برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی BlackBerry Dtek60

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 1,200,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی BlackBerry Dtek60/ بلک بری دی تک 60 قطر 5.5 اینچ دارد و تاچ اسکرین آن از نوع خازنی AMOLED می باشد که روزلوشن صفحه نمایش 1440* 2560 دارد. تراکم پیکسل Dtek60 معادل 534ppi است. با خرید تاچ ال سی دی اصل بلک بری dtek60 هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

این گوشی صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع quad HD آمولدی و مقاوم در برابر لکه دارد. بخش مقاوم در برابر لک آن کاملا مناسب است. اگرچه این گوشی صفحه لغزنده ای دارد و ما انتظار نداشتیم که نسبت به دیگر صفحه نمایش های شیشه ای اثر انگشت قابل توجهی روی آن مشاهده شود، ولی گاه به گاه متوجه اثر انگشت روی آن می شوید.

تراکم پیکسل این گوشی 534ppi می باشد و یعنی کیفیت صفحه نمایش آن کاملا خوب است و تنها کارشناسان مشکل پسند هستند که از آن می توانند ایراد بگیرند. رنگ های آن به اندازه ی گوشی هایی مانند OnePlus 3 که صفحه نمایش آمولد دارد زنده و پرطراوت نیستند. اما DTEK60 رنگ های واقعا دقیقی ارائه می دهد.

قیمت خرید فروش تاچ ال سی دی بلک بری dtek60

اولین باری که گوشی DTEK60 را مورد استفاده قرار دادیم متوجه شدیم که صفحه نمایش بسیار حساسی دارد. اغلب هنگامی که جعبه اپلیکیشن ها را اسکرول می کردیم به طور تصادفی اپلیکیشنی انتخاب و باز می شد. عجیب است که این خصوصیت بعد از دو روز استفاده از گوشی خود به خود رفع شد و ما بعد از آن با مشکلی برنخوردیم.

گذشته از وزن گوشی، طراحی DTEK60 یکی از اولین چیزهایی است که توجه شما را به خود جلب می کند. ظاهر آن زیبا و شبیه گوشی های پریمیوم است. وزن این گوشی 165 گرم است و این به خاطر آن است که بیشتر متعلقات آن از جنس شیشه است و ما معتقدیم که وزن سبک آن ظاهر درجه یکی به آن داده است.

قسمت جلوی گوشی به نظر می رسد که کمی انحنا داشته باشد. اما وقتی که از نزدیک آن را بررسی کنید متوجه می شوید که واقعا منحنی نیست بلکه صفحه نمایش ضد لک و کشیده ی آن اندکی پایین کشیده شده است که همین از نظر ظاهری آن را انحنا دار نشان می دهد.

در روشنایی کامل، این یکی از روشن ترین صفحه نمایش هایی است که ما تا کنون در بین گوشی های بلک بری مشاهده کرده ایم و حتی روشنایی آن از گوشی BlackBerry Priv نیز بالاتر است که این امر بسیاری از افراد را متعجب می کند. کلا از این نظر نمی توان از گوشی  DTEK60 ایراد گرفت مگر این که خوانایی آن زیر نور مستقیم خورشید را در نظر بگیریم. واقعیت این است که از خوانایی صفحه نمایش این گوشی در زیر نور مستقیم خورشید کاسته می شود مگر این که روشنایی آن را بالا ببرید که این امر باتری آن را شدیدا مصرف میل کند. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

نوع صفحه نمایش

AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2560 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

534 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم