1398-05-20

سلام و خسته باشید.امکان خرید حضوری هم وجود داره ؟.و این که این باتری صد در صد اصل است یا خیر؟.با تشکر

Mohamad Ahrari (کارشناس ماکروتل) :

سلام وقت بخیر.الان کیفیت اورجینالش موجود نیست. منتظر باشید اورجینالش موجود بشه بعد تشریف بیارید حضوری تعویض کنید.برای اطلاعات بیشتر مقاله تعمیرات موبایل ماکروتل رو میتونید بخونید.موفق باشید

3.0
1398-02-05

با سلام .تشکر فراوان به خاطر فرستادن جنس اصلی..من این باتری رو خریدم، لوازم تعمیرات گوشی رو در منزل داشتم ، چسب مخصوص و چسب دوطرفه هم خریدم و خودم باتری رو عوض کردم . دوباره جوری چسبش زدم و کناره ها رو با استفاده از چسب دوطرفه ، لاستیک درب پشت و چسب e8000 چسبوندم که عینا مثل روز اولش شد گوشیم. هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ باتری..بزارید از کارایی باتری بگم:.شب شارژ میکنم و تمام روز بعد رو استفاده میکنم و تا روز بعد از آن که رسید دوباره شارژ میکنم. ولی قبلا روزی 4-5 بار شارژ میکردم. یه فست شارژ هم واسش خریدم که کاملا راضی کننده هست و Z3+ dual ساپورت میکنه..باتری برای Z1 compact هم خریدم و باید بگم که دقیقا 3-4 روز باتری نگه میداره..بازم تشکر از فروشگاه بی نظیر شما..تنها چیزی که میخواستم ولی پیدا نکردم ، یه درب پشت واسه گوشیم بود برای رنگ مسی که هیچکدام اصلی نبودند. که البته هیچ کجا نبود. .تشکر

پاسخ از ماکروتل : سلام.با آرزوی موفقیت برای شما که انرژی مثبت میدید. تشکر.در رابطه با درب پشت پیشنهاد میکنیم جنس اصل چین یا همون ORG رو خریداری کنید چون درب پشت موبایل کلا جنس صددرصد اورجینال (OEM) تولید نمیشه و فقط جنس هایی با کیفیتی کمی پایینتر از اورجینال تولید میشه.میتونید از لینک زیر خریداری کنید.خرید درب پشت شیشه ای Sony xperia Z3 Plus Z4
3.0
1397-09-29

هزینه تعویض این باتری چقدره؟

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.40 هزار تومان (مبلغ ذکر شده ممکن است در گذر زمان اعتبار خود را از دست بدهد)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم