برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری Sony Xperia C5 Ultra مدل LIS1579ERPC

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
164,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

باتری گوشی موبایل سونی اکسپریا Sony Xperia C5 Ultra مدل LIS1579ERPC

گوشی Xperia C5 Ultra سونی که در سال 2015 عرضه شد دارای باتری جدا نشدنی لیتیومی با ظرفیت 2930 میلی آمپر ساعت است. این باتری وظیفه ی تغذیه ی نمایشگر 6.0 اینچی گوشی را بر عهده دارد که باید دید تا چه حد انتظارات را برآورده می کند. هم زمان با این گوشی سامسونگ گلکسی S6 را عرضه کرد که نمایشگر 5.1 اینچ و باتری 2550 میلی آمپر ساعت داشت. هم چنین اپل از گوشی آیفون 6Plus خود در این سال رونمایی کرد که نمایشگر 5.5 اینچ و باتری 2915 میلی آمپر ساعت داشت. ما تست های رایج باتری را روی این گوشی انجام دادیم که نتایج زیر ثبت شد.

بیشتر بخوانید: مقایسه باتری قابل تعویض و غیر قابل تعویض

اگر گوشی تان را با شبکه ی تلفن 3G در حالت Standby قرار دهید باتری آن حدود 32 روز دوام خواهد آورد که زمان خیلی خوبی می باشد. برای مقایسه، این زمان برای گوشی آیفون 6Plus حدود 16 روز است. در واقع کمتر گوشی را می شناسیم که قادر باشد بیشتر از 30 روز در حالت Standby دوام بیاورد که خوش بختانه گوشی فوق این ویژگی را دارد.

اگر با این گوشی مکالمه ی 3G انجام دهید باتری آن حدود 15 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی است. البته اگر این مکالمه را در حالت عادی انجام دهید و از شبکه ی تلفن 3G استفاده نکنید مسلما زمان بیشتری می توانید صحبت کنید. برای مقایسه این زمان برای گوشی گلکسی S6 حدود 17 ساعت است. هم چنین زمان مکالمه ی 3G باتری گوشی آیفون 6Plus حدود 24 ساعت است.

یکی دیگر از پارامتر های موثر در مورد باتری ها زمان گوش دادن به موسیقی با آنها است که باتری گوشی موبایل فوق در این زمینه عملکرد خوبی دارد و شما می توانید تا 60 ساعت با آن آهنگ گوش دهید. برای مقایسه این زمان برای گوشی های گلکسی S6 و آیفون 6Plus به ترتیب 49 و 80 ساعت هستند.

زمان وب گردی این گوشی حدود 7 ساعت و 15 دقیقه است که زمان متوسطی می باشد. البته زمان وب گردی پارامتر مهمی برای کاربران گوشی های همراه به شمار می رود چون آنها بیشتر وقت خود را صرف وب گردی می کنند. برای مقایسه، با گوشی های گلکسی S6 و آیفون 6Plus می توانید به ترتیب 11 و 9 ساعت وب گردی کنید. بنابراین باتری گوشی فوق در زمینه ی وبگردی عملکرد خیلی خوبی ندارد.

اگر علاقه مند به تماشای فیلم و ویدئو هستید باید بدانید که باتری گوشی فوق در این زمینه عملکرد نسبتا متوسطی دارد و شما می توانید حدود 8 ساعت با این گوشی فیلم ببینید. زمان پخش ویدئوی گوشی های گلکسی S6 و آیفون 6Plus به ترتیب بیشتر از 12 و 11 ساعت است.

یکی دیگر از تست هایی که بر روی باتری گوشی ها انجام می شود پایداری یا دوام کل آنها است. نتایج تست ما نشان داد که باتری این گوشی حدود 62 ساعت پایدار است. به عبارتی دیگر اگر روزانه یک ساعت با گوشی تان فیلم ببینید، مکالمه کنید یا وبگردی انجام دهید و در بقیه ی ساعت گوشی تان در حالت Standby باشد، آنگاه باتری گوشی تان بیشتر از 2 شبانه روز دوام خواهد آورد. البته این الگوی مصرف به عنوان الگوی استاندارد شناخته می شود و تنها جنبه ی مقایسه ای دارد و در عمل باتری گوشی تان کمتر از 1 روز دوام خواهد آورد چون مسلما با آن بیشتر کار می کنید. ضمنا اگر از هر دو سیم کارت گوشی استفاده کنید، باتری آن حدود 56 ساعت دوام خواهد آورد. برای مقایسه،باتری اورجینال S6 و باتری آیفون 6Plus به ترتیب 73 و 79 ساعت دوام می آورند.

مشخصات باتری سونی C5 Ultra

تست دیگری تحت شرایط خاص روی باتری این گوشی انجام دادیم که نتیجه ی جالبی ثبت شد. در این تست نور صفحه نمایش گوشی روی 200nits تنظیم شد که نور کافی و مناسب برای کار با گوشی در محیط کار یا خانه است. سپس اپلیکیشن خاصی را روی گوشی اجرا کردیم و عمر باتری آن را تحت این شرایط بدست آوردیم. نتایج تست ما نشان داد که باتری گوشی فوق تحت این شرایط بیشتر از 7 ساعت دوام می آورد که زمان خوبی است.
در مجموع می توان گفت عمر باتری این گوشی بستگی به نحوه ی استفاده از آن بین 6 تا 24 ساعت دوام خواهد آورد. پیشنهاد ما به شما این است که حتما قابلیت های غیر ضروری گوشی تان را غیر فعال کنید تا باتری آن بیشتر دوام بیاورد.

بیشتر بدانید: چطور عمر باتری را افزایش دهیم

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

2930mAh

مدل باتری

LIS1579ERPC

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.8 ولت

استقامت کلی باتری

62 ساعت

حالت Standby

769 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

12 ساعت و 53 دقیقه

زمان پخش ویدئو

7 ساعت و 58 دقیقه

زمان پخش موزیک

60 ساعت

زمان وب‌گردی

7 ساعت و 15 دقیقه

شارژر مناسب این باتری

Fast Charger 18W (Quick Charge 2.0)

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم