برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Htc U Ultra

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

  • تاچ ال سی دی اچ تی سی یو اولترا HTC U Ultra از نوع Super LCD5 با اندازه 5.7 اینچ است. تعویض این صفحه نمایش در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران یک‌ساعته انجام می‌شود. قیمت تاچ ال سی دی اچ تی سی U Ultra به همراه اجرت تعویض است.
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
قیمت محصول با هزینه تعویض: 660,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی موبایل HTC U Ultra

این گوشی دارای دو صفحه نمایش است که صفحه نمایش اصلی آن 5.7 اینچ، Super LCD5 و رزولوشن (QHD (1440x2560 پیکسل است. صفحه نمایش دوم نیز رزولوشن 160x1040 پیکسل دارد که 400 پیکسل از رزولوشن افقی آن کم شده تا جا برای قرار گیری دوربین سلفی فراهم شود.

مشخصات تاچ ال سی دی اچ تی سی یو اولترا HTC U Ultra

ویژگی های ساختاری صفحه نمایش این گوشی تقریبا مشابه تاچ ال سی دی ال جی V20 است ا این تفاوت که گوشی U Ultra پنل متفاوتی دارد.

نسبت کنتراست این صفحه نمایش

متاسفانه نسبت Contrast این گوشی پایین و حدود 1000:1 است در حالی که این نسبت برای V20 کمی بیشتر می باشد. هم چنین سطح تیرگی این گوشی قابل مقایسه با تاچ ال سی دی HTC 10 evo نیست.

ماکزیمم نور تاچ ال سی دی HTC U Ultra در حالت Manual حدود 430nits است (کمی پایین تر از V20) و با سوئیچ کردن حالت آن نهایتا تا 500nits می رسد در حالی که این عدد برای گوشی V20 از 600nits بیشتر می باشد.

نسبت کنتراست تاچ ال سی دی htc u ultra

علاوه بر موارد ذکر شده، اگر با یک زاویه به صفحه نمایش گوشی های HTC نگاه کنید مقداری جابجایی رنگ خواهید دید یا به عبارتی دیگر رنگ ها شیفت پیدا می کنند در حالی که صفحه نمایش V20 این ویژگی را ندارد.

اگر چه گوشی اچ تی سی یو اولترا Contrast خیلی خوبی ندارد ولی قابلیت خوانا بودن آن زیر نور خورشید هم ردیف تاچ ال سی دی های LG می باشد که یکی از بهترین صفحه نمایش های LCD هستند. همان گونه که در شکل زیر می بینید نسبت Contrast نور خورشید این گوشی نزدیک به نسبت Contrast تاچ و ال سی دی آیفون 7Plus می باشد که یعنی از این نظر با تاچ و ال سی دی قوی روبرو هستیم

وضوح رنگ صفحه نمایش اچ تی سی U Ultra زیر نور خورشید

وضوح رنگ تاچ و ال سی دی HTC U Ultra زیر نور خورشید

وضوح رنگ این گوشی خیلی خوب نیست و متوسط و ماکزیمم deltaE آن در حالت Default به ترتیب 6.1 و 10.7 هستند. ما سعی کردیم با تغییر دادن دمای رنگ ها وضوح آن ها را بهبود بخشیم به نحوی که تنظیمات گوشی را به سمت دماهای گرم تر بردیم که نتیجه ی آن متوسط و ماکزیمم 4.6 و 8.8 بود.

نتایج بدست آمده در مقایسه با گوشی LG V20 قابل قبول هستند ولی هنوز پایین تر از گوشی های پرچم دار زیادی در این کلاس می باشد. معمولا ما نگران وضوح رنگ نیستیم و تنها خواهان حق انتخاب و آپشن های متغیر هستیم تا بتوانیم مطابق سلیقه مان گوشی را تنظیم کنیم.

نور صفحه نمایش این گوشی برای استفاده در شب تا 5nits کم می شود و در تنظیمات آن گزینه ای برای فیلتر رنگ های آبی منتشر شده از گوشی وجود دارد که می توانید در شب آن را فعال کنید تا راحت تر بخوابید.

صفحه نمایش ثانویه قابلیت تنظیم شدن به صورت Always-On را دارد یا می توانید فقط زمانی که صفحه نمایش اصلی روشن است آن را فعال کنید (یا زمانی که صفحه نمایش اصلی خاموش است). تنظیمات و گزینه های زیادی در این قسمت برای شما وجود ندارد مثلا نوار جدا گانه برای تنظیم نور صفحه نمایش دوم وجود ندارد یا راهی برای برنامه ریزی کردن صفحه نمایش دوم به منظور خاموش شدن در هنگام شب وجود ندارد.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.7 اینج

نوع صفحه نمایش

Super LCD 5

رزولوشن صفحه (پیکسل)

2560 × 1440

تراکم پیکسلی صفحه

513 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1398-03-11

قیمت بالاتر نسبت به تعمیرکاران دیگر.تاخیر بسیار بالا در تعمیرات و ارسال کالا .پاسخ دهی بسیار ضعیف

محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم