برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی BlackBerry Porsche Design P9982

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 370,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی BlackBerry Porsche Design P9982/ بلک بری پورشه دیزاین پی 9982 قطر 4.2 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع خازنی می باشد. رزولوشن صفحه نمایش P9982 برابر 768x 1280 پیکسل است که منجر به ارائه تراکم پیکسل 355ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصل گوشی بلک بری پورشه دیزاین P9982 هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

صفحه نمایش آن تمیز و شفاف است و زوایای دید مناسب و معقولی ارائه می دهد اگرچه زمانی که به صفحه نمایش های فول اچ دی امروزی توجه کنید که هزینه آن ها کمتر از نصف آن می باشد در نهایت گوشی P9982 را از این نظر دارای کم و کاستی هایی می بینید.

این احساس زمانی تقویت می شود که متوجه می شوید گوشی Porsche Design P9982 هنوز با پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی گوشی Z10 کار می کند و هیچ چیپ ست چهارهسته ای ارائه نمی دهد. 

تاچ ال سی دی گوشی موبایل بلک بری Porsche Design P9982

طراحی گوشی Porsche Design P9982

از نظر طراحی، گوشی پورشه دیزاین P9982 با چانه برجسته تر در زیر صفحه نمایش که جنس آن به جای پلاستیک از استیل ضدزنگ ساخته شده است و نسبت به گوشی که براساس آن ساخته شده گوشه دارتر است. این قاب فلزی روی جوانب گوشی P9982 کشیده شده است و در قسمت بالایی گوشی جوانب استیلی به هم می رسند.

این نوعی از طراحی می باشد که ما پیش تر در مورد آن روی گوشی های z10 و Z30 نیز رضایت نداشتیم چرا که آن فضا و وزن اضافی به گوشی اضافه می کند بدون این که عملکرد خاصی از طریق آن ارائه شود و فقط برای درج لوگوی Porsche Design از آن استفاده شده است.

فروش تاچ ال سی دی بلک بری Porsche Design P9982

در هر دو طرف و در سمت پایین گوشی P9982 مربع کوچکی وجود دارد که آرم Porsche Design روی آن حک شده است که یادآور می شود که این گوشی BlackBerry Z10 نیست. 

ابعاد این گوشی  131x 65.6 x 9.5 میلی متر است که اندکی بلندتر و ضخیم تر از Z10 می باشد عرض آن یکی است.

گوشی P9982 به خوبی در دست جا می گیرد و وزن متعادل 140 گرم را دارد که دو ویژگی باعث می شود که این ظاهری همچون گوشی های درجه 1 داشته باشد.

با این حال این گوشی در سطح آن چه از برچسب قیمتش انتظار می رود نیست و ما استدلال خواهیم کرد که گوشی های HTC One و  iPhone 5S مشابه با آن یا شاید هم اندکی بهتر از P9982 هنگام قرار گرفتن در دست می باشند.

قاب استیلی ضد زنگ آن بدین معناست که این گوشی محکمی است و چرم ایتالیایی روی بدنه پشتی آن در عین حال که زیبایی و جذابیت آن را افزایش می دهد برای دست گرفتن و نگه داشتن گوشی نیز کاربردی است. البته به نظر می رسد که جنس آن به گونه ای است که به آسانی می تواند آسیب ببیند.

اگر چرم بدنه پشتی این گوشی خراب شد می توانید آن را عوض کنید و این یعنی هزینه اضافه دیگری در این جا مورد نیاز است.

سخت افزار گوشی  Porsche Design P9982

در زیر بدنه پشتی آن، باتری قابل تعویضی وجود دارد که همانند گوشی Z10 ظرفیت 1800 میلی آمپر ساعت دارد. اگرچه این بار روی باتری آن اسم Porsche Design حک شده است. بلک بری ادعا می کند که این گوشی برای استفاده 9 ساعت خوب است.

به علاوه دستری به اسلات میکروSD وجود دارد که می تواند حافظه داخلی را تا 64 گیگ افزایش دهد و نیز پورت میکروسیم وجود دارد که فقط زمانی که باتری را دربیاورید در دسترس می باشد و این کمی آزار دهنده است. این مخصوصا برای کسانی زحمت دارد که مرتب سیم کارت عوض می کنند مانند تجار بین المللی و مشتریان خاصی که این گوشی آن ها را هدف قرار داده است.

در حقیقت گوشی P9982 خصوصیاتی عینا شبیه گوشی Z10 دارد به جز یک چیز و آن حافظه داخلی می باشد که از 16 گیگ به 64 گیگ ارتقا یافته است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

4.2 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 768

تراکم پیکسلی صفحه

355 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم