برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی BlackBerry Porsche Design P9983

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 455,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی BlackBerry Porsche Design P9983/بلک بری پورشه دزاین پی 9983 قطر 3.1 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع Super AMOLED است. رزولوشن این صفحه نمایش 720x720 می باشد که منجر به ارائه تراکم پیکسل 328 ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصل بلک بری پورشه دیزاین p9983 هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

وضوح تصویر گوشی P9983 در مقایسه با صفحه نمایش گوشی Passport خیلی دقیق و تمیز نیست اما صرف نظر از آن، ویژگی لذت بخش و موثری که دارد این است که هیچ  افزایش سایزی در این گوشی انجام نشده است.

به علاوه، به خاطر بهره مندی از مزیت تکنولوژی AMOLED رنگ های بیش از حد اشباع تولید می کند و زوایای دید گسترده ای را ارائه می دهد.

با این حال بهترین ویژگی در مورد این گوشی، کیبورد فیزیکی سبک پرتره آن می باشد که در واقع ردیف چهارمی را فراهم می کند که در خود کلید Sapce و نیز کلید Shift را جا داده است.

قیمت خرید فروش تاچ ال سی دی بلک بری Porsche Design P9983

به نظر ما این دو ویژگی نسبت به طرح گوشی Passport پیشرفت قابل توجهی به شمار می رود. مطمئنا، جای روی صفحه کلید آن تنگ و محدود است اما کلیدها به اندازه کافی بزرگ هستند و برای به سرعت تایپ کردن کلمات به اندازه کافی ریسپانسیو می باشد.

گوشی BlackBerry P9983 با اجرای مستقیم و سریع روی سیستم عامل بلک بری 10.3 سومین مشارکت بلک بری در طرح Porsche می باشد و به نظر ما بهترین آن هاست. همانند گوشی های Passport و Classic، گوشی P9983 نیز رویکرد کیبورد سخت افزاری را در پیش گرفته است که برای بسیاری از وفاداران گوشی های بلک بری ویژگی خوشایندی به نظر می آید.

اساسا، گوشی P9983 همان بلک بری Q10 است منتها با بدنه متفاوت و فضای ذخیره سازی بیشتر. اگرچه گوشی P9983 با بدنه پشتی دارای بافت شیشه ای، خاص و زیبا به نظر می آید، طراحی پورشه نیز انواع مختلفی از رنگ های متفاوت با بافت چرمی آن را نیز عرضه کرده است. پوشش بافت شیشه ای آن ظاهر شیک تر و جذاب تری دارد اما مطمئنا لک های اثر انگشت بیشتر روی آن نمایان می شود.

به نظر می رسد که سایز 3.1 اینچ صفحه نمایش خیلی کوچک باشد اما باید این مقدار می بود تا بتوان کیبورد را در آن جاسازی کرد. تراکم پیکسلی  330ppi آن برای ایمیل و مسیج دادن خوب است اما مسلما برای تماشای فیلم مناسب نیست. اما همچنان صفحه تاچ لمسی حساس و دقیقی دارد. تنها بخشی که می توان گفت گوشیPorsche design P9983 در آن عملکرد خوبی از خود نشان نمی دهد بحث روشنایی آن است که باعث می شود در فضای بیرون تمرکز کردن روی صفحه نمایش سخت باشد و استفhده از آن زیر نور خورشید با مشکل روبرو شود. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

3.1 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

720 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

328 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم