برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ ال سی دی Huawei Honor 7

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
390,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی گوشی موبایل Huawei Honor 7

گوشی هوآوی Honor 7 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080x1920 پیکسل است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. تراکم پیکسلی این گوشی نیز حدود 424ppi می باشد و الگوی قرارگیری پیکسل ها بر روی این نمایشگر نیز ماتریس شناخته شده ی RGB می باشد که در شکل زیر نشان داده شده است. مشخصات نمایشگر این گوشی تقریبا مشابه تاچ ال سی دی هواوی honor 8 است.

مشخصات تاچ ال سی دی Huawei Honor 7

کنتراست صفحه نمایش

نسبت کنتراست نمایشگر این گوشی 1398:1 است که نسبت خوبی می باشد، نتایج تست ما نیز این نسبت را نشان داد. هم چنین پنل LCD این گوشی تیرگی خاصی دارد به نحوی که ماکزیمم نور آن حدود 436nits می باشد. بنابراین برای کار با گوشی در محیط های روشن مشکلی نخواهید داشت. در ضمن مینیمم نور نمایشگر این گوشی حدود 9nits است که نسبتا ضعیف بوده و نشان از نامناسب بودن گوشی برای استفاده ی مداوم در شب یا محیط های کم نور می باشد. با مقایسه ی این گوشی و Honor 8 متوجه می شویم که مینیمم و ماکزیمم نور نمایشگر گوشی فوق کمتر است.
این گوشی از نظر قابلیت خوانا بودن زیر نور خورشید عملکرد نسبتا ضعیفی دارد به نحوی که نسبت کنتراست آن در این حالت حدود 2.4 می باشد. بنابراین بهتر است در زیر نورخورشید یا محیط های روشن، نور نمایشگر را در ماکزیمم آن بگذارید. در واقع نتیجه ی بدست آمده برای این گوشی پایین تر از حد متوسط می باشد. برای مقایسه این نسبت برای گوشی Honor 8 حدود 3.5 است.

دمای رنگ صفحه نمایش Huawei Honor 7

یکی دیگر از پارامترهایی که در مورد صفحه نمایش گوشی ها اندازه گیری می شود دمای رنگ است که توازن بین رنگ های قرمز و آبی را در صفحه نمایش نشان می دهد. دمای رنگ ایده آل برای نمایشگر ها 6500 کلوین در نظر گرفته می شود و اگر نمایشگری دارای دمای بالاتر از 6500 کلوین باشد اصطلاحا به آن نمایشگر مایل به آبی (سردتر بودن ظاهر رنگ ها) گفته می شود و اگر این عدد کمتر از 6500 کلوین باشد آن را نمایشگر متمایل به قرمز (گرم تر بودن ظاهر رنگ ها) در نظر می گیرند. نتایج تست ما نشان داد این عدد برای نمایشگر فوق حدود 7682 کلوین است که دمای متوسطی بوده ولی نسبت به گوشی هایی چون Honor 8 یا Honor 9 به مراتب بهتر است. مقدار گامای ثبت شده برای این صفحه نمایش نیز 2.14 است که خوب بوده و نشان از روشنایی کافی آن حین نمایش رنگ ها و سایه ها می باشد (مقدار گامای ایده آل 2.2 است).

بیشتر بخوانید: رایج ترین مشکلات گوشیهای هواوی و راه حل برطرف کردن آن

پارامتر دیگر deltaE یا متوسط عدم تطابق رنگ ها (قرمز، سبز، آبی و فیروزه ای، ارغوانی، زرد) در صفحه نمایش است که برای گوشی فوق عدد 5.1 ثبت شده است که نتیجه ی متوسطی است. این پارامتر بیشتر جنبه ی مقایسه ای دارد و اعداد کمتر از 2.0 به عنوان ایده آل در نظر گرفته می شوند. برای مقایسه این عدد برای تاچ و ال سی دی Honor 8 و Honor 10 به ترتیب 5.26 و 1.57 می باشد. اگر این پارامتر را برای رنگ خاکستری بررسی کنیم و عدم تطابق پرده های متفاوت خاکستری رنگ را اندازه گیری کنیم آنگاه deltaE بدست آمده در این حالت حدود 5.61 خواهد بود که نتیجه ی متوسطی است. در واقع نتیجه ی بدست آمده برای این گوشی در مقایسه با سایر گوشی های جدید هوآوی مانند P20 و Mate 20 اصلا خوب نیست. در کل این تست نشان می دهد که کیفیت نمایش رنگ های مختلف بر روی نمایشگر این گوشی خیلی به حالت واقعی نزدیک نیست.

وضوح رنگ صفحه نمایش هواوی Huawei Honor 7

چارت وضوح رنگ ها بر روی نمایشگر این گوشی را در شکل زیر مشاهده می کنید. این چارت نشان می دهد که نمایشگر گوشی تا چه اندازه رنگ ها را طبیعی نشان می دهد. ردیف پایین رنگ های مرجع یا هدف را نشان می دهند در حالی که ردیف بالا رنگ های اندازه گیری شده یا واقعی را نشان می دهند. همان طور که می بینید رنگ های اندازه گیری شده توسط این نمایشگر خیلی به حالت واقعی نزدیک نیستند و کمی سرد نیز به نظر می رسند که موید نتایج تست متوسط deltaE می باشد. البته نمایشگر های هوآوی در این زمینه خیلی خوب نیستند و اصلا قابل مقایسه با گوشی های آیفون و سامسونگ نمی باشند.

وضوح رنگ تاچ ال سی دی هواوی honor 7

تعویض تاچ ال سی دی هواوی Honor 7 در دفتر ماکروتل

این صفحه نمایش در دفتر تعمیر موبایل ماکروتل زیر 20 دقیقه تعویض می‌شود. بعد از تعویض، گوشی شما از نظر کارایی و کیفیت تصویر به حالت اولیه خود بر می‌گردد. قیمت اعلام شده برای تاچ ال سی دی Huawei Honor 7 به همراه اجرت تعویض است.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.2 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS-NEO LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

424 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم