برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تاچ و ال سی دی نوکیا لومیا Nokia Lumia 1320

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
340,000 تومان
ناموجود
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ ال سی دی nokia lumia 1320/ نوکیا لومیا 1320 قطر 6 اینچ دارد و ال سی دی آن از نوع IPS LCD می باشد که رزولوشن 720p و تراکم پیکسل 245ppi را ارائه می کند. با خرید تاچ ال سی دی اصلی lumia 1320 هیچ تغییری در کیفیت و ظاهر گوشی خود نخواهید دید و همچون سابقش خواهد شد. این ال سی دی از تکنولوژی ClearBlack نوکیا بهره مند است که به عنوان فیلترهای پلاریزه گر نور عمل می کند و تابش خیره کننده ی آن را کاهش می دهد. به علاوه لایه ی Gorilla Glass 3 در روی صفحه نمایش آن پوشیده شده است و عجیب آن است که لومیا 1520 صرفا محافظ صفحه نمایش نسل دوم را دارد نه این یکی را. با این حال برای محکم کاری و برای محافظت بیشتر صفحه نمایش می توانید قاب محافظ صفحه آن را نیز تهیه کنید. 

خرید تاچ ال سی دی lumia 1320

صفحه نمایش خازنی لومیا 1320 تکنولوژی لمسی فوق العاده حساس را ارائه می کند که به کاربر اجازه می دهد حتی بتواند با صفحه نمایش خود از طریق دستکش هم کار کند. فقط برای استفاده از این ویژگی مطمئن شوید که آن را در منوی تنظیمات فعال کرده اید چرا که به طور پیش فرض غیرفعال است تا باتری کمتری مصرف شود.

گزینه ی خوب دیگری که لومیا 1320 دارد پروفایل رنگ لومیا می باشد. آن دو اسلایدر برای تغییر تنظیمات دارد یکی دمای رنگ که بازه ی سرد، طبیعی و گرم را دارد و شدت رنگ که از طبیعی تا درخشان متغیر می باشد.

ویژگی های صفحه نمایش lumia 1320

حالت Glance صفحه نمایش نوکیا باعث می شود که ساعت و آیکون های نوتیفیکیشن هنگام قفل صفحه نمایش قابل مشاهده باشند. این می تواند برای مدت اندکی بعد از قفل صفحه تنظیم شود یا به طور متناوب روشن یا خاموش شود یا این که همیشه روشن باشد. یک تنظیم «همیشه روشن» دیگر نیز برای زمانی که گوشی در حال شارژ شدن است وجود دارد. حالت شب به شما اجازه می دهد که رنگ های مختلفی را برای صفحه نمایش Glanc خود استفاده کنید از جمله قرمز، سبز یا آبی چرا که تنظیمات آن در حالت پیش فرض رنگ سفید است که برای چشم های خواب آلود زیادی روشن و پرنور است.

ویژگی های تاچ ال سی دی lumia 1320

یکی از گزینه های جدید در GDR3 قفل چرخش صفحه نمایش است که یک ویژگی مهم برای هر فبلت است اما متاسفانه تنها راه دسترسی آن منوی تنظیمات می باشد و شما مجبور هستید برنامه ای را که در حال استفاده از آن هستید را ترک کنید و به منوی تنظیمات بروید. هیچ راه میانبر و سریعی برای این گزینه وجود ندارد(این مشکلی رایج برای هر تنظیمات در ویندوز فون می باشد).

صفحه نمایش lumia 1320 در بین فبلت ها بیشترین وضوح را ندارد. رزولوشن 720p برای صفحه نمایش کشیده ی 6 اینچی کمی اندک است اما واقعا خیلی هم بد نیست. شما می توانید به راحتی کتاب ها را در صفحه نمایش لومیا 1320 بخوانید و وب سایت ها را مشاهده کنید. ولی به هر حال به اندازه ی صفحه نمایش های گلگسی نوت 3(Note 3) یا lumia 1520 خوب نیست.

در جدول زیر میزان روشنایی صفحه نمایش lumia 1320 با سایر گوشی ها مقایسه شده است. همانطور که می بینید روشنایی صفحه نمایش لومیا 1320 در 100% روشنایی از گوشی موبایل  Sony Xperia Z Ultra تنها اندکی بیشتر است و تقریبا می توان گفت که یکسان هستند. 

روشنایی تاچ ال سی دی nokia lumia 1320

خبر عالی این است که زوایای دید و کنتراست صفحه نمایش لومیا 1320 خوب است و کنتراست رنگ ها نیز عالی است. خوانایی صفحه نمایش لومیا 1320 در محیط بیرون یکی دیگر از نکات مثبت مهم است که باعث برتری این صفحه نمایش 6 اینچی IPS LCD می شود و شما هنگامی که می خواهید متنی را در بیرون و زیر نور خورشید به دوستتان نشان دهید با هیچ مشکلی برنمی خورید.

در جدول زیر نیز میزان خوانایی صفحه نمایش lumia 1320 در زیر نور خورشید با دیگر گوشی ها مقایسه شده است.

مشخصات تاچ ال سی دی lumia 1320

با خرید تاچ و ال سی دی  Nokia Lumia 1320به  دلیل اصل بودن جنس
تفاوتی با گوشی با تاچ و ال سی دی خود گوشی مشاهده نخواهد شد.

تاچ و ال سی دی این گوشی باهم بوده و به صورت جدا تولید یا فروخته نمیشود.

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

6 اینچ

نوع صفحه نمایش

IPS LCD

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

245 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

تکنولوژی صفحه نمایش

IPS

پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

3.5

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

3.0
1396-04-28

سلام.گوشی من فقط شیشه اش ترک خورده هم تاچس سالمه هم ال سی دیش . شیشه اش جدا عوض میشه ؟

پاسخ از ماکروتل : سلام این مدل خیر باید با هم کامل تعویض بشه.
4.0
1394-09-17

سلام خسته نباشید ..
من میتونم فقط تاچ رو خریداری کنم ؟ و قیمتش ور بفرمایید ...
09388263438

پاسخ از ماکروتل : سلام تاچ خالی نیست تولید نمیشه.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم