تاچ ال سی دی (Samsung Galaxy J3 2016 (SM-J320

تعویض تاچ و ال سی دی شرکتی سامسونگ Samsung Galaxy J320 J3 2016 در کمتر از 20 دقیقه در دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل

گارانتی ماکروتل
  • مهلت تست 7 روزه
کيفيت
انتخاب رنگ یک گزینه را انتخاب کنید
  • مشکی
  • سفيد
  • طلایی
780,000 تومان
ناموجود
100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
موجود شد پیامک بده
توضیحات

تاچ و ال سی دی گلکسی J3 2016

سامسونگ این مدل از گلکسی J3 را در ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی و دو ماه بعد، آن را در بازار جهانی منتشر کرد. جِی ۳ با دو پیکربندیِ ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱ گیگابایت حافظه RAM یا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت حافظه RAM در دسترس علاقه مندان قرار گرفت. سامسونگ سری هایی مانند S و Note را به عنوان پرچمدار، و سری A را برای افرادی که حداکثر قدرت ممکن را با توجه به هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند نیاز دارند، تولید می‌کند؛ هم‌چنین در سال ۲۰۱۸ ساخت سری J متوقف شد. گلکسی j3 یک دستگاه پایین رده می‌باشد و برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه‌ی زیادی را برای یک موبایل هوشمند بپردازند، ایجاد شده است. اندازه‌ی تاچ و ال سی دی گلکسی j3 2016، ۵ اینچ یا به عبارتی دیگر ۱۲.۷ سانتی متر است؛ این اندازه برای استفاده‌ی یک دستی و برای افرادی که دست های کوچکی دارند، بسیار ایده‌آل و مناسب است. در سال ۲۰۱۶ هنوز طراحی موبایل ها به صورت جدی مثل امروز دستخوش تغییر و زیباگرایی نشده بود و زبان طراحی سامسونگ به همان شکل مرسوم، یعنی شامل دکمه‌ی فیزیکیِ هوم (Home) بود. رزولوشن ال سی دی گلکسی j3 2016، اچ دی (HD) یا 1280 در 720 پیکسل است که خیلی رضایت بخش نیست و نمره‌ی خوبی را دریافت نمی‌کند.

ال سی دی گلکسی j3 2016

تراکم یا چگالیِ پیکسلی هم 294 ppi یا ۲۹۴ پیکسل در اینچ است که هم‌چنان رقم بالایی ندارد و این باعث آن می‌شود که که ردیف های پیکسلی با کمی دقت به چشم بیایند، پس بهتر است خیلی برای تماشای فیلم رو آن حساب نکنید و به انجام کارهای روزمره و وب‌گردی بپردازید. از قسمت جلویی دستگاه، نزدیک به ۶۸.۲ درصد توسط تاچ و ال سی دی اشغال شده است که خیلی بالا نیست اما برای یک موبایل که در سال ۲۰۱۶ تولید شده، انتظار بیشتری از آن نمی‌رود. سامسونگ برای محافظت هر چه بیشتر از تاچ و ال سی دی گلکسی J3 2016، از شیشه های محافظِ Asahi Dragontrail استفاده کرده است که شاید اسم آن خیلی برای شما آشنا نباشد؛ بیشتر موبایل ها، چه میان رده و چه بالا رده،‌ در ساخت دستگاه های خود از شیشه های گوریلا گلس (Gorilla Glass) استفاده می‌کنند، اما با اینحال شاید شیشه های Dragontrail به اندازه رقیب خود قدرتمند نباشد اما شما را به هیچ وجه ناامید نخواهد و هم‌چنان شاهد قدرت و دوام مناسبی از سوی آن هستیم.

پیشنهاد مطالعه: بررسی سامسونگ دکس و نحوه‌ی استفاده از آن

نگاهی دقیق‌تر به تاچ و ال سی دی گلکسی J3 2016

شرکت سامسونگ به صورت مداوم از پنل های Super AMOLED برای موبایل های خود استفاده کرده است؛ البته دستگاه هایی مانند ال سی دی گلکسی A60 شاهد استفاده از نوع دیگری از پنل ها هستیم ولی در مجموع سامسونگ علاقه به استفاده از پنل های سوپر امولد دارد که J3 2016 نیز از این بابت مستثنی نیست. نسبت تصویر در نمایشگر این گوشی، ۱۶ به ۹ است که در زمان خود استاندارد لازم را دارا بود؛ البته هنوز هم این ابعاد تصویر استاندارد می‌باشد ولی اکثر موبایل های امروزه از نسبت تصویر متفاوتی مانند ۱۸.۵ به ۹ استفاده می‌کنند. تاچ گلکسی J3 از لمس چندگانه نیز پشتیبانی می‌کند و پنل آن توانایی نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد.

روشنایی پنل Galaxy j3 2016

روشنایی یکی از مولفه های کیفیت نمایشگر است و هرچقدر یک پنل توانایی تولید نور بیشتری را از خود داشته باشد، شما را در محیط های روشن، بیشتر یاری می‌کند. میزان روشنایی ال سی دیِ گلکسی J3 2016 حدود ۳۳۱ نیت در حالت عادی و در حالت Outdoor به ۴۶۸ نیت می‌رسد که به بسیار مناسب است و شما را در زیر نور خورشید، ناامید نمی‌کند؛ البته متاسفانه گلکسی J3 2016 از سنسور یا حسگر خودکار تشخیص نور استفاده نمی‌کند و شما باید به صورت دستی (Manual) نور صفحه نمایش را با توجه به نیاز خود، کم یا زیاد کنید. در تصویر زیر می‌توانید نگاهی به مقایسه‌ی پارامتر های مربوط به نور و پنل، در جی ۳ با بعضی از گوشی های دیگر بیاندازید:

روشنایی ال سی دی گلکسی j3 2016

قابلیت PWM در ال سی دی گلکسی J3 2016

اول از اینکه این موضوع را بررسی کنیم باید جواب این سوال را بدهیم که اصلا PWM چیست؟

این کلمه مخفف عبارتِ Pulse Width Modulation است که در فارسی به مدلاسیون پهنای پالس ترجمه می‌شود و کاربرد آن در کاهش و افزایش میزان نور ال سی دی است؛ این ویژگی حتی در توضیحاتی که درباره مشخصات یک محصول دارای نمایشگر می‌نویسند، ذکر نمی‌شود اما دارای اهمیت است. امروزه تقریبا در نیمی از نمایشگر ها، از این قابلیت استفاده می‌شود و به کار بردن آن مرسوم می‌باشد.

pwm در تاچ و lcd گلکسی j3 2016

هر چقدر نرخ PWM بیشتر باشد، نمره‌ای بهتر در این زمینه دریافت می‌کند و معمولا پیشنهاد می‌شود که نرخ مناسب آن حداقل باید ۲۰۰ هرتز باشد. پایین بودن میزان PWM می‌تواند معایبی مانند سردرد و خستگی چشم‌ها را به دنبال داشته باشد؛ اما نیاز به نگرانی نیست و فقط باید نور صفحه نمایش را روی حداقل یا حداکثر میزان ممکن، قرار ندهید. نرخ pwm در ال سی دی گلکسی j3 2016 نزدیک به ۲۳۶ هرتز می‌باشد که خوشبختانه استاندارد لازم را داراست.

پاسخگویی ال سی دی گلکسی J3 2016

زمان پاسخ دهی یک ال سی دی مشخص می‌کند که به طور میانگین، چقدر طول می‌کشد یک پیکسلِ صفحه نمایش از رنگی مشخص به رنگ دیگری تبدیل شود. نرخ پاسخگویی هر چقدر کمتر باشد، میزان واکنش پیکسل ها بیشتر است و تاثیر آن در بازی های آنلاین و مخصوصا شوتر به مراتب بیشتر قابل لمس می‌باشد. تاچ و ال سی دی گلکسی j3 2016 دارای زمان پاسخ دهی ۲۰ میلی ثانیه‌ای، برای تبدیل از رنگ سیاه به سفید یا بالعکس است.

تاچ و ال سی دی گلکسی j3 2016

خرید تاچ و ال سی دی سامسونگ گلکسی J3 2016

تاچ و ال سی دی گلکسی j3 2016

برای خرید و تعویض تاچ ال سی دی اصلی Galaxy j3 2016 می‌توانید به دفتر تعمیرات موبایل ماکروتل در تهران مراجعه کنید و در صورت نیاز به مشاوره با شماره های داخل وبسایت که در بخش «تماس با ما» وجود دارد، زنگ بزنید. اگر در تهران سکونت دارید، برای تعویض می‌توانید به صورت حضوری تشریف بیاورید یا حتی با پیک دستگاه خود را برای ما ارسال کنید و اگر خارج از تهران سکونت دارید، متاسفانه به دلیل حساسیت قطعات تاچ وال سی دینمی‌توان آن را برای شما فرستاد، مگر آنکه موبایل یا تبلت خود را با پست برای دفتر تعمیر ماکروتل که آدرس آن را در پایین سایت مشاهده می‌کنید ارسال کنید. تعویض تاچ ال سی دی گوشی گلکسی J3 2016 در کمتر از ۵۰ دقیقه برای شما مشتریان گرامی انجام خواهد شد.

 

ادامه مطلب
جزئیات محصول

مشخصات کلی محصول

اندازه صفحه نمایش

5 اینچ

نوع صفحه نمایش

Super AMOLED

رزولوشن صفحه (پیکسل)

1280 × 720

تراکم پیکسلی صفحه

294 پیکسل بر اینچ

تعداد رنگ صفحه نمایش

16 میلیون رنگ

پرسش و پاسخ (4)

متوسط امتیاز مشتریان

3.5

از مجموع 4 نظر

پرسیدن سوال

4.0
1397-09-16

سلام .این محصول کی میاد .و قیمت رو هم لطف کنین

3.0
1395-02-18

سلام لطفا بگین که دقیقا کی میاد یا تقریبا بگین کی وارد بازار ایران میشه و حدود قیمتش رو هم بازگو کنین با تشکر

پاسخ از ماکروتل : سلام مشخص نیست کی موجود میشه.
4.0
1395-02-15

Admin man in mahsoolo khili lazem daram,key miad dooste aziz?????

پاسخ از ماکروتل : سلام به محض موجود شدن توی سایت درج میشه.
3.0
1395-02-05

Doostan in mahsool key miad?????

پاسخ از ماکروتل : سلام به زودی.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم