تاچ ال سی دی Blackberry Classic

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
390,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی موبایل Blackberry Classic/ بلکبری کلاسیک قطر 3.5 اینچ دارد و تاچ اسکرین خازنی دارد. رزولوشن صفحه نمایش گوشی Classic معادل 720x720 پیکسل است که منجر به ارائه ی تراکم پیکسل 294ppi می گردد. نسبت صفحه نمایش این گوشی به مساحت بدنه ی آن 40.8 درصد می باشد. با خرید تاچ ال سی دی اصل گوشی بلک بری کلاسیک هیچ تغییری در تاچ ال سی دی گوشی خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

شکل مربعی صفحه نمایش این گوشی استفاده کردن از آن را کمی سخت کرده است. واحد ال سی دی این گوشی هوشمند، همه ویژگی های خوب مثل روشنایی خیلی خوب صفحه نمایش، خوانایی زیر نور خورشید و دقت رنگ بالارا با هم دارد. تنها گلایه ی ما در مورد این صفحه نمایش زوایای دید آن است که به خاطر ماهیت IPS نبودن خیلی خوب عمل نمی کند.

خلاصه این که، صفحه نمایش BlackBerry Classic کاملا خوب است تا زمانی که این گوشی را به عنوان دستگاه اصلی برای پخش ویدئوهای خود نپندارید. با این حال در استفاده ی معمولی روزمره مثل گشت و گذار در شبکه های اجتماعی و...راضی کننده خواهد بود. سیستم عامل 10.3.1 بلک بری امکان تنظیمات صفحه نمایش و متعادل کردن رنگ سفید را فراهم کرده است. اگر صفحه نمایش گوشی شما رنگ سفید سرد یا گرمی دارد به راحتی می توانید به قسمت تنظیمات رفته و آن را اصلاح کنید.

با در نظر گرفتن خصوصیات صفحه نمایش گوشی BlackBerry Classic، کارکردن با آن برای بسیاری از کاربران مخصوصا آن هایی که قبلا از گوشی های سطح پایین تر بلک بری یعنی BlackBerry Bold و BlackBerry Curve استفاده کرده اند رضایت بخش خواهد بود. اگر قبل از این که گوشی BlackBerry Classic را انتخاب کنید، گوشی موبایل BlackBerry Q10 را در دست گرفته باشید هیچ مشکلی با کار کردن گوشی Classic نخواهید داشت. در واقع اگرچه گوشی «کلاسیک» تراکم پیکسل کمتری ارائه می دهد اما مساحت صفحه نمایش آن بهبود یافته است.

صفحه نمایش مربعی این گوشی برای خواندن به اندازه ی کافی روشن، برای ارسال ایمیل واکنشگرا و برای وبگردی کاملا خوب است. از آن جایی که سایز صفحه نمایش این گوشی به اندازه ی گوشی Passport نیست، گوشی Classic برای خواندن و ویرایش کردن متون به اندازه ی آن خوب نیست اما یک تجربه ی قابل قبول ارائه می  دهد و فقط در تماشای فیلم، بازی کردن و مشاهده ی عکس ها بی عیب عمل نمی کند. به هر حال اگر از این که دو سوم صفحه نمایش با حاشیه های سیاه احاطه شده باشد بیزار هستید این گوشی را نخرید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 3

اندازه صفحه نمایش

3.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

720 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

294 پیکسل بر اینچ

تکنولوژی صفحه نمایش

Capacitive

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم