برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی BlackBerry Priv

تعویض تاچ ال سی دی بلک بری پرایو در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل یک ساعته انجام می‌شود

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
فریم (قاب دور تاچ)
  • با فریم
قیمت محصول با هزینه تعویض: 1,800,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی BlackBerry Priv/بلک بری پرایو قطر 5.4 اینچ دارد و نیز تاچ اسکرین AMOLED با رزولوشن Quad HD دارد که نتیجه ی آن تراکم پیکسل 540ppi می شود. با خرید تاچ ال سی دی اصل بلکبری Priv هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

رنگ ها در این صفحه نمایش خیلی کسل کننده و یا خیلی فانتزی نیستند. روشنایی آن خوب است و علمکرد قابل قبولی در فضای بیرون ارائه می دهد و به خاطر رزولوشن QHD که دارد تصاویر کاملا واضح و شفاف به نظر می رسند.

در این مقاله میخوانیم: علت سیاه شدن صفحه نمایش گوشی های اندرویدی چیست؟

در زیر میزان خوانایی صفحه نمایش بلک بری priv با دیگر گوشی ها مقایسه شده است. 

قیمت خرید فروش و مشخصات تاچ ال سی دی بلکبری Priv

جالب توجه است که بلکبری برای گوشی Priv صفحه نمایش منحنی انتخاب کرده است. شما چنین ویژگی را از یک گوشی بلکبری انتظار ندارید اما ما از این شرکت به خاطر شناختن این نیاز زیباشناختی قدردانی می کنیم. انحنای آن ظریف اما قابل توجه است. اما شیب این منحنی ها به اندازه لبه های گرد گوشی های سامسونگ گلگسی نیست. انتظار نداشته باشید که این انحناها وظیفه عملکردی داشته باشند. آن ها فقط برای داشتن ظاهر زیباتر طراحی شده اند.

شایان ذکر است که بلکبری Priv از مزیت هایی چون پنل OLED بهره مند است و دارای نمایش محیط(صفحه نمایش اندکی روشن می ماند تا نوتیفیکشن ها را نشان دهد) می باشد. شما همچنین می توانید اندکی رنگ ها را تنظیم کنید که شامل تعادل رنگ سفید(بین سفید گرم و سفید سرد) و شدت رنگ(پر رنگ و کمرنگ) می شوند.

بلک بری با این که عضوی از پرچمدار تمام و کمال بازی ها نیست ولی به شدت تلاش کرده است تا تمام خصوصیات های مناسب را در دسترس قرار دهد از ارائه کردن اندروید ورژن بالا گرفته تا صفحه نمایشی با کیفیت خوب.

صفحه نمایش این گوشی شدت رنگ مناسبی دارد و متون در آن از وضوح بالایی برخوردار می باشند که این ویژگی ها آن را به انتخابی برای انجام کارهای مختلف تبدیل کرده است.

قیمت خرید فروش تاچ ال سی دی بلک بری priv و مشخصات آن

به طور کلی ما از کیفیت بالای صفحه نمایشی که بلک بری در این گوشی تعبیه کرده است راضی هستیم و نه تنها آن لذت بخش است بلکه نشان دهنده ی این است که شرکت بلکبری همچنان در حال تلاش برای پیشرفت کردن است.

جدای از تراکم پیکسلی بالا و کیفیت رنگ خوب، شاسی این گوشی ظاهری بسیار شیک و شسته رفته دارد که شامل لبه های شیشه ای با شیب نرمی در هر دو طرفش می باشد. با این حال آن ها به اندازه گوشی Galaxy S6 Edge انحنا ندارند و نسبت صفحه نمایش به بدنه آن می تواند بهتر باشد . این زمانی که صفحه نمایش روشن باشد بیشتر قابل مشاهده است.

زمانی که صفحه نمایش Priv خاموش باشد، یکپارچگی این صفحه نمایش کاملا پیداست و بیشتر افراد وقتی این گوشی را ببینند با خود می گویند: Wow، این بلک بریه؟!

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

محافظ گوریلا گلس

Corning Gorilla Glass 4

اندازه صفحه نمایش

5.4 اینچ

نوع صفحه نمایش

AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2560 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

540 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم