برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

باتری سونی زد اولترا Sony Xperia Z Ultra

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

برای تعویض باتری سونی اکسپریا Z اولترا به دفاتر تعمیر موبایل ماکروتل در تهران و شیراز مراجعه کنید.

باتری این گوشی از نوع لیتیوم یون داخلی است و غیرقابل تعویض توسط کاربر می‌باشد.

گارانتی ماکروتل
  • 30 روز
کيفيت
مدت زمان تعویض 1 ساعت
هزینه تعویض در دفتر ماکروتل 170,000 تومان
340,000 تومان
موجود در انبار ماکروتل
>3 امتیاز ماکروپوینت 3 امتیاز ماکروپوینت
با خرید این محصول میتونی تا 1,500 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !

چیزی در مورد ماکروپوینت نمیدونی ؟

کلیک کن !
توضیحات

باتری باطری گوشی موبایل سونی اکسپریا زد اولترا Sony Xperia Z Ultra

باطری باتری  Sony Xperia Z Ultra/ سونی اکسپریا زد اولترا ظرفیت 3050 میلی آمپر ساعت دارد و از نوع لیتیوم یونی داخلی می باشد. باطری سونی زد اولترا z ultra توسط خود کاربر غیرقابل تعویض می باشد. با خرید باطری اصلی سونی xperia z ultra بهترین بهره وری را برای گوشی موبایل خود فراهم آورید چرا که باتری یکی از قطعات موبایل است که اصل بودن یا نبودن آن تاثیر چشمگیری روی عملکرد کلی گوشی می گذارد.

طبق اطلاعات رسمی این باتری در حالت استندبای گوشی در شبکه ی 3g تا 820 ساعت و در مکالمه ی پیوسته در این شبکه تا 16 ساعت می تواند شارژ نگه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عمر باتری گوشی موبایل به این مقاله مراجعه کنید.

گوشی موبایل  Sony Xperia Z Ultra با صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی اش  بین دو همتای دیگرش یعنی Xperia Tablet Z و Xperia Z1 قرار گرفته است. ترکیب آن با یک چیپ ست اسنپ دراگون 800 و بدنه ای به ضخامت 6.5 میلی متر یک دستگاه فوق العاده و مورد پسند کاربران را فراهم می کند اما ابهاماتی در مورد عملکرد باتری آن وجود دارد. برای بررسی دقیق تر عملکرد این باتری به تست آن می پردازیم.

تست زمان مکالمه باتری سونی زد اولترا z ultra

تست مکالمه ی باتری Sony Z Ultra

باطری Xperia Z Ultra با نتیجه ی 24 ساعت و نیم در تست مکالمه ی پیوسته در شبکه ی 3g در جایگاه سوم جدول ما قرار گرفت. تنها گوشی موبایل Huawei Ascend Mate با باتری 4050 میلی آمپری توانست از آن جلوتر باشد در حالی که باتری گوشی موبایل Galaxy Mega 6.3 که ظرفیت آن 3200 میلی آمپر بود بیش از 4 ساعت از Z Ultra عقب تر است. از آن جایی که سایز این گوشی بیشتر از 6 اینچ می باشد مسلما  که برای تماس تلفنی شما خیلی راحت نخواهید بود که گوشی به این بزرگی را به گوش خود بچسپانید، با این حال Z Ultra ساعت زیادی برای تماس مکالمه ی تلفنی فراهم می کند حال چه این تماس از طریق سیم باشد یا بی سیم.

تست زمان وبگردی باطری سونی زد اولترا Z Ultra

مشخصات باتری Sony Z Ultra و خرید آن

بعد از یک شروع خوب، باتری Xperia Z Ultra در این تست پس رفت چشم گیری داشت و تنها 5 ساعت در تست وبگردی پیوسته توانست شارژ نگه دارد. در حالی که باتری گوشی های Galaxy Mega 6.3 و Ascend Mate در این تست بعد از 8 ساعت و 17دقیقه شارژ باتری شان خالی شد. درست است که این نتیجه ی خیلی بدی نیست اما نیاز اساسی کاربرانی که از گوشی بزرگ Z Ultra استفاده می کنند برای وبگردی است. 

تست زمان پخش فیلم باتری گوشی سونی Xperia Z Ultra

تست عمر باتری سونی زد اولترا

تست زمان وبگردی سونی زد اولترا فوق العاده بود و توانست باتری گوشی Galaxy Mega 6.3 را شکست دهد اما هنوز هم با سه ساعت و نیم پشت سر باتری گوشی Ascend Mate و تبلت های کوچکتری مثل Apple iPad mini قرار گرفت.

تست زمان استقامت کلی باتری باطری سونی زد اولترا Sony Xepria Z Ultra

مشخصات کلی باتری sony xperia z ultra

به طور کلی باتری sony xperia z ultra امتیاز معقول و مناسب 52 ساعت را برای خود ثبت کرد. این میزان زمانی است که با یک بار شارژ کردن گوشی شما می تواند روشن بماند. البته در صورتی که روزانه تنها از گوشی خود برای یک ساعت تماس تلفنی، یک ساعت پخش فیلم و یک ساعت وبگردی استفاده کنید نه بیشتر. روش صحیح شارژ اولیه باتری موبایل را در این مقاله بخوانید.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

ظرفیت باتری

3050mAh

نوع باتری

Li-ion non-removable

ولتاژ باتری

3.7 ولت

حالت Standby

820 ساعت

زمان مکالمه‌ی 3G

16 ساعت

مدت زمان تعویض

1 ساعت

پرسش و پاسخ (3)

متوسط امتیاز مشتریان

4.7

از مجموع 3 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400-04-29

باسلام،اول که میخواستم بپرسم اول بایدباطری راخریدکردوبعدبرای تعوض آن اقدام کرد؟بعدهم گوشی بنده ایراددیگری داردآیاشرکت شماتعمیرات دیگری راهم انجام میدهد؟باتشکر

5.0
1399-04-08

سلام.این باتری را موجود دارید؟ به شرط اورجینال؟ تاریخ تولید باتری چه سالی هستش؟

Sajedeh Khadang (کارشناس ماکروتل) :

درود

باتری اورجینال هست و 7 روز مهلت تست و مرجوعی و 30 روز گارانتی تعویض داره. جهت اطلاع از تاریخ تولید باتری با شماره‌های پشتیبانی داخل سایت تماس بگیرید.

4.0
1397-07-23

عرض سلام و احترام .مدل گوشی من Sony z ultra c6833 .این باطری به گوشی من می خوره؟ ضمنا درپوش قسمت شارژ ش رو هم می خوام و یکسری ا بزار مخصوص تعمیر گوشی؟ .مشخصاتی که رو باطری خودش نوشته: 3.8v_ 3000Ah _ LIS1520ERPC.سپاسگزارم

پاسخ از ماکروتل : سلام وقت بخیر.بله درسته همین به گوشیتون میخوره.مابقی قطعاتی که نیاز دارید توی سایت سرچ کنید و به سبد خرید اضافه کنید همکارامون براتون ارسال میکنن.موفق باشید

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم