برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ و ال سی دی گوشی موبایل Huawei Honor 6 Plus

تعویض تاچ ال سی دی هواوی آنر 6 پلاس در دفاتر تعمیرات موبایل ماکروتل یک ساعته انجام می‌شود.

قیمت صفحه نمایش Huawei Honor 6 plus به همراه هزینه تعویض است.

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • طلایی
190,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

بررسی تاچ ال سی دی Huawei Honor 6 Plus

تاچ ال سی دی Huawei Honor 6 Plus/هواوی هنور 6 پلاس قطر 5.5 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع IPS LCD خازنی می باشد. رزولوشن صفحه نمایش آن 1080x1920 است که منجر به تراکم پیکسل 401ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصل honor 6 plus هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

صفحه نمایش Full HD گوشی هواوی P8 برای ما رضایت بخش بود و تعجب نمی کنیم که اگر پنلی شبیه به آن درون گوشی Honor 6 Plus به کار رفته باشد. کیفیت آن به خصوص با توجه به قیمتش فوق العاده است. ممکن است فکر کنید که ما داریم تعاریف اغراق آمیزی در مورد این گوشی بیان می کنیم اما در یک نگاه، صفحه نمایش IPS LCD گوشی Honor 6 Plus در برابر صفحه نمایش Quad HD سوپر AMOLED گوشی موبایل Galaxy S6 قابل قیاس به نظر می رسد. این پرچمدار هواوی در حفظ دقت رنگ و نمایش تن رنگ های سفید خوب عمل کرده است. با این که صفحه نمایش آن از نوع LCD است ولی توانسته است تن رنگ های سیاه را تیره نگهدارد. رنگ های سیاه گوشی Honor 6 Plus همانند گوشی P8 از تیرگی خوبی برخوردار هستند. به خاطر وجود سطح روشنایی اندکی بالاتر، شما حتی با نسبت کنتراست بهتری مواجه می شوید. این گوشی توانسته است در گروه مقایسه ای ما جزو بهترین ها باشد و فقط رقبای آن که صفحه نمایش OLED دارند توانسته اند از آن جلو بزنند.

ما دقت رنگ این گوشی را با طیف سنج عکس و نرم افزار CalMAN بررسی کردیم. درجه ی خاکستری آن سریعا مقدار اندکی رنگ آبی را نشان می دهد و  درجه انحراف از مقدار ایده آل بالایی دارد که بیش از 7 درجه می باشد. وضعیت مشابهی در نرم افزار ColorChecker نیز مشاهده شد که نشان می داد متوسط انحراف +Honor 6 در آن اندکی بهتر است. اما این میزان درجه ی انحراف در عمل هیچ مشکلی به وجود نمی آورد. شما می توانید حتی پنل صفحه نمایش خود را بسته به ترحیجات خودتان با استفاده از تعادل رنگ سفید دستی تغییر دهید.

قابلیت های  +Honor 6 در فضای باز کاملا معقول و مناسب بود. انعکاس ها توسط تکنولوژی LTPS صفحه نمایش آن کاهش یافته بودند و کنتراست بالا باعث می شد که قابلیت دید خوبی حتی در محیط های پرنور داشته باشد. اما هنوز هم دیدن فیلم در زیر نور مستقیم خورشید با این گوشی امکان پذیر نیست اما این مشکلی است که اکثر گوشی های موبایل با آن درگیر هستند.

ثبات زوایای دید پنل LTPS درون گوشی +Honor 6 عالی است. رنگ ها از هر زاویه ای که نگاه شوند ثابت و بدون تغییر هستند و هیچ محو شدگی رنگی اتفاق نمی افتد. تنها زمانی که صفحه نمایش آن را از زوایای شدید یا بالا یا پایین نگاه کنید اندکی اثر تابش را مشاهده می کنید. 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5.5 اینچ

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1920 × 1080

تراکم پیکسلی صفحه

401 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (0)

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم