BlackBerry    /    خانه

تاچ ال سی دی BlackBerry Leap

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
145,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی BlackBerry Leap/بلک بری لیپ قطر 5 اینچ دارد و تاچ اسکرین آن خازنی می باشد. رزولوشن صفحه نمایش بلکبری Leap برابر 720x1280 پیکسل است که منجر به ارائه تراکم پیکسل 294ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصل بلک بری لیپ هیچ تغییری در صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

گوشی Leap در مارس 2015 با ابعاد 144 x 72.8 x 9.5 mm میلی متر و وزن 170 گرم به بازار عرضه شد. ما صفحه نمایش این گوشی را بررسی کردیم و دریافتیم که صفحه نمایش کاربردی و مفیدی دارد ولی چند نکته منفی کوچک هم داشت.

نسبت کنتراست این پنل خیلی خوب است بنابراین زوایای دید آن نیز کاملا مناسب می باشد و از این رو همزمان چند کاربر می توان روی صفحه نمایش آن فیلم تماشا کنند. متاسفانه در این گوشی پیکسل ها به صورت رزولوشن نسبتا پایین 1280×720 پیکسل در صفحه 5 اینچی آن پخش شده اند که منجر به اندکی تاری در اطراف لبه ها می شود.

قیمت خرید فروش تاچ ال سی دی بلک بری Leap

به علاوه، خوانایی صفحه نمایش گوشی Leap در زیر نور آفتاب می توانست کمی بهتر باشد. تابش خیره کننده صفحه نمایش براق گوشی Leap  مشاهده متون روی آن را در زیر نور آفتاب نسبتا سخت می کند.

در زیر میزان خوانایی صفحه نمایش بلک بری leap در زیر نور آفتاب با دیگر گوشی ها مقایسه شده است. 

قیمت خرید تاچ ال سی دی BlackBerry Leap

اما از نظر مقایسه ای، به نظر ما کسی که می خواهد از گوشی های دیگری بلکبری چون BlackBerry Z10، BlackBerry Z3 و حتی BlackBerry Z30 به گوشی Leap تعویض داشته باشد، از صفحه نمایش آن کاملا راضی خواهد بود. حتی زمانی که آن را در سطح میانه گزینه های صرفه جویی باتری تنظیم می کنیم، هنوز هم صفحه نمایش آن کاملا خوب و بی عیب به نظر می رسد. اشتباه نکنید گوشی بلکبری پاسپورت با تراکم پیکسلی 453ppi و رزولوشن 1440x1440 نمی تواند گوی رقابت را از گوشی های بلک بری 10 برباید اما صفحه نمایش گوشی Leap تقریبا با گوشی های با تقاضای بالا همتراز است.

به علاوه، افراد باید بدانند سیستم عامل بلک بری 10.3.1 برای شما امکان کمی تنظیم صفحه نمایش و متعادل کردن رنگ سفید روی گوشی Leap را فراهم کرده است. اگر می خواهید گوشی تان رنگ سفید سردتر یا گرم تری داشته باشد، به سادگی می توانید به قسمت تنظیمات دمای رنگ بروید و آن را به گونه دلخواه تان تغییر دهید.

در حالی که دو گوشی سال گذشته یعنی BlackBerry Passport و BlackBerry Classic برای طرفداران صفحه کلید QWERTY ساخته شده بود، گوشی BlackBerry Leap آن کاربرانی را هدف قرار داد که یک گوشی هوشمند تمام لمسی ارزان قیمت با طراحی مدرن و قدرتمند می خواستند. با این اقدام بلکبری، گوشی BlackBerry Leap  به طور ویژه ای برای حرفه ای های موبایلی ساخته شد که به گوشی هوشمندشان به عنوان یک ابزار بهره وری قدرتمند و با دوام که بتواند برقراری ارتباطات مهم را در همه زمان ها تامین کند می نگریستند.

آخرین گوشی تمام لمسی که توسط بلکبری عرضه شده بود گوشی بلک بری Z3 بود که درسال 2014 راه اندازه ی شده بود. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5 اینچ

رزولوشن صفحه (پیکسل)

720x1280 پیکسل

تراکم پیکسلی صفحه

294ppi

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم