برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
Huawei    /    خانه

تاچ و ال سی دی Huawei Y6

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ
  • مشکی
390,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی Huawei Y6/هواوی وای 6 قطر 5 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع IPS LCD می باشد. رزولوشن صفحه نمایش هواوی y6 معادل 720x 1280 پیکسل است که منجر به تراکم پیکسل 294ppi می گردد. با خرید تاچ ال سی دی اصلی هواوی Y6 هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر صفحه نمایش خود نمی بینید و همچون سابقش خواهد شد.

صفحه نمایش 5 اینچی هواوی وای 6 توسط حاشیه ی ضخیمی احاطه شده است که باعث می شود گوشی بزرگتری به نظر برسد و از نظر ابعادی ظاهری شبیه گوشی ال جی جی 3(LG G3) پیدا کند.

ضخامت 8.5 میلی متر آن هوشمندانه انتخاب شده است و وزن و قالب بندی آن طوری است که به خوبی با ساختار دست هماهنگ می شود. ظاهر خوب آن بیشتر به خاطر درب پشت براق سفید رنگی است که لغزنده است و به راحتی لکه های کثیف را نشان می دهد.

مشخصات تاچ ال سی دی هواوی Y6 و خرید آن

صادقانه بگوییم که این صفحه نمایش به اندازه ی صفحه نمایش AMOLED سامسونگ کیفیت ندارد و در شرایطی که نور خورشید زیاد باشد صفحه نمایش آن نمی تواند روشنایی مورد نیاز را تامین کند. درست است که رزولوشن Huawei y6 چندان قابل توجه نیست اما تراکم پیکسل 294 به هیچ وجه آزار دهنده نیست.

به نظر کاربران یک عیبی که این گوشی دارد این است که دکمه های لمسی آن در زیر صفحه نمایش می باشد. آن ها نور پس زمینه ندارند و کاربری که تازه این گوشی را گرفته است به سختی می تواند حتی در روز روشن دکمه های آن را پیدا کند. درست است که این عیب بزرگی نیست اما از آن جایی که هیچ دکمه ی مکانیکی(البته به غیر از آخرین مدل دکمه ی پاور گوشی) برای جست و جو وجود ندارد ممکن است بسیار آزار دهنده باشد. این مورد قطعا باید در مدل های بعدی اضافه شود.

تاچ ال سی دی huawei y6 مشخصات و قیمت خرید

هواوی Y6 طراحی کاملا مناسبی دارد. ابعاد آن 143.5x 72.1 x 8.5 می باشد و وزن 155 گرم را دارد که اندکی سنگین به نظر می رسد.

ناگفته نماند که صفحه نمایش 5 اینچی Y6 صرف نظر از لبه های براق طلایی اش باعث می شود به خوبی با ساختار دست هماهنگ می شود.

این گوشی با دو رنگ در بازار عرضه می شود سفید و مشکی. ظاهر آن زیبا و شیک و جمع و جور است اما متاسفانه طراحی آن خیلی جدید نیست.

صفحه نمایش گوشی 70 درصد بخش جلویی گوشی را پوشانده است در حالی که دکمه های آن مجازی هستند و در داخل صفحه نمایش تعبیه شده اند.

طبق معمول در قسمت بالایی جلوی گوشی بلندگوشی گوشی و دوربین به همراه چراغ های نوتیفیکیشن وجود دارد.

گوشی موبایل Huawei Y6 در تاچ و ریسپانسیو بودن مشکلاتی دارد چرا که زمان واکنش آن کند است و نسبت به دیگر گوشی ها تاچ چسبنده تری دارد. با این حال این صفحه نمایش نسبت به قیمتی که دارد مناسب است.  

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5 اینچ

رزولوشن صفحه (پیکسل)

720×1280

تراکم پیکسلی صفحه

294 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1396-01-18

سلام.من طلایی رو می خوام.هواوی هم بدرد نمی خوره ، خدمات پس از فروشش ضعیفه :( .حالا شانس بد من، تاچ و lcd این y6 po گیر نمیاد... دفعه دیگه گوشی huawei نمی خرم چون نه اپدیت اندروید میده بیرون و هم خدمات پس از فروشش ضعیفه اه اه

محصولات مرتبط

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم